Simon WRC Opublikowano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 5 godzin temu, MaciekK napisał: Szymon, a końcowy wykres wreszcie to który? Końcowy to pewnie sam sobie zrobię w Ożarowie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 4 godziny temu, VEC napisał: powoli stajesz się naczelnym forumowym trollem. Jesteś w każdym wątku ludzi z pasją i Subaru, którym cokolwiek się przydarzyło. Nie ma jeszcze forum Yarisa? ja myśle, że Szymon ma trochę więcej dystansu i poczucia humoru niż Ty i nie widzi w tym większego problemu. Ja nawet jak miałem Subaru to podchodziłem do tego z dystansem, że moje wiecznie stoi padnięte. H## mnie strzelał, ale potrafiłem z tego żartować. A powiedz mi są tu wątki ludzi bez Subaru i bez pasji? Bo cieżko nie być w takich wątkach skoro jesteśmy na forum SIP. Życze wiecej luzu przy niedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Ooo awantura! Zróbcie sobie dziewczyny zapasy w kiślu 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 1 minutę temu, Oktan napisał: Ooo awantura! Zróbcie sobie dziewczyny zapasy w kiślu po wczorajszym KSW testosteron wystrzelony pod sam sufit 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 22 minuty temu, FilipeK napisał: po wczorajszym KSW testosteron wystrzelony pod sam sufit Zapomniałeś o Łazarskim Gladiatorze BGC z Wrześni . Teraz mieszka w Obornikach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Godzinę temu, FilipeK napisał: A powiedz mi są tu wątki ludzi bez Subaru i bez pasji? Bo cieżko nie być w takich wątkach skoro jesteśmy na forum SIP. Życze wiecej luzu przy niedzieli nooo jest taki jeden: o białej perle, skoro gadamy na luzie przy niedzieli Może i Simon ma dystans, ale w Twoich postach próba wyśmiania własnego problemu ani nie była naturalna ani najwidoczniej nie przynosiła oczekiwanego rezultatu dziękuję za życzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 (edytowane) Panowie, spokojnie to nie forum Toyoty żeby się tak napinać . Ci co mnie znają wiedzą, że akurat luzu mi nie brakuje, więc nie mam nic przeciwko a pierdzielenie o głupotach też czasem jest potrzebne o ile zachowa się jako taki poziom . Co do dupowozów Toyoty, to jestem totalnym antyfanem. Miałem 2 służbowe, zrobiłem nimi ponad 350k km i za nic w świecie bym tego nie kupił prywatnie. Plastik fantastik rysujący się od patrzenia (generalnie materiały tragiczne nawet w najlepiej wyposażonych wersjach), prowadzenie jak w taczce, design - no tu chyba nic nie trzeba pisać . Jedyne czym się ratują to bezsprzeczna bezawaryjność, bo nawet najmniejsza pierdoła się nigdy nie zepsuła - utrzymanie niezwykle proste - wymiana płynów, klocków, tankowanie i jazda. Natomiast GR Yaris to jest chyba pierwsza toyota, którą bym kupił, bo wizualnie mi się nawet podoba a o performensie to już zawodowcy sporo napisali. Także @FilipeK może nie tak, że zazdroszczę, ale nie miałbym nic przeciwko mieć takie auto u siebie w garażu . Edytowane 21 Marca 2021 przez Simon WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, FilipeK napisał: po wczorajszym KSW testosteron wystrzelony pod sam sufit To się rozpędź i walnij baranka o garaż Edytowane 21 Marca 2021 przez Oktan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Auto gotowe do odbioru, wybieram się do Poznania w czwartek . W sumie trwało to 7 miesięcy i 14 dni, ale mam nadzieję, że było wato czekać . Zakres najważniejszych prac: tłoki MAHLE Powerpak plus 9975 wtryski ID 1050x korby WISECO Boost line I beam panewki Clevite 77h seria STD szpilki 14mm uszczelki cosworth głowica zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe wał Ej25 azotowany 3 port COBB turbo Cobb TD0520G wyrzucenie TGV wyrzucenie ekologii ssak killer b wkładka miski świece NGK 7 pompa oleju wydajniejsza zmodyfikowana RCM pompa wody cast