Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

56 minut temu, FilipeK napisał:

Dobrze, że go nie sprzedałeś bo by Ci za ten komentarz miano „Trolla” przyznali ;) 

Ja go nie zamierzam sprzedawać, bo po co? Nie ma fajnych aut, które zapewniałyby podobne emocje i dodatkowo były praktycznie i ładne :). Zresztą nie byłoby decyzji o wpakowaniu worka kasy w silnik jakbym rozważałbym pozbycie się go. Teraz jak jest porządnie zrobiony i będzie użytkowany z głową posłuży długo. Wcześniej na seryjnym silniku nie miał lekko i dawał radę. Poprzednie auto też przez 3 lata było upalane i nie sprawiało problemów, wręcz przeciwnie - zapewniało wiele frajdy.

Ty Filip po prostu nie miałeś jakich pechowy egzemplarza, zdarza się w każdej marce.

  

17 minut temu, badyl napisał:

10 dam jak by co emoji23.png

Dzisiaj bym nie sprzedał nawet jakbyś zero dołożył ;).

 

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Simon WRC napisał:

Ja go nie zamierzam sprzedawać, bo po co? Nie ma fajnych aut, które zapewniałyby podobne emocje i dodatkowo były praktycznie i ładne :).

 

nie ma to fakt, a jak są to kosztują grubo ponad 300-400k. 

 

41 minut temu, Simon WRC napisał:

 

Ty Filip po prostu nie miałeś jakich pechowy egzemplarza, zdarza się w każdej marce

To na pewno. Mnie bardziej zmeczyl czas, niz koszty i awarie ;) 

 

42 minuty temu, Simon WRC napisał:

Dzisiaj bym nie sprzedał nawet jakbyś zero dołożył ;)

@badyltrzeba było wczoraj na trasie na gorąco targować cene, a nie już w domu po wszystkim :D 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilipeK na bieżąco nie mogłem, nie byłem w stanie. Z początku z wrażenia jak to fajnie jedzie , a potem że popsułem
Na szczęście na postoju zobaczyliśmy z Szymonem , że to tylko kolanko spadło więc odpuściliśmy sobie drogę powrotną do Poznania, zamówimy rurę, się założy i "Power is back "

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka



  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wreszcie w pełni sprawne :thumbup:.

Wyposażyłem się tak, że na pewno nic by mnie nie zaskoczyło - 3 kolanka różnej wielkości i pudełko obejm, przydadzą się na przyszłość :biglol:. Wszystko skręcone jak trzeba, więc teraz już zaskoczenia nie będzie.

Samochód jedzie bardzo fajnie, wyraźnie lepiej niż wcześniej. Trochę później wstaje, ale za to ciągnie równo do odcinki. Trzeba się do tego przyzwyczaić, trochę przestawić i utrzymywać ciągle powyżej 3k rpm. Jestem naprawdę zadowolony :yahoo:.

 

IMG_7554.thumb.jpg.5abbb6f0c9a1a34b1bc45b108b07b14a.jpg

 

IMG_7556.thumb.jpg.e4fbcd79700dc77116c3968a602a2a53.jpg

 

  • Super! 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nawet w projekcie na bogato TurboWorks musi być ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Oktan napisał:

I nawet w projekcie na bogato TurboWorks musi być ;)

Wyszło właśnie po taniości, bo Samco nigdzie nie było dostępne :)

 

14 minut temu, kowal napisał:

Kiedy spot się pytam :)

Może być nawet jutro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Auto finalnie dotarte, pykła w międzyczasie równa liczba :).

 

IMG_7622.thumb.jpg.ba833df96fad857b73a4b073e1be57fa.jpg

 

Chcę jeszcze dołożyć zbiorniczek odmy ze skrzyni korbowej, bo z głowic już mam. I tylko pytanie do speców w temacie. Bypassować całkowicie zawór PCV i cały strumień skierować ze zbiorniczka w dolot? Tak by było chyba najłatwiej i najzdrowiej, ale wolę zapytać doświadczonych kolegów ;). Chodzi mi o taka modyfikację:

 

crankcasediagramjpeg.jpg.8a1f695c129d2835440b6f35c11ef331.jpg

 

Zapisałem się na 1 maja na RaceDay, więc prawie równo po roku wreszcie coś pojadę :). W międzyczasie podjadę może do Ożarowa na hamownię i zobaczymy jaka jest różnica vs. poprzednia mapa.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze wywalam/zaslepiam zawór pcv jak to tylko możliwe. Zbędny ecoshit powodujący często problemy w naszych silnikach.

Dziwię się że nie jest to zrobione od razu..

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Simon WRC napisał:

A czym to zaślepiasz? Zwykłą śrubą?

Trzeba dobrać zaślepkę z takim gwintem, ale nie pamiętam jaki to gwint

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Simon WRC napisał:

Teoretycznie jak zawór sprawny, to można byłoby go zostawić, bo powinien być szczelny, ale jak jest w życiu, to wiadomo :).

Dzięki! Jak wykręcę, to poszukam.

Wyrzuć i zapomnij o problemie :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Simon WRC napisał:

. W międzyczasie podjadę może do Ożarowa na hamownię i zobaczymy jaka jest różnica vs. poprzednia mapa.

Dobry pomysł. Jedna hamownia, porównanie jakieś będzie. Sam jestem ciekaw, prawie jak Ty :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się podjechać i pomierzyć, wyszło dość równo :). Porównanie można powiedzieć idealne, bo warunki atmosferyczne praktycznie takie same.

Wyraźnie widać, że turbo wstaje później (jakieś 500rpm) i też wyraźnie to czuć, więc trzeba się trochę przestawić. Ale mi charakterystyka odpowiada. Spool mógłby być trochę lepszy, ale to duże turbo, więc nie ma się co spodziewać rewelacji.

 

111.thumb.jpg.630c28880833fa63579d3ae1376d4d2d.jpg

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 10
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wersji po programie od 3550obr wszędzie lepiej, aż do odcinki, gdzie jeszcze na koniec dochodzi 20KM :-) Jak dla mnie fajna charakterystyka, w porównaniu do serii to już gdzieś od 3200 idzie lepiej. Szybkie auto się zrobiło :-) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...