SOpEL Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 7 minut temu, bluewing napisał: Spot - oczywiście Patrzyłem na forum, ale jakoś nie widać info o najblizszych spotach... Bardziej aktywna grupa jest na FB https://www.facebook.com/groups/955414817838407/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 4 minuty temu, SOpEL napisał: Bardziej aktywna grupa jest na FB https://www.facebook.com/groups/955414817838407/ Dzięki za info. Już wysłałem prośbę o dołączenie do grupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Widziany przed chwilą przy Świątyni, ładny i ten zielony zacisk pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 @bluewing gratki W wolnych chwilach polecam lekturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 14.02.2018 o 11:16, dammmian napisał: Widziany przed chwilą przy Świątyni, ładny i ten zielony zacisk pozdrawiam Tak, tutaj stacjonuję Przejechane pierwsze 1500 km więc uznałem, że już jest dotarty i... zaczęła się zabawa Kilka pierwszych spostrzeżeń jeszcze z delikatnej jazdy na dotarciu i "chwilki" już po dotarciu. Silnik mruczy genialnie, za każdym razem jak go odpalam to uśmiecham się sam do siebie Jednak jest trochę leniwