Montaż w miejsce fabrycznego. Wziąłem fabryczny uchwyt, zwymiarowałem, dałem do wycięcia ze stali 10mm. Średnica otworów montażowych: 2 otwory 11 mm, 1 otwór 13 mm.
Montowałem sam więc bezkosztowo
Możliwe, że jeszcze kilka uchwytów mi zostało, ale musiałbym poszukać.
Nie pamiętam czy przedni zaczep w SG jest taki sam jak w SF.
W SF zmieniałem przedni zaczep, który jest z blachy (bodajże) 4mm na pancerny grubości 10mm. Zdaje egzamin, zdjęcia w załączeniu
Fabryczny zaczep był pogięty od obijania się od kamieni, korzeni i innych przygód poza asfaltem.
Aku chcesz mieć cały czas wpięty w gniazdko zapalniczki? Jak chcesz podłączyć diody?
Dodatkowy aku powinien mieć wyłącznik - żeby bez problemu wypiąć z obwodu auta.
Przy okazji mała podpowiedź: jeśli chcesz spać w środku, możesz pociągnąć linkę od mechanizmu klapy tak, zeby mieć możliwość otwierania klapy od środka - dużo wygodniejsze niż wygrzebywanie się przez tylne drzwi.
Nie tylko, jeszcze zegarek w podsufitce jest bardziej lub mniej podświetlony
Przycisk ten pełni jeszcze funkcję pytajnika: gdy ktoś wsiada po raz pierwszy do subaru, zazwyczaj lecą dwa pytania: 1. ile to pali? 2. do czego ten przycisk?
Chcesz zrzucać skrzynie żeby wymienić łożysko tylko po to żeby za chwilę znów zrzucać skrzynię i wymieniać tarczę sprzęgła a za jakiś czas znów powtarzać operację przy docisku itd? No powodzenia...