Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, VEC napisał:

powoli stajesz się naczelnym forumowym trollem. Jesteś w każdym wątku ludzi z pasją i Subaru, którym cokolwiek się przydarzyło.

Nie ma jeszcze forum Yarisa?:biglol:

ja myśle, że Szymon ma trochę więcej dystansu i poczucia humoru niż Ty i nie widzi w tym większego problemu. Ja nawet jak miałem Subaru to podchodziłem do tego z dystansem, że moje wiecznie stoi padnięte. H## mnie strzelał, ale potrafiłem z tego żartować. A powiedz mi są tu wątki ludzi bez Subaru i bez pasji? Bo cieżko nie być w takich wątkach skoro jesteśmy na forum SIP. Życze wiecej luzu przy niedzieli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo awantura! Zróbcie sobie dziewczyny zapasy w kiślu:biglol:

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, FilipeK napisał:

A powiedz mi są tu wątki ludzi bez Subaru i bez pasji? Bo cieżko nie być w takich wątkach skoro jesteśmy na forum SIP. Życze wiecej luzu przy niedzieli ;)

nooo jest taki jeden: o białej perle, skoro gadamy na luzie przy niedzieli :biglol:

Może i Simon ma dystans, ale w Twoich postach próba wyśmiania własnego problemu ani nie była naturalna ani najwidoczniej nie przynosiła oczekiwanego rezultatu:upside-down-face_1f643-small: dziękuję za życzenia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, spokojnie to nie forum Toyoty żeby się tak napinać :biglol: ;). Ci co mnie znają wiedzą, że akurat luzu mi nie brakuje, więc nie mam nic przeciwko a pierdzielenie o głupotach też czasem jest potrzebne o ile zachowa się jako taki poziom ;).

 

Co do dupowozów Toyoty, to jestem totalnym antyfanem. Miałem 2 służbowe, zrobiłem nimi ponad 350k km i za nic w świecie bym tego nie kupił prywatnie. Plastik fantastik rysujący się od patrzenia (generalnie materiały tragiczne nawet w najlepiej wyposażonych wersjach), prowadzenie jak w taczce, design - no tu chyba nic nie trzeba pisać :biglol:. Jedyne czym się ratują to bezsprzeczna bezawaryjność, bo nawet najmniejsza pierdoła się nigdy nie zepsuła - utrzymanie niezwykle proste - wymiana płynów, klocków, tankowanie i jazda.

 

Natomiast GR Yaris to jest chyba pierwsza toyota, którą bym kupił, bo wizualnie mi się nawet podoba a o performensie to już zawodowcy sporo napisali. Także @FilipeK może nie tak, że zazdroszczę, ale nie miałbym nic przeciwko mieć takie auto u siebie w garażu :thumbup:.

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FilipeK napisał:

po wczorajszym KSW testosteron wystrzelony pod sam sufit :D 

To się rozpędź i walnij baranka o garaż :P

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto gotowe do odbioru, wybieram się do Poznania w czwartek :yahoo:. W sumie trwało to 7 miesięcy i 14 dni, ale mam nadzieję, że było wato czekać :).

 

Zakres najważniejszych prac:

 

tłoki MAHLE Powerpak plus 9975

wtryski ID 1050x

korby WISECO Boost line I beam

panewki Clevite 77h seria STD

szpilki 14mm

uszczelki  cosworth głowica

zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe

wał Ej25 azotowany

3 port COBB

turbo Cobb TD0520G

wyrzucenie TGV

wyrzucenie ekologii

ssak killer b

wkładka miski

świece NGK 7

pompa oleju wydajniejsza zmodyfikowana RCM

pompa wody cast wydajniejsza

sprzęgło 600Nm Xtreme

odmy

zamkniecie BLOKU

obróbka głowic (wymiana prowadnic, uszczelniaczy, szlif gniazd etc.)