wydajniejsza sprzęgło 600Nm Xtreme odmy zamkniecie BLOKU obróbka głowic (wymiana prowadnic, uszczelniaczy, szlif gniazd etc.) Strojenie 9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Skoro wymieniłeś sprężynki zaworowe na mocniejsze to trzeba było od razu iść w lepsze wałki, tu jest spory potencjał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 7 godzin temu, skwaro napisał: Skoro wymieniłeś sprężynki zaworowe na mocniejsze to trzeba było od razu iść w lepsze wałki, tu jest spory potencjał Główne założenie to bezawaryjność. Silnik zbudowany na potencjał 400+, więc można w przyszłości się bawić . Idąc tą drogą można było zrobić kompleksowo głowice z wałkami, wał arrows, dołożyć kolektor równoodległościowy, turbo EFR itd. i pewnie wyszłoby lekko 450/600, ale nie takie były moje cele . Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s, więc jak na moje umiejętności to i tak o niebo za dużo. Ale w myśl zasady „więcej sprzętu niż talentu” jest OK . IMG_7419.MOV 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 (edytowane) 35 minut temu, Simon WRC napisał: Główne założenie to bezawaryjność. Silnik zbudowany na potencjał 400+, więc można w przyszłości się bawić . Idąc tą drogą można było zrobić kompleksowo głowice z wałkami, wał arrows, dołożyć kolektor równoodległościowy, turbo EFR itd. i pewnie wyszłoby lekko 450/600, ale nie takie były moje cele . Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s, więc jak na moje umiejętności to i tak o niebo za dużo. Ale w myśl zasady „więcej sprzętu niż talentu” jest OK . Mój tuner właśnie z tego powodu mnie namawiał na inne wałki, bo przy tej samej mocy możesz miej dmuchnąć i silnik jest mniej wysilony a jednocześnie przebieg momentu można fajny zrobić, a właśnie przygotowanie głowic jest największym kosztem tutaj, same wałki to ułamek kwoty. Ale jak znam życie to tylko kwestia czasu kiedy je wstawisz Edytowane 24 Marca 2021 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Ja bym pakował rownoodleglościówkę od razu przy krzsaniu tej mocy co masz, byłby dużo lepszy spool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Auto gotowe do odbioru, wybieram się do Poznania w czwartek . W sumie trwało to 7 miesięcy i 14 dni, ale mam nadzieję, że było wato czekać . Zakres najważniejszych prac: tłoki MAHLE Powerpak plus 9975 wtryski ID 1050x korby WISECO Boost line I beam panewki Clevite 77h seria STD szpilki 14mm uszczelki cosworth głowica zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe wał Ej25 azotowany 3 port COBB turbo Cobb TD0520G wyrzucenie TGV wyrzucenie ekologii ssak killer b wkładka miski świece NGK 7 pompa oleju wydajniejsza zmodyfikowana RCM pompa wody cast wydajniejsza sprzęgło 600Nm Xtreme odmy zamkniecie BLOKU obróbka głowic (wymiana prowadnic, uszczelniaczy, szlif gniazd etc.) StrojenieHej..czwartek mam wolne ,mogę Ci towarzyszyć Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Simon WRC napisał: Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s Na moje oko wydaje się, że jakieś 11-12sek zgodnie z filmikiem... Setup przemyślany i słuszny... Edytowane 24 Marca 2021 przez MaciekK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 3 minuty temu, MaciekK napisał: Na moje oko wydaje się, że jakieś 11-12sek zgodnie z filmikiem... Ja nie odczytywałem z filmu, tylko te 9s to info od Piotrka. 52 minuty temu, Oktan napisał: Ja bym pakował rownoodleglościówkę od razu przy krzsaniu tej mocy co masz, byłby dużo lepszy spool Nie chciałem rezygnować z fajnego bulgotu Cobba . 45 minut temu, badyl napisał: Hej..czwartek mam wolne ,mogę Ci towarzyszyć Fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 14 minut temu, MaciekK napisał: Na moje oko wydaje się, że jakieś 11-12sek zgodnie z filmikiem... Setup przemyślany i słuszny... mojego brata golfr 7r 450 km/550 nm robi koło 9s i to naprawde już robi wrażenie. 0-100 na zimowej oponie w 3 osoby 3.9 sekundy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 3 godziny temu, Simon WRC napisał: Główne założenie to bezawaryjność. Silnik zbudowany na potencjał 400+, więc można w przyszłości się bawić . Idąc tą drogą można było zrobić kompleksowo głowice z wałkami, wał arrows, dołożyć kolektor równoodległościowy, turbo EFR itd. i pewnie wyszłoby lekko 450/600, ale nie takie były moje cele . Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s, więc jak na moje umiejętności to i tak o niebo za dużo. Ale w myśl zasady „więcej sprzętu niż talentu” jest OK . IMG_7419.MOV 2 MB · 15 pobrań Zweryfikujemy racelogicem , jak się zrobi ciepło będę swojego mierzył to możemy się ustawić i sprawdzić twojego 0-100 0-200 100-200 80-120 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, FilipeK napisał: mojego brata golfr 7r 450 km/550 nm robi koło 9s i to naprawde już robi wrażenie. 0-100 na zimowej oponie w 3 osoby 3.9 sekundy. Golf pewnie będzie szybszy, bo ma DSG. Ale Panowie, STI to nie auto na starty spod świateł, tu zazwyczaj wypada słabo. Ja bardziej preferuję rywalizację na torze . Z tego co mówił Piotrek turbo Cobb już tak ładnie nie wstaje jak seryjne VF48, więc trzeba go utrzymywać na wyższych obrotach zatem Kielce, Łódź i tego typu tory nie będą idealne. Edytowane 24 Marca 2021 przez Simon WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KotMorderca Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 2 godziny temu, FilipeK napisał: mojego brata golfr 7r 450 km/550 nm robi koło 9s i to naprawde już robi wrażenie. 0-100 na zimowej oponie w 3 osoby 3.9 sekundy. Ale z ciebie się zrobił troll forumowy po sprzedaży Subaru @Simon WRC Po co były wymieniane zawory i sprężynki? Co to daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 3 minuty temu, KotMorderca napisał: Co to daje? Można podnieść odcinkę albo wstawić ostrzejsze wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 2 godziny temu, kowal napisał: Zweryfikujemy racelogicem , jak się zrobi ciepło będę swojego mierzył to możemy się ustawić i sprawdzić twojego 0-100 0-200 100-200 80-120 i jeszcze 50-150 - ja ten zakres lubię, bo jest typowo torowy Na wielu obiektach w PL się go używa. Czyli robimy: 0-100 0-200 100-200 80-120 50-150 Subaru pod względem 0-100 jest bardzo wydajne, trzeba natomiast naprawdę dobrze ruszyć, a to nie jest łatwe i nie zawsze się udaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Godzinę temu, Simon WRC napisał: Golf pewnie będzie szybszy, bo ma DSG. Golf R: parametry wyższe, szybki automat, mniejsze straty w napędzie (haldex) i ponad 100kg lżejszy. natomiast przewaga STI na torze zazwyczaj duża, do bardzo dużej, nawet jak Golf ma te 450KM (a to dużo na Golfa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 13 godzin temu, Simon WRC napisał: Zakres najważniejszych prac: tłoki MAHLE Powerpak plus 9975 wtryski ID 1050x korby WISECO Boost line I beam panewki Clevite 77h seria STD szpilki 14mm uszczelki cosworth głowica zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe wał Ej25 azotowany 3 port COBB turbo Cobb TD0520G wyrzucenie TGV wyrzucenie ekologii ssak killer b wkładka miski świece NGK 7 pompa oleju wydajniejsza zmodyfikowana RCM pompa wody cast wydajniejsza sprzęgło 600Nm Xtreme odmy zamkniecie BLOKU obróbka głowic (wymiana prowadnic, uszczelniaczy, szlif gniazd etc.) Strojenie Czy to już nie czas na przeniesienie wątku do nielegala ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 16 minut temu, MaciekK napisał: Czy to już nie czas na przeniesienie wątku do nielegala ??? W dniu 25.04.2018 o 20:02, Simon WRC napisał: Auto kupione jako seryjne i tak ma zostać 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się