-
Content Count
98 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralnyAbout PiotrMK
-
Rank
..:: Swojak ::..
Profile Information
-
Skąd
Czeladź
-
Auto
Subaru Outback H6 2001 r .
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
70 tyś to naprawdę niewiele - mam jeszcze clio w swojej stajni z przebiegiem ok 110 tys i nie dolewam nic od wymiany do wymiany (full syntetyk Shell) - może poszukaj innego oleju (gęstszego) czasami to pomaga - wiem po sobie jak parę lat do tyłu wlałem do audi 80 olej mobil 15w40 mineralny bo miało być lepiej a silnik zaczął ciec jak durszlak - po zmianie na aquilę 15w40 po 6 zł za litr auto powróciło do normy i piło ok 0,5 l oleju na 3-4 tyś kilometrów ale wymianę skrociłem do 7,5 tyś. z 15. - ale powracając do Twojego problemu po 70 tyś silnik juz powinien się "ułożyć" i nie pić oleju lub ba
-
Droga Poznanianko rozumiem że przebieg Twojego autka jest niewielki (12000 ?) - czasami auta do kilku wymian oleju silnikowego mogą brać olej - silnik musi się "ułożyć" Ja bym się nie martwił na zapas - poczekaj do wymiany i pilnuj stanu oleju trzeba po prostu poczekać ja w Outku dolałem po 8 tyś ok o,5l oleju (elf 5w30 + instalka lpg i jazda mieszana ) wymiana co 15 tyś (właśnie się zbliża ) . pozdro.
-
Ja w outku mam zbiornik 40-42 l gazu i styka na 300 km .
-
Sprawdź go pod względem temperatury krzepnięcia może masz po prostu wodę z dodatkiem płynu a woda jak wiadomo odparuje z układu i stąd braki płynu - lub po prostu wymień na nowy zwłaszcza że zima tuz,tuż a skoro nie znasz historii serwisowej to lepiej wymienić i spać spokojnie.
-
Masz świeże plamy pod autem jak ruszasz z parkingu ? czy płyn w zbiorniczku jest klarowny ?
-
Ja za unirolaka - 4 szt. zapłaciłem 1300 zł - na razie jeździ się ok może ciut twardziej niż na letnich ale jeszcze nie pora na końcową opinię
-
Ja osobiście nie zainwestował bym w kagera - może nie było roszczeń bo firma zbyt krótko na rynku - a tak na poważnie kup markowy i będzie z głowy bo i sprzedaż większa i z reklamacjami brak problemu .
-
Dziś właśnie założyłem nowe zimowe unirojalki i czekam już na śnieg (pierwsza zima outkiem ) - rozmiar 215/65/16 .
-
jaki jest koszt wymiany samopoziomujących amorków w outku z 2001 r . bo moje juz się "kończą" i pora nad tym pomyśleć
-
Może sworzeń wahacza do wymiany podjedź na diagnostykę podwozia i za parę groszy Ci posprawdzają.
-
każdy płyn chłodniczy będzie "skakał" na zimnym i ciepłym bo wytwarza się ciśnienie w układzie czego nie ma na zimnym silniku lub jest szczątkowe (przy odkręcaniu korka chłodnicy na zimnym występuję tylko minimalne syknięcie a pozostaw otwarty korek i odpal silnik to płyn zacznie się przelewać )
-
Spuściłem z dolnego węża w chłodnicy i później z termostatu ale było tylko trochę - w poprzednim aucie miałem specjalną śrubę w bloku silnika by spuścić cały płyn - niestety nie wiem jak jest to rozwiązane w Outbacku jedyne co znalazłem w schemacie układu chłodniczego co pominąłem to korek w chłodnicy do spuszczania płynu
-
Gdzie jest umiejscowiony korek spustowy płynu chłodniczego w bloku silnika (outback 2001 r silnik H6 ) bo z chłodnicy schodzi jakieś 3 l a powinno do układu wejść 7,8 l - chciałbym wymienić cały przed sezonem zimowym - może jakieś foto gdzie go szukać ? pozdrawiam Piotr
-
Jak hałasowało przy skręconych kołach warto sprawdzić przeguby i manszety przy kołach
-
W poprzednim autku (omega w dieslu a.d.1996) po wymianie 4 z 6 siec żarowych i nowiutkim aku autko odpalało na -20 stopniowym mrozie za pierwszym razem świece były zwykłe made in iskra filtr paliwa miał fabryczne podgrzewanie i wszystko działało największym wrogiem jest wytrącająca się parafina w przewodach paliwowych dlatego profilaktycznie już jesienią dolewałem depresator - nie wiem czy w Subaru jest dopuszczalne ich stosowanie ? Zima to ciężki żywot dla Diesla