Simon WRC Opublikowano 5 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Jestem pozytywnie zaskoczony. Nie dość, że cyferki wyszły wyższe niż przy Cobbie, to jeszcze turbo wstaje wyraźnie lepiej niż seryjna VF48 . Przy 3k rpm moment jest ponad 200Nm wyższy niż poprzednio co oznacza, że będzie fajny dół i elastyczność. Jestem ciekawy jak wypadnie spool, ale z tego co mówi Piotrek będzie o niebo lepszy. 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Super przebieg momentu. Auto będzie bardzo szybkie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 400/600 to tak jakoś mi sie z Hawkiem skojarzylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 W dniu 30.07.2021 o 08:30, Simon WRC napisał: ball bearing TD05 18G Jeszcze raz pooglądałem jak to wstaje, po prostu miazga, najlepsze VF48 jakie widziałem wstawało o ok 100-150 obrotów niżej, czyli niezauważalnie, a 570Nm nigdy by nie dmuchnęło, nie wspominając o górze, którą to turbo trzyma do odcinki. 410KM 570Nm, do tego przebieg momentu marzenie :-) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 6 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Szczerze mówiąc Maciek ja też się nie spodziewałem . Realny plan był żeby wstawała jak VF48, mocowo w granicach 380KM a moment 530-540Nm co już auto czyni szybkim w szerokim zakresie. Niw było mowy żeby uzyskać górę jak w Cobbie a tu taka niespodzianka. Nie mogę się doczekać przejażdżki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Rachu ciachu szybkie auto ...stoi w garażu @Simon WRC jak by co to swaidcze usługi door to door Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Będzie szybko stać w garażu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Jak już on taki mocny ma być to trzeba zmienić tytuł na Szybki niebieski dostojny sedan stojący w garażu 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 W dniu 5.11.2021 o 14:27, Simon WRC napisał: Przy 3k rpm moment jest ponad 200Nm wyższy niż poprzednio co oznacza, że będzie fajny dół i elastyczność. Chrystusku, w odczuciu to będzie zupełnie inne auto niż wcześniej zazdro! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 To co tu dokładnie za suszarka tak ładnie dmucha? Kolektor i uppipe został w końcu seryjny @Simon WRC? Bo ja już nie nadążam umysłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 9 godzin temu, Oktan napisał: To co tu dokładnie za suszarka tak ładnie dmucha? Kolektor i uppipe został w końcu seryjny @Simon WRC? Bo ja już nie nadążam umysłowo Jak Ty nie nadążasz, to co ja mam powiedzieć jak sam tego nie ogarniam? Na fakturze mam TD0518G Billet 7+7 8cm Subaru, do tego Intercooler TMIC STI WAGNER. To jedyne modyfikacje tym razem. Coś tam Piotrek mówił, że jeszcze grzebał przy samym aktuatorze, ale szczegółów nie znam. Poza tym reszta została jak było czyli kolektor seryjny, uppipe seryjny i wydech Cobba z wyciętym katem w DP. Auto głównie do stania w garażu i ładnego wyglądania jak już wyjedzie , więc nie chciałem psuć bulgotu kilkudziesięcioma Nm i kilkoma tysiakami z kieszeni więcej. Miało przecież zostać jak najbliżej serii i tego się trzymam . 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 2 godziny temu, Simon WRC napisał: Miało przecież zostać jak najbliżej serii i tego się trzymam . I szacun za to 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 2 godziny temu, Simon WRC napisał: Jak Ty nie nadążasz, to co ja mam powiedzieć jak sam tego nie ogarniam? Na fakturze mam TD0518G Billet 7+7 8cm Subaru, do tego Intercooler TMIC STI WAGNER. To jedyne modyfikacje tym razem. Coś tam Piotrek mówił, że jeszcze grzebał przy samym aktuatorze, ale szczegółów nie znam. Poza tym reszta została jak było czyli kolektor seryjny, uppipe seryjny i wydech Cobba z wyciętym katem w DP. Auto głównie do stania w garażu i ładnego wyglądania jak już wyjedzie , więc nie chciałem psuć bulgotu kilkudziesięcioma Nm i kilkoma tysiakami z kieszeni więcej. Miało przecież zostać jak najbliżej serii i tego się trzymam . Koniecznie muszę się tym przejechać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Auto odebrane, moje wrażenia dobrze opisze ten film : A tak na poważnie, to różnica jest wyraźna. Auto chce jechać praktycznie z każdych obrotów a przy 3k rpm napędy aż jęczą . Zakres dołu bez porównania lepszy, środek wyczuwalnie mocniejszy a góra taka sama jak była - jedzie do odcinki. Turbo też wyraźnie szybciej się wkręca i już przy delikatnym muśnięciu gazu słychać jak wirnik wchodzi na obroty. Widać te łożyska kulkowe robią robotę. Może w weekend trochę potestuję, bo na razie nie było czasu, ale samochód sprawia naprawdę dużo frajdy, całkiem inna jazda. IC też robi wrażenie, jest wyraźnie większy niż seria, nawet podobno ciężko było go zamontować. 17 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Leganco tego ten no, jutro sprawdzę czy to prawda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 No ten tego....a ja trochę później Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 Znaczy się tak upiję Szymona że wyśpiewa wszytko czy to prawda czy nie, ten tego legancko no 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 3 godziny temu, Simon WRC napisał: Może w weekend trochę potestuję PO jutrzejszej wizycie u mnie to z testów raczej nici Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 1 minutę temu, kowal napisał: PO jutrzejszej wizycie u mnie to z testów raczej nici Testy zrobimy przed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 19 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 6 godzin temu, Simon WRC napisał: Auto odebrane, moje wrażenia dobrze opisze ten film : A tak na poważnie, to różnica jest wyraźna. Auto chce jechać praktycznie z każdych obrotów a przy 3k rpm napędy aż jęczą . Zakres dołu bez porównania lepszy, środek wyczuwalnie mocniejszy a góra taka sama jak była - jedzie do odcinki. Turbo też wyraźnie szybciej się wkręca i już przy delikatnym muśnięciu gazu słychać jak wirnik wchodzi na obroty. Widać te łożyska kulkowe robią robotę. Może w weekend trochę potestuję, bo na razie nie było czasu, ale samochód sprawia naprawdę dużo frajdy, całkiem inna jazda. IC też robi wrażenie, jest wyraźnie większy niż seria, nawet podobno ciężko było go zamontować. Spliter do tego IC masz dedykowany czy seryjny został? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2021 38 minut temu, Oktan napisał: Spliter do tego IC masz dedykowany czy seryjny został? Dedykowany, ori nie pasuje. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 @Simon WRCjak testy? Fajnie by było jeszcze kiedyś porównać dane na hamowni w Ożarowie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, MaciekK napisał: @Simon WRCjak testy? Fajnie by było jeszcze kiedyś porównać dane na hamowni w Ożarowie :-) Z testów nici, bo w weekend pojechałem jedynie na myjnię. Niedziela była obiecana spędzić rodzinnie, więc nawet nie próbowałem negocjować . Co do Ożarowa, to tak, wybieram się jak będzie chwila, bo sam jestem ciekawy. Edytowane 22 Listopada 2021 przez Simon WRC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 W dniu 19.11.2021 o 17:00, Simon WRC napisał: Zakres dołu bez porównania lepszy, środek wyczuwalnie mocniejszy To na następnym zlocie w Tatrach już nam nie będziesz zostawał z tyłu na serpentynach i podjazdach Teraz my za Tobą nie nadążymy no chyba, że też coś pomodzimy wreszcie... Będę w okolicy to też muszę się przejechać na tej Kulce, ale widzę muszę się w kolejce ustawić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 13 godzin temu, Gaceq napisał: To na następnym zlocie w Tatrach już nam nie będziesz zostawał z tyłu na serpentynach i podjazdach Teraz my za Tobą nie nadążymy Bez obaw, to nie kierowca serpentynowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się