Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

STI.jpg.4af2c5cc3433e4793e373dbe6dd448b6.jpg

 

Jestem pozytywnie zaskoczony. Nie dość, że cyferki wyszły wyższe niż przy Cobbie, to jeszcze turbo wstaje wyraźnie lepiej niż seryjna VF48 :o. Przy 3k rpm moment jest ponad 200Nm wyższy niż poprzednio co oznacza, że będzie fajny dół i elastyczność. Jestem ciekawy jak wypadnie spool, ale z tego co mówi Piotrek będzie o niebo lepszy.

  • Super! 19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2021 o 08:30, Simon WRC napisał:

ball bearing TD05 18G

Jeszcze raz pooglądałem jak to wstaje, po prostu miazga, najlepsze VF48 jakie widziałem wstawało o ok 100-150 obrotów niżej, czyli niezauważalnie, a 570Nm nigdy by nie dmuchnęło, nie wspominając o górze, którą to turbo trzyma do odcinki. 410KM 570Nm, do tego przebieg momentu marzenie :-) 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc Maciek ja też się nie spodziewałem :). Realny plan był żeby wstawała jak VF48, mocowo w granicach 380KM a moment 530-540Nm co już auto czyni szybkim w szerokim zakresie. Niw było mowy żeby uzyskać górę jak w Cobbie a tu taka niespodzianka. Nie mogę się doczekać przejażdżki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2021 o 14:27, Simon WRC napisał:

Przy 3k rpm moment jest ponad 200Nm wyższy niż poprzednio co oznacza, że będzie fajny dół i elastyczność.

Chrystusku, w odczuciu to będzie zupełnie inne auto niż wcześniej :o

zazdro!

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co tu dokładnie za suszarka tak ładnie dmucha? Kolektor i uppipe został w końcu seryjny @Simon WRC? Bo ja już nie nadążam umysłowo :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Oktan napisał:

To co tu dokładnie za suszarka tak ładnie dmucha? Kolektor i uppipe został w końcu seryjny @Simon WRC? Bo ja już nie nadążam umysłowo :biglol:

Jak Ty nie nadążasz, to co ja mam powiedzieć jak sam tego nie ogarniam? :biglol:

 

Na fakturze mam TD0518G Billet 7+7 8cm Subaru, do tego Intercooler TMIC STI WAGNER. To jedyne modyfikacje tym razem. Coś tam Piotrek mówił, że jeszcze grzebał przy samym aktuatorze, ale szczegółów nie znam.

Poza tym reszta została jak było czyli kolektor seryjny, uppipe seryjny i wydech Cobba z wyciętym katem w DP. Auto głównie do stania w garażu i ładnego wyglądania jak już wyjedzie B), więc nie chciałem psuć bulgotu kilkudziesięcioma Nm i kilkoma tysiakami z kieszeni więcej. Miało przecież zostać jak najbliżej serii i tego się trzymam ;).

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Simon WRC napisał:

Jak Ty nie nadążasz, to co ja mam powiedzieć jak sam tego nie ogarniam? :biglol:

 

Na fakturze mam TD0518G Billet 7+7 8cm Subaru, do tego Intercooler TMIC STI WAGNER. To jedyne modyfikacje tym razem. Coś tam Piotrek mówił, że jeszcze grzebał przy samym aktuatorze, ale szczegółów nie znam.

Poza tym reszta została jak było czyli kolektor seryjny, uppipe seryjny i wydech Cobba z wyciętym katem w DP. Auto głównie do stania w garażu i ładnego wyglądania jak już wyjedzie B), więc nie chciałem psuć bulgotu kilkudziesięcioma Nm i kilkoma tysiakami z kieszeni więcej. Miało przecież zostać jak najbliżej serii i tego się trzymam ;).

Koniecznie muszę się tym przejechać ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Auto odebrane, moje wrażenia dobrze opisze ten film :biglol::

 

 

A tak na poważnie, to różnica jest wyraźna. Auto chce jechać praktycznie z każdych obrotów a przy 3k rpm napędy aż jęczą :o. Zakres dołu bez porównania lepszy, środek wyczuwalnie mocniejszy a góra taka sama jak była - jedzie do odcinki. Turbo też wyraźnie szybciej się wkręca i już przy delikatnym muśnięciu gazu słychać jak wirnik wchodzi na obroty. Widać te łożyska kulkowe robią robotę.

 

Może w weekend trochę potestuję, bo na razie nie było czasu, ale samochód sprawia naprawdę dużo frajdy, całkiem inna jazda. IC też robi wrażenie, jest wyraźnie większy niż seria, nawet podobno ciężko było go zamontować.

 

IMG_9443.thumb.jpg.74523efcd5f5cd0f3c2d712e887ef819.jpg

 

 

  • Super! 17
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Simon WRC napisał:

Auto odebrane, moje wrażenia dobrze opisze ten film :biglol::

 

 

A tak na poważnie, to różnica jest wyraźna. Auto chce jechać praktycznie z każdych obrotów a przy 3k rpm napędy aż jęczą :o. Zakres dołu bez porównania lepszy, środek wyczuwalnie mocniejszy a góra taka sama jak była - jedzie do odcinki. Turbo też wyraźnie szybciej się wkręca i już przy delikatnym muśnięciu gazu słychać jak wirnik wchodzi na obroty. Widać te łożyska kulkowe robią robotę.

 

Może w weekend trochę potestuję, bo na razie nie było czasu, ale samochód sprawia naprawdę dużo frajdy, całkiem inna jazda. IC też robi wrażenie, jest wyraźnie większy niż seria, nawet podobno ciężko było go zamontować.

 

IMG_9443.thumb.jpg.74523efcd5f5cd0f3c2d712e887ef819.jpg

 

 

Spliter do tego IC masz dedykowany czy seryjny został? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MaciekK napisał:

@Simon WRCjak testy? Fajnie by było jeszcze kiedyś porównać dane na hamowni w Ożarowie :-) 

Z testów nici, bo w weekend pojechałem jedynie na myjnię. Niedziela była obiecana spędzić rodzinnie, więc nawet nie próbowałem negocjować ;).

Co do Ożarowa, to tak, wybieram się jak będzie chwila, bo sam jestem ciekawy.

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2021 o 17:00, Simon WRC napisał:

Zakres dołu bez porównania lepszy, środek wyczuwalnie mocniejszy

 

To na następnym zlocie w Tatrach już nam nie będziesz zostawał z tyłu na serpentynach i podjazdach ;) Teraz my za Tobą nie nadążymy :biglol: no chyba, że też coś pomodzimy wreszcie... :ph34r:;) 

 

Będę w okolicy to też muszę się przejechać na tej Kulce, ale widzę muszę się w kolejce ustawić :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Gaceq napisał:

To na następnym zlocie w Tatrach już nam nie będziesz zostawał z tyłu na serpentynach i podjazdach ;) Teraz my za Tobą nie nadążymy :biglol:

Bez obaw, to nie kierowca serpentynowy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...