Skocz do zawartości

PiotrMK

Użytkownik
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Czeladź
  • Auto
    Subaru Outback H6 2001 r .

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PiotrMK

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. 70 tyś to naprawdę niewiele - mam jeszcze clio w swojej stajni z przebiegiem ok 110 tys i nie dolewam nic od wymiany do wymiany (full syntetyk Shell) - może poszukaj innego oleju (gęstszego) czasami to pomaga - wiem po sobie jak parę lat do tyłu wlałem do audi 80 olej mobil 15w40 mineralny bo miało być lepiej a silnik zaczął ciec jak durszlak - po zmianie na aquilę 15w40 po 6 zł za litr auto powróciło do normy i piło ok 0,5 l oleju na 3-4 tyś kilometrów ale wymianę skrociłem do 7,5 tyś. z 15. - ale powracając do Twojego problemu po 70 tyś silnik juz powinien się "ułożyć" i nie pić oleju lub bardzo mało niestety dopóki norma zużycia pozwala na branie oleju w jakiś granicach trzeba z tym żyć
  2. Droga Poznanianko rozumiem że przebieg Twojego autka jest niewielki (12000 ?) - czasami auta do kilku wymian oleju silnikowego mogą brać olej - silnik musi się "ułożyć" Ja bym się nie martwił na zapas - poczekaj do wymiany i pilnuj stanu oleju trzeba po prostu poczekać ja w Outku dolałem po 8 tyś ok o,5l oleju (elf 5w30 + instalka lpg i jazda mieszana ) wymiana co 15 tyś (właśnie się zbliża ) . pozdro.
  3. PiotrMK

    LPG w Subaru

    Ja w outku mam zbiornik 40-42 l gazu i styka na 300 km .
  4. PiotrMK

    Płyn chłodzący

    Sprawdź go pod względem temperatury krzepnięcia może masz po prostu wodę z dodatkiem płynu a woda jak wiadomo odparuje z układu i stąd braki płynu - lub po prostu wymień na nowy zwłaszcza że zima tuz,tuż a skoro nie znasz historii serwisowej to lepiej wymienić i spać spokojnie.
  5. PiotrMK

    Płyn chłodzący

    Masz świeże plamy pod autem jak ruszasz z parkingu ? czy płyn w zbiorniczku jest klarowny ?
  6. Ja za unirolaka - 4 szt. zapłaciłem 1300 zł - na razie jeździ się ok może ciut twardziej niż na letnich ale jeszcze nie pora na końcową opinię
  7. PiotrMK

    Akumulatory w subaru

    Ja osobiście nie zainwestował bym w kagera - może nie było roszczeń bo firma zbyt krótko na rynku - a tak na poważnie kup markowy i będzie z głowy bo i sprzedaż większa i z reklamacjami brak problemu .
  8. Dziś właśnie założyłem nowe zimowe unirojalki i czekam już na śnieg (pierwsza zima outkiem ) - rozmiar 215/65/16 .
  9. PiotrMK

    amortyzatory

    jaki jest koszt wymiany samopoziomujących amorków w outku z 2001 r . bo moje juz się "kończą" i pora nad tym pomyśleć
  10. PiotrMK

    Dziwne odgłosy

    Może sworzeń wahacza do wymiany podjedź na diagnostykę podwozia i za parę groszy Ci posprawdzają.
  11. PiotrMK

    płyn chłodniczy

    każdy płyn chłodniczy będzie "skakał" na zimnym i ciepłym bo wytwarza się ciśnienie w układzie czego nie ma na zimnym silniku lub jest szczątkowe (przy odkręcaniu korka chłodnicy na zimnym występuję tylko minimalne syknięcie a pozostaw otwarty korek i odpal silnik to płyn zacznie się przelewać )
  12. PiotrMK

    płyn chłodniczy

    Spuściłem z dolnego węża w chłodnicy i później z termostatu ale było tylko trochę - w poprzednim aucie miałem specjalną śrubę w bloku silnika by spuścić cały płyn - niestety nie wiem jak jest to rozwiązane w Outbacku jedyne co znalazłem w schemacie układu chłodniczego co pominąłem to korek w chłodnicy do spuszczania płynu
  13. PiotrMK

    płyn chłodniczy

    Gdzie jest umiejscowiony korek spustowy płynu chłodniczego w bloku silnika (outback 2001 r silnik H6 ) bo z chłodnicy schodzi jakieś 3 l a powinno do układu wejść 7,8 l - chciałbym wymienić cały przed sezonem zimowym - może jakieś foto gdzie go szukać ? pozdrawiam Piotr
  14. Jak hałasowało przy skręconych kołach warto sprawdzić przeguby i manszety przy kołach
  15. W poprzednim autku (omega w dieslu a.d.1996) po wymianie 4 z 6 siec żarowych i nowiutkim aku autko odpalało na -20 stopniowym mrozie za pierwszym razem świece były zwykłe made in iskra filtr paliwa miał fabryczne podgrzewanie i wszystko działało największym wrogiem jest wytrącająca się parafina w przewodach paliwowych dlatego profilaktycznie już jesienią dolewałem depresator - nie wiem czy w Subaru jest dopuszczalne ich stosowanie ? Zima to ciężki żywot dla Diesla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...