Jump to content

tezet

Nowy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About tezet

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    3-city

Recent Profile Visitors

134 profile views
  1. Czy te Forki mają takie same wymiary bagażnika? Chciałem dokupić do swojego SF matę gumową i jak wchodzę na "serwis" aukcyjny to ceny do I zaczynają się od 99zł a do II od np. 54zł I http://allegro.pl/subaru-forester-i-sf-1997-2002-mata-bagaznika-i7052631139.html II http://allegro.pl/subaru-forester-2003-2008-dywanik-bagaznika-i6544171841.html Czy są to te same maty i tych samych wymiarach czy jednak nie? Jeśli tak to po co przepłacać prawie 100%?
  2. Od długiego czasu poszukiwałem nowego czujnika prędkości (na dwa kabelki). W końcu trafiłem na nówkę w dobrej cenie. Szczęśliwy poszedłem zamontować gada w aucie i .... za hu hu nie mogę go wkręcić do końca... sprawdziłem wcześniej śrubokrętem jak jest ustawiona 'zębatka' w skrzyni i mniej więcej w tej pozycji wkręcam. Ale nie jestem w stanie zrobić tego do końca :/ Jakieś porady? Jeździłem chwilę bez czujnika - brud się odłożył? Ciężko zobaczyć, jak macham śrubokrętem to nic nie wypada. Nie chcę 100 razy próbować bo te nieszczęsne wygięte kable w czujniku w końcu się poddadzą i d*&a.
  3. Czekam na podpowiedź! Chcę jak najszybciej ogarnąć temat bo Subarak jeździ codziennie dużo km :/
  4. Prawdopodobnie dopadła mnie usterka czujnika prędkości (czujnik srebrny na dwa piny). Wczoraj podczas jazdy nagle wskazówka opadła do zera i licznik km przestał nabijać przebieg, włącza się check engine i wiatraki pracują. Po przewertowaniu zabrałem się dziś za demontaż czujnika jednak... za nic w świecie nie chce puścić dziadostwo. Klucz 16 za mały 17 za duży, klucz nastawny się ślizga lub ma za dużą "główkę" aby przekręcić.... Jak sobie z tym poradziliście? Ps. po odłączeniu czujnika od złącza i sprawdzeniu w nim (w złączu) napięcia przy kluczyku na pozycji zapłon wynik mam 0,12V to ok czy tu jednak coś nie jest w porządku? ps2. po spięciu dwóch czarnych kostek pod kierownicą check engine mruga ciągle...
  5. Panowie jakieś fatum mnie dopadło - w trzech autach wymieniałem ostatnio termostaty. Tak się zastanawiam czy w Forku też powinienem? Czy sytuacja ze zdjęcia jest jak najbardziej ok?
  6. odpowietrzenie całego układu to kilka minut, ale nie 30 wyjąłem wszystko jeszcze raz. Skręciłem ponownie. Tym razem 0 nieszczelności - ufff. Po 1 minucie "pompowania" pedał zaczął twardnieć. Da się już normalnie jeździć ale przy odbijaniu pedał ma jeszcze luz - czyli nie do końca się układ odpowietrzył. W weekend druga próba
  7. Po 30 minutach zabawy - "Żona wciska sprzęgło ja odkręcam i zakręcam odpowietrznik" pedał sprzęgła zaczął odskakiwać ale jeszcze nie na tyle aby biegi wrzucać. Btw. zobaczyłem że na łączeniu nowego węża z tą metalową rurką co idzie do pompy jest nieszczelność - lekko kapie ( %%&*^ ) a skręciłem wąż-rurka metalowa jak się dało max.... Chyba to rozbiorę i nałożę w to miejsce teflon czy pakułę... i zabawa od początku...
  8. Była zawleczka... pół godziny próbowałem odkręcić wąż od strony pompy i nic. Mam gaz i bardzo ciężko było się dostać "od drugiej" strony aby zobaczyć zawleczkę. Odkręciłem w końcu metalowy przewód od pompy i na zewnątrz odkręciłem gumowy wąż. W Intercars za 61,70zł nowy mają. Zakuć nikt nie chciał w Gdańsku. Panowie. Wszystko wymienione, nowy wysprzęglik, nowy wąż do niego i ..... sprzęgło wpada w podłogę. Jest gorzej niż przed wymianą. Płyn leci przez wąż do wysprzęglika ale on nie pracuje. Płyn tryska przez jego odpowietrznik. Jak go zakręcę efekt ten sam. Pedał zostaje w podłodze. Co robię źle?? ps. wsadziłem stary wysprzęglik efekt ten sam :/
  9. Pojawiła się nieszczelność i jutro zabieram się demontaż i wymianę tego przewodu. Mam pytanie : Od strony wysprzęglika sprawa prosta - odkręcany śrubę i gotowe. A jak od strony pompki? Należy go odkręcić/ściągnąć/ czy może jest jeszcze zabezpieczony jakąś zawleczką? Nie przyglądałem się jeszcze bo muszę zdemontować obudowę filtra powietrza. Pytam profilaktycznie Aby za dużo "k" nie poleciało przy robocie Auto bez T
  10. tezet

    Rozrusznik, bendiks

    Mam na szczęście możliwość zakupu na miejscu nowego bendiksu za 39zł. Wymiana łatwa i prosta?
  11. Witam, dziś zająłem się problemem w Forku z rozrusznikiem. Auta pali za każdym od razu jednak od pewnego czasu zgrzyta na zimnym i czasem na ciepłym. Po przeczytaniu kilku wątków na forum wyjąłem rozrusznik i przyjrzałem się "komorze" bendiksu - nie było koszmaru cienka warstwa brudu. Zastanawia mnie jedna rzecz czy to normalne że tylko 1/3 zębatki pracuje? Widać to nawet na foto po przeczyszczeniu gdzie jest "wyślizgana". Widać również ubytki zębatki. Czy to jest przyczyna usterki? Niestety miałem tylko chwilę dla auta dziś (niedziela+Żona = zostaw to!!!), więc szybko przeczyściłem "komorę" bendiksu i zamontowałem do auta. Nic się nie zmieniło dalej są zgrzyty. We wtorek chcę rozkręcić cały rozrusznik i czyścić wszystko ale czy to coś da? Czy od razu kupić nową zębatkę? Btw. Czy jest możliwość złej instalacji rozrusznika? Podczas czyszczenia kręciłem zębatką i na koniec ustawiłem mniej więcej w tą samą pozycję co przed zabiegiem. Ma to znaczenie czy on sam wskakuje podczas pracy na właściwą pozycję? Może głupie pytanie ale to 1-szy rozrusznik do którego się dobieram
  12. Rozrząd, pompa wody i regulacja zaworów wykonana tydzień po zakupie
  13. Hej Forumowicze! Wybieram się za 3 tygodnie na wycieczkę po Europie swoim Forkiem (niedawno zakupionym) i postanowiłem wymienić parę rzeczy przed wyprawą, Pacjent Forek '98 2.0 N/A 122KM wersja GX EJ20 Do zrobienia : - hamulce; obecnie przodu tarcze z tyłu bębny (hamulce popiskują, przy mocniejszych hamowaniu drży trochę kierownica) Chciałbym wymienić cały przód i tył. Co możecie polecić? Koła - 15" stal - sprzęgło; ciężko chodzi, na jałowym czasem coś popiskuje, jak wcisnę lekko pedał sprzęgła to od razu cisza - wysprzęglik? Wymieniłbym całość na nowy komplet; czy takie brać pod uwagę : Valeo http://allegro.pl/sprzeglo-valeo-subaru-forester-do-2002-legacy-012j-i5660958092.html LUK http://allegro.pl/sprzeglo-subaru-forester-2-0-122-125km-luk-i5624006598.html czy tylko EXEDY http://allegro.pl/sprzeglo-subaru-forester-impreza-legacy-2-0-2-5-i5643642307.html ? Dopiero zaczynam przygodę z marką Subaru więc liczę na wyrozumiałość Ps. auto zostało pierwszy raz zarejestrowane 10.1998 ale chyba jest z początku roku bo jak wymieniałem kable WN to jedyne katalogowe BOSCH dla tego modelu okazały się mieć inne fajki i nie pasowały, byłem zmuszony na szybko zakupić Janmor tu mieli dwa rodzaje
×
×
  • Create New...