PiotrMK Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam serdecznie użytkowników Subaru - 2 dni temu dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy tej marki , i mam kilka pytań ekspolatacyjnych i nie tylko : - jakie czynności wykonuje się w ASO przy przebiegu rzędu 184 tyś (jaka kwota wchodzi w grę) ? - czy podstawka drążka zmiany trybów skrzyni biegów powinna mieć podświetlenie ? - czy panel od elektrycznych szyb i lusterek jest podświetlany ? - co ile (katalogowo) reguluję się luz zaworowy ? pozdrawiam i przepraszam za tak dziwne pytania ? dziękuję za odpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam serdecznie użytkowników Subaru - 2 dni temu dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy tej marki , i mam kilka pytań ekspolatacyjnych i nie tylko :- jakie czynności wykonuje się w ASO przy przebiegu rzędu 184 tyś (jaka kwota wchodzi w grę) ? - czy podstawka drążka zmiany trybów skrzyni biegów powinna mieć podświetlenie ? - czy panel od elektrycznych szyb i lusterek jest podświetlany ? - co ile (katalogowo) reguluję się luz zaworowy ? pozdrawiam i przepraszam za tak dziwne pytania ? dziękuję za odpowiedzi . Napisz przede wszystkim jaki jest rok modelowy auta, a przynajmniej, o OBK której generacji pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Ahh zapomniałem rok 2001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam serdecznie użytkowników Subaru - 2 dni temu dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy tej marki , i mam kilka pytań ekspolatacyjnych i nie tylko :- jakie czynności wykonuje się w ASO przy przebiegu rzędu 184 tyś (jaka kwota wchodzi w grę) ? - czy podstawka drążka zmiany trybów skrzyni biegów powinna mieć podświetlenie ? - czy panel od elektrycznych szyb i lusterek jest podświetlany ? - co ile (katalogowo) reguluję się luz zaworowy ? pozdrawiam i przepraszam za tak dziwne pytania ? dziękuję za odpowiedzi . gratulacje! zależy co było robione. przy 184k km powinieneś się powoli przygotowywać do kolejnego rozrządu, wychodząc z założenia, że przy 100k był już raz robiony...jeżeli nie, powinieneś zrobić go natychmiast... koszt w zależności od części i warsztatu, z grubsza - 1000-2000pln w Subaru wszystkie włączniki są podświetlane, jeżeli u Ciebie nie są, poprzepalały się żarówki luz zaworowy - jeżeli masz LPG, co 60k km, jeżeli nie, razem z rozrządem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wielkie dzięki za odpowiedź bo pisałem nawet do aso ale do tej pory nie mam żadnej informacji autko było serwisowane do 175k więc musze się wybrać do aso i dopytać co było robione a co muszę zrobić na kolejnym przeglądzie kolejny przegląd w książce mam na 187500 więc już niedługo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (...) przy 184k km powinieneś się powoli przygotowywać do kolejnego rozrządu, wychodząc z założenia, że przy 100k był już raz robiony...jeżeli nie, powinieneś zrobić go natychmiast... Elek, sprecyzuj pliz, o jaki rozrzad w H6 Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 hmm... w H6 jest łąńcuch rozrządu i jeżeli nic złego się nie dzieje to nie ma potrzeby nic ruszać. Natomiast jak najbardziej sprawdziłbym luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 w Subaru wszystkie włączniki są podświetlane, jeżeli u Ciebie nie są, poprzepalały się żarówki czy to są żarówki o symbolu R3 ? - ktoś już może kupował te maleństwa czy zamiennie można zastosować led w oprawce R3 bo klasycznej nie udało Mi się znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 panel sterowania szyb i lusterek nie ma podswietlenia, jest tylko kontrolka wlaczenia podgrzewania lusterek. Typ zarowki to R3, ale mozesz tez zapytac w sklepie z elektronicznymi czesciami, tylko wtedy maja bez oprawek i bedziesz musial sobie nowe powkladac w stare oprawki. To opcja duzo tansza, ja za sztuke w Interchipie w Olsztynie placilem 1 pln I zabawa fajna z zarowkami. edit: panel drazka skrzyni biegow tez jest podswietlany, zarowka taka sama jak od podswietlenia gniazdka zapalniczki, caloszklana 1,2W T5 czy jakos tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Kolejne pytanie tym razem eksploatacyjne - czy są jakieś przeciw skazania by przy zmianie oleju zastosować olej silnikowy shell helix ultra 5w40 obecnie chyba jest elf wlany (taką mam butelkę z olejem w bagażniku dorzuconą przez poprzedniego właściciela) - lub może zupełnie inny wlać (przebieg 186 tyś H6 3.0 z 2001 r) ? co proponujecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 PiotrMK, jak będziesz żaróweczki w elektronicznym kupował, to weź od razu we właściwym kolorze, bo fabryczne są zazwyczaj białe i mają naciągniętą kolorową gumkę, ta niestety czasem lubi się ze starości rozpaść. Zwróć też uwagę na napięcie żarówek, w sklepach są 12V i 14V, weź w miarę możliwości te drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Już kupiłem i częściowo wymieniłem (kupiłem same białe ) teraz będę walczył z podświetlaniem klawiszy od klimatronika (połowa nie świeci) i przyciski umieszczone pod radyjkiem (niestety bezskutecznie szukam jakiejś podpowiedzi z zakresu jak zdemontować półkę i panel klimatronika ) a nie chce nic poniszczyć . p.s. kapturek na żarówce miałem tylko jeden reszta miała barwione "świetliki" w przyciskach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Już kupiłem i częściowo wymieniłem (kupiłem same białe ) teraz będę walczył z podświetlaniem klawiszy od klimatronika (połowa nie świeci) i przyciski umieszczone pod radyjkiem (niestety bezskutecznie szukam jakiejś podpowiedzi z zakresu jak zdemontować półkę i panel klimatronika ) a nie chce nic poniszczyć .p.s. kapturek na żarówce miałem tylko jeden reszta miała barwione "świetliki" w przyciskach . W przyciskach się zgadza. Ale jeżeli jest tak, jak w Imprezie, to cały panel wentylacji będzie na żarówkach z kapturkami, które nie tylko potrafią się rozerwać przy zdejmowaniu. U mnie sporo było odbarwionych, prawie białych. Warto wejść w kolorowe żarówki. Mimo że sklepy na nich próbują strasznie zarobić ;-) Za zwykłe płaciłem po 50 gr, kolorowe - ponad dwa razy więcej ;-) Jak zostaną Ci żarówki, to warto wymienić również w panelu wskaźników. Roboty niewiele, a efekt warty uwagi. U mnie działały, ale były strasznie ciemne od środka. Po wymianie wskaźniki wyglądają dużo bardziej kolorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 "achh niewierni, nie szukacie, nie znajdziecie" :wink: PiotrMK prosze, ze zdjeciami wlacznie, mysle ze czytelne wszystko, pierwszy post z linkami do pdf http://www.subaruoutback.org/forums/69-audio-video-security-navigation/3975-audio-installation-instructions-all-00-04-outbacks-pdf.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Tom-k - jesteś wielki na jakimś spociku stawiam Ci browarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 :wink: spoko, a jak juz bedziesz mial klimatronic wyciagniety, polecam przeczyscic czujnik temp, trzeba zdjac taka karbowana rurke i bedzie widac go w srodku, patyczkiem do uszu przemyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam ponownie tym razem pytanie z serii dziwnych mianowicie - po przekręceniu kluczyka w stacyjce zamiast pokazać się zegary z cyframi to obwódki wskaźników i wskazówki zaczęły migać auto odpaliło normalnie "check" nie było , moc normalna , praca skrzyni również - czego to może być objaw ? wszystko wróciło do normy po ok kilometrze jazdy - proszę o podpowiedzi co to może być - może alarm szwankuję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazwal Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 u mnie były poprzepalane żarówki , powymieniałem je ale jak wziąłem się za przyciski na drzwiach (lusterka i szyby) to nie zauważyłem żadnych żaróweczek ( nie rozbierałem przełącznika szyby AUTO) , ku mojemu zdziwieniu po ok miesiącu zauważyłem, że przycisk szyby kierowcy AUTO świeci ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się