Strojenie

  • Super! 9
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, skwaro napisał:

Skoro wymieniłeś sprężynki zaworowe na mocniejsze to trzeba było od razu iść w lepsze wałki, tu jest spory potencjał :)

Główne założenie to bezawaryjność. Silnik zbudowany na potencjał 400+, więc można w przyszłości się bawić ;).

 

Idąc tą drogą można było zrobić kompleksowo głowice z wałkami, wał arrows, dołożyć kolektor równoodległościowy, turbo EFR itd. i pewnie wyszłoby lekko 450/600, ale nie takie były moje cele :).

 

Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s, więc jak na moje umiejętności to i tak o niebo za dużo. Ale w myśl zasady „więcej sprzętu niż talentu” jest OK :biglol:.

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Simon WRC napisał:

Główne założenie to bezawaryjność. Silnik zbudowany na potencjał 400+, więc można w przyszłości się bawić ;).

 

Idąc tą drogą można było zrobić kompleksowo głowice z wałkami, wał arrows, dołożyć kolektor równoodległościowy, turbo EFR itd. i pewnie wyszłoby lekko 450/600, ale nie takie były moje cele :).

 

Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s, więc jak na moje umiejętności to i tak o niebo za dużo. Ale w myśl zasady „więcej sprzętu niż talentu” jest OK :biglol:.

 

Mój tuner właśnie z tego powodu mnie namawiał na inne wałki, bo przy tej samej mocy możesz miej dmuchnąć i silnik jest mniej wysilony a jednocześnie przebieg momentu można fajny zrobić, ;) a właśnie przygotowanie głowic jest największym kosztem tutaj, same wałki to ułamek kwoty. Ale jak znam życie to tylko kwestia czasu kiedy je wstawisz :)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pakował rownoodleglościówkę od razu przy krzsaniu tej mocy co masz, byłby dużo lepszy spool ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto gotowe do odbioru, wybieram się do Poznania w czwartek :yahoo:. W sumie trwało to 7 miesięcy i 14 dni, ale mam nadzieję, że było wato czekać .
 
Zakres najważniejszych prac:
 
tłoki MAHLE Powerpak plus 9975
wtryski ID 1050x
korby WISECO Boost line I beam
panewki Clevite 77h seria STD
szpilki 14mm
uszczelki  cosworth głowica
zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe
wał Ej25 azotowany
3 port COBB
turbo Cobb TD0520G
wyrzucenie TGV
wyrzucenie ekologii
ssak killer b
wkładka miski
świece NGK 7
pompa oleju wydajniejsza zmodyfikowana RCM
pompa wody cast wydajniejsza
sprzęgło 600Nm Xtreme
odmy
zamkniecie BLOKU
obróbka głowic (wymiana prowadnic, uszczelniaczy, szlif gniazd etc.)
Strojenie
Hej..czwartek mam wolne ,mogę Ci towarzyszyć

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Simon WRC napisał:

Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s

Na moje oko wydaje się, że jakieś 11-12sek zgodnie z filmikiem... Setup przemyślany i słuszny... :) 

Edytowane przez MaciekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MaciekK napisał:

Na moje oko wydaje się, że jakieś 11-12sek zgodnie z filmikiem...

Ja nie odczytywałem z filmu, tylko te 9s to info od Piotrka.

 

52 minuty temu, Oktan napisał:

Ja bym pakował rownoodleglościówkę od razu przy krzsaniu tej mocy co masz, byłby dużo lepszy spool ;)

Nie chciałem rezygnować z fajnego bulgotu Cobba :biglol:.

 

45 minut temu, badyl napisał:

Hej..czwartek mam wolne ,mogę Ci towarzyszyć emoji137.png

Fajnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, MaciekK napisał:

Na moje oko wydaje się, że jakieś 11-12sek zgodnie z filmikiem... Setup przemyślany i słuszny... :) 

mojego brata golfr 7r 450 km/550 nm robi koło 9s i to naprawde już robi wrażenie. 0-100 na zimowej oponie w 3 osoby 3.9 sekundy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Simon WRC napisał:

Główne założenie to bezawaryjność. Silnik zbudowany na potencjał 400+, więc można w przyszłości się bawić ;).

 

Idąc tą drogą można było zrobić kompleksowo głowice z wałkami, wał arrows, dołożyć kolektor równoodległościowy, turbo EFR itd. i pewnie wyszłoby lekko 450/600, ale nie takie były moje cele :).

 

Auto zdaje się dość zwinne, 100-200 robi w 9s, więc jak na moje umiejętności to i tak o niebo za dużo. Ale w myśl zasady „więcej sprzętu niż talentu” jest OK :biglol:.

 

 

Zweryfikujemy racelogicem , jak się zrobi ciepło będę swojego mierzył to możemy się ustawić i sprawdzić twojego
0-100
0-200

100-200

80-120

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, FilipeK napisał:

mojego brata golfr 7r 450 km/550 nm robi koło 9s i to naprawde już robi wrażenie. 0-100 na zimowej oponie w 3 osoby 3.9 sekundy.

Golf pewnie będzie szybszy, bo ma DSG. Ale Panowie, STI to nie auto na starty spod świateł, tu zazwyczaj wypada słabo. Ja bardziej preferuję rywalizację na torze ;).

 

Z tego co mówił Piotrek turbo Cobb już tak ładnie nie wstaje jak seryjne VF48, więc trzeba go utrzymywać na wyższych obrotach zatem Kielce, Łódź i tego typu tory nie będą idealne. 

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, FilipeK napisał:

mojego brata golfr 7r 450 km/550 nm robi koło 9s i to naprawde już robi wrażenie. 0-100 na zimowej oponie w 3 osoby 3.9 sekundy.

Ale z ciebie się zrobił troll forumowy po sprzedaży Subaru :biglol:

 

 

@Simon WRC Po co były wymieniane zawory i sprężynki? Co to daje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kowal napisał:

Zweryfikujemy racelogicem , jak się zrobi ciepło będę swojego mierzył to możemy się ustawić i sprawdzić twojego
0-100
0-200

100-200

80-120

i jeszcze 50-150 - ja ten zakres lubię, bo jest typowo torowy :) Na wielu obiektach w PL się go używa. 

Czyli robimy:

0-100
0-200

100-200

80-120

50-150

Subaru pod względem 0-100 jest bardzo wydajne, trzeba natomiast naprawdę dobrze ruszyć, a to nie jest łatwe i nie zawsze się udaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Simon WRC napisał:

Golf pewnie będzie szybszy, bo ma DSG.

Golf R: parametry wyższe, szybki automat, mniejsze straty w napędzie (haldex) i ponad 100kg lżejszy.

natomiast przewaga STI na torze zazwyczaj duża, do bardzo dużej, nawet jak Golf ma te 450KM (a to dużo na Golfa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Simon WRC napisał:

Zakres najważniejszych prac:

 

tłoki MAHLE Powerpak plus 9975

wtryski ID 1050x

korby WISECO Boost line I beam

panewki Clevite 77h seria STD

szpilki 14mm

uszczelki  cosworth głowica

zawory Supertech ssące i wydechowe INCONEL i sztywniejsze sprężynki zaworowe

wał Ej25 azotowany

3 port COBB

turbo Cobb TD0520G

wyrzucenie TGV

wyrzucenie ekologii

ssak killer b

wkładka miski

świece NGK 7

pompa oleju wydajniejsza zmodyfikowana RCM

pompa wody cast wydajniejsza

sprzęgło 600Nm Xtreme

odmy

zamkniecie BLOKU

obróbka głowic (wymiana prowadnic, uszczelniaczy, szlif gniazd etc.)

Strojenie

Czy to już nie czas na przeniesienie wątku do nielegala ??? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, MaciekK napisał:

Czy to już nie czas na przeniesienie wątku do nielegala ??? ;) 

  

W dniu 25.04.2018 o 20:02, Simon WRC napisał:

Auto kupione jako seryjne i tak ma zostać ;)

:D

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...