CEZAR71 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam Czy opony 225/45 R 17 do WRX-a (2005) będą ok? nic Wam nie obciera o zawieszenie, będą na oryginalnych felgach... Pozdrawiam Cezar Ja mam taki rozmiar u siebie i jest ok, w końcu STi standardowo jeździ na takim rozmiarze. Ale jeżeli masz serię i nie zamierzasz zwiększać mocy to lepiej bierz węższe bo na 225 już mocno czuć koleiny a tych nie brak u nas. Wielkie dzięki!, tak mam serię WRX 2004 i mam możliwość kupienia oryginalnych 17 w bardzo dobrym stanie, ale razem z oponami -Pirelli P-zero rosso - 225/45, opony starczą na jeden sezon;), bieżnika jest nie więcej niż 5mm. A jakie jest ET tych felg? 55? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiszmen9 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Chyba wszystkie ECO wynalazki lepiej sobie odpuścić czy właśnie ze względu na 4x4 można zastosować a za zaoszczędzone pieniądze na paliwie wydać je...na paliwo ? Jeżeli piszesz o ER300 Ecopia, to lepiej kupić inne tańsze nie-eco. Akurat bliżej mi było Goodyear'ów Efficientgrip i Nokianów V bodajże lub w ostateczności Pirelli P7 (cena dobra ale po tym jak zimówki w testach zazwyczaj były ostatnie to skłaniałbym się bardziej Barum'ów Bravurisów...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Barum'ów Bravurisów oj nie! Bierz Nokian V - jestem mega zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiszmen9 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Barum'ów Bravurisów oj nie! Bierz Nokian V - jestem mega zadowolony. Co do Barumów to chodziło mi o to, że nie jestem przekonany do Pirelli i wolałbym już Barumy. A moje pytanie jest takie czy warto inwestować w opony ECO czy lepiej kupić za "zwykłą" oponę tego samego producenta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Co do Barumów to chodziło mi o to, że nie jestem przekonany do Pirelli i wolałbym już Barumy. zastanów się nad http://www.gerutti-tyre.com/ te sądząc po nazwie są rewelacyjne no i ten opis DS628 the evolution of designInnovative tread design is ideal for latest generation of saloons, estate cars and MPVs Four deep grooves delivers excellent performance, high-speed stability and superior traction on both wet and dry roads Rounder shoulder pitch provides an exceptionally comfortable, smooth and efficient ride pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 zakupiłem Fulda Sport Control 98W XL, thx Lucass. jak się będą sprawowały zamelduję po założeniu na felgi (których jeszcze nie mam haha) i przejechaniu "paru" km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 przejechaniu "paru" km. rallyland :?: p.s. jak boki? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 rallyland nie, to są cywilne oponki na codzień na rallyland może kupię boki nie wiem... czarne i z napisami miały być w miarę twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 to są cywilne oponki na codzień jasne pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 tzd, ja wypróbujesz te profile to napisz coś. Ponoć lepsze od markgum ale nic więcej nie wiem. Szukam jakiejś alternatywy dla federali aby ciut zmniejszyć budżet pojezdzafffkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 tzd, ja wypróbujesz te profile to napisz coś. Ponoć lepsze od markgum ale nic więcej nie wiem. Szukam jakiejś alternatywy dla federali aby ciut zmniejszyć budżet pojezdzafffkowy Z tego co widziałem to upalasz głównie na torach i to na długich dystansach, więc opona nalewana i w dodatku slik rajdowy, który ma zupełnie inny charakter pracy raczej Ci się nie sprawdzi, szczególnie w mocnym i cięzkim STi :roll: Najzwyczajnie szybko przegrzejesz i zdegradujesz tą oponę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 lukass, większość znajomych i ja zarówno jeździmy na federalach. Opona wystarcza na jakiec 500km. ( na wolnym ssaku) zostaje sporo miesa ale idzie bok ( zrobie fotki przy najblizeszej okazji. Ciwiki jezdza 4 razy wiecej na oponie :shock: Moze zawieszenie sti sprawi ze zrobi sie ciut wiecej. Powiem pod koniec lutego. Specjalnie z tego powodu zakupilem teiny z regulacja pochylu ale niestety auto poszlo do daka i nie zdazylem wyprobowac. Nie jest to tylko efektem pluzenia bo tyly tez dra boki bez driftowania. Dla porownania kolega jezdzil raz na RE050 i skonczyly sie po 200km(podobny styl jazdy jak mój). Robimy seanse po 10-15km + rozgrzewka + studzenie i odpoczynek z pogaduszkami. Lekkimi autami jezdza tez na R888 i na roznych używanych slickach do wykończenia. Tez jest rozwiązanie ale rozmiary do subaru sa prawie niedostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 lukass, większość znajomych i ja zarówno jeździmy na federalach. Opona wystarcza na jakiec 500km. ( na wolnym ssaku) zostaje sporo miesa ale idzie bok ( zrobie fotki przy najblizeszej okazji. Ciwiki jezdza 4 razy wiecej na oponie :shock: Moze zawieszenie sti sprawi ze zrobi sie ciut wiecej. Powiem pod koniec lutego. Specjalnie z tego powodu zakupilem teiny z regulacja pochylu ale niestety auto poszlo do daka i nie zdazylem wyprobowac.Nie jest to tylko efektem pluzenia bo tyly tez dra boki bez driftowania. Dla porownania kolega jezdzil raz na RE050 i skonczyly sie po 200km(podobny styl jazdy jak mój). Robimy seanse po 10-15km + rozgrzewka + studzenie i odpoczynek z pogaduszkami. Lekkimi autami jezdza tez na R888 i na roznych używanych slickach do wykończenia. Tez jest rozwiązanie ale rozmiary do subaru sa prawie niedostępne. Mój poprzedni wywód dotyczył się nalewek :wink: . Na Twoim miejscu na tor zostałbym przy Federalach/Toyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 za radą kolegi "piotruś" powtórzę moje pytanie w tym wątku ... Forester XT z 2006r. , opony 215/55R17, lato, 99% asfalt jak nie 100% ;-) (poza dojazdem do domu ;-)) Zależy mi szczególnie na dobrej przyczepności w gorszych warunkach pogodowych = deszcz (zakładając, że przy "cywilnej" jeździe na suchym też będą przynajmniej wystarczające ) Celowałem w ContiSportContact ale w w/w rozmiarze nie mogę znaleźć - stąd skłaniam się do (już leciwej oponki) ContiPremiumContact 2 no chyba, że jednak "sporty" są dostępne w tej rozmiarówce ... (ktoś może miał okazje porównać w/w i jest w stanie podać jakie są różnice ?) Odnośnie tych opon zastanawia mnie różnica w cenie między wersją z indeksem prędkości W (wyższym) od V http://www.oponysklep.pl/Produkty/Conti ... 215-55-r17 dlaczego "W" są tańsze ? a nie jest to jedyny sklep z taką różnicą ... I kolejna sprawa: Znalazłem "nowość" dostępną w tym rozmiarze - Dunlop Sport Maxx RT - widział ktoś jakieś testy ? bo zakładam, że okazji na nich jeździć to jeszcze zapewne nikt nie miał ... Tylko czy to czasem nie są opony stricte "sportowe" - tzn. czy nie zaczynają "trzymać" dopiero po mocnym rozgrzaniu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 nie oglądałem jeszcze, czy pojawiło się coś ciekawego z 215/55r17 na rok 2012 mam na myśli "głównych" producentów oraz oponki nie "choinkowe" na allegro jest kpl nówek p7 98 xl za 2400 pln Pozdrawiam -- 01 mar 2012, 00:43 -- a co "towarzystwo" sądzi Nokian ZG2 215/55R17 98 W XL, ZR mają bieżnik w kształcie który lubię. Jak tam boki? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Chcialem sie podzielic szybko z wszystkim taka informacja,ze jednak nie swirowalem w zaden sposob :wink: i przed chwilka zakupilem swiezutkie funkiel noofki BRIDGESTONE RE070 Dzieki wszystkim za pomoc,a w szczegolnosci lukass'owi i Niedzwiedz'owi Pozdrawiam. Ps.Jutro zakladam nowy zawias ...ale sie bedzie kleic do asfaltu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitro Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Od 2 tyg. śmigam na hankookach rs-2 i przy obecnych temperaturach wymaga pewnego dogrzania ale póżniej ładnie trzyma, na wilgotnym również. A i ma twarde ścianki i jako nowa trochę mało mięsa.Za niewielkie pieniądze b.dobra opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 i przed chwilka zakupilem swiezutkie funkiel noofki BRIDGESTONE RE070 Chyba nie ma alternatywy dla tych opon Moze jednak istnieje cos co moze zastapic RE070 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 i przed chwilka zakupilem swiezutkie funkiel noofki BRIDGESTONE RE070 Chyba nie ma alternatywy dla tych opon Moze jednak istnieje cos co moze zastapic RE070 ? Znam, wiele lepszych i bardziej uniwersalnych opon do jazdy na codzień, ale wiem że niektórych nie przekonam, a szczególnie tych, którzy w życiu nie jeździli na tyle ostro żeby wykorzystać mozliwości dogrzanej RE070 :wink: Nie mniej jednak kolego tutututu jak się cofniesz do poprzedniej strony to się dowiesz że alternatywa jest i nawet można ją kupić w innym niż 225/45R17 rozmiarze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Bridgestone od tego sezonu na rynek PL w bardzo ograniczonej dostepności, ale wprowadzi oponę Potenza Adrenaline RE002 - upalacze i fani opon quasi sportowych beda zadowoleni ... bym zapomniał, jaki prajs za 235/45/R17 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 powtórzę się: Dunlop Sport Maxx RT jakies opinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 powtórzę się: Dunlop Sport Maxx RT jakies opinie ? Cięzko o opinie bo to nowość i nie ma jej tez w testach, ale cała seria Dunlopa Sport Maxx była udana, więc tu raczej bym sie nie obawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 dzięki ... to już jakaś sugestia ... Tylko czy to czasem nie są opony stricte "sportowe" - tzn. czy nie zaczynają "trzymać" dopiero po rozgrzaniu ??? I jeszcze wrócę do szerszego problemu ;-) Forester XT z 2006r. , opony 215/55R17, lato, 99% asfalt jak nie 100% (poza dojazdem do domu ) Zależy mi szczególnie na dobrej przyczepności w gorszych warunkach pogodowych = deszcz (zakładając, że przy "cywilnej" jeździe na suchym też będą przynajmniej wystarczające ) Celowałem w ContiSportContact ale w w/w rozmiarze nie mogę znaleźć - stąd skłaniam się do (już leciwej oponki) ContiPremiumContact 2 no chyba, że jednak "sporty" są dostępne w tej rozmiarówce ... (ktoś może miał okazje porównać w/w i jest w stanie podać jakie są różnice ?) Odnośnie tych opon zastanawia mnie różnica w cenie między wersją z indeksem prędkości W (wyższym) od V http://www.oponysklep.pl/Produkty/Conti ... 215-55-r17 dlaczego "W" są tańsze ? a nie jest to jedyny sklep z taką różnicą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 dzięki ... to już jakaś sugestia ...Tylko czy to czasem nie są opony stricte "sportowe" - tzn. czy nie zaczynają "trzymać" dopiero po rozgrzaniu ??? I jeszcze wrócę do szerszego problemu ;-) Forester XT z 2006r. , opony 215/55R17, lato, 99% asfalt jak nie 100% (poza dojazdem do domu ) Zależy mi szczególnie na dobrej przyczepności w gorszych warunkach pogodowych = deszcz (zakładając, że przy "cywilnej" jeździe na suchym też będą przynajmniej wystarczające ) Celowałem w ContiSportContact ale w w/w rozmiarze nie mogę znaleźć - stąd skłaniam się do (już leciwej oponki) ContiPremiumContact 2 no chyba, że jednak "sporty" są dostępne w tej rozmiarówce ... (ktoś może miał okazje porównać w/w i jest w stanie podać jakie są różnice ?) Odnośnie tych opon zastanawia mnie różnica w cenie między wersją z indeksem prędkości W (wyższym) od V http://www.oponysklep.pl/Produkty/Conti ... 215-55-r17 dlaczego "W" są tańsze ? a nie jest to jedyny sklep z taką różnicą ... Jak chcesz mieć wiekszy wybór to zmień rozmiar na 225/50R17. Co do tańszego indeksu "W" - choć standardem jest że cena rośnie wraz z indeksem to w przypadku Contiego jest kilka rozmiarów gdzie wyższy indeks prędkości ma niższą cenę (także katalogową) - taka polityka producenta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiszmen9 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Co do Barumów to chodziło mi o to, że nie jestem przekonany do Pirelli i wolałbym już Barumy. zastanów się nad http://www.gerutti-tyre.com/ te sądząc po nazwie są rewelacyjne no i ten opis DS628 the evolution of designInnovative tread design is ideal for latest generation of saloons, estate cars and MPVs Four deep grooves delivers excellent performance, high-speed stability and superior traction on both wet and dry roads Rounder shoulder pitch provides an exceptionally comfortable, smooth and efficient ride pozdrawiam Szok ale jeszcze większy był dla mnie werdykt w testach opon coprawda zimowych gdzie Pirelli wypadały gdzieś pomiędzy klasą budżetową a ekonomiczną co jak dla producenta opon F1 i niegdyś WRC jest całkiem ciekawą sprawą. Dlatego nie kupuję opon Pirelli jak i Seatów (ale to z innego powodu ) Proszę Cię nie mów mi, że to jakiś chiński wynalazek...Bo dla nich wszytko jest super hiper mega extra high performance tak jak crash test pojazdu Brilliance, który o dziwo rozpadł się na części pierwsze :shock: A co sądzicie Panowie o konfrontacji Nokian H, V (domyślam się, że to są indeksy prędkości i niczym innym się nie różnią) vs Yokohama A.drive lub C.drive w porównaniu do zwycięzcy różnych testów ContiPremiumContact 2 bo jak się to mówi chodzą w podobnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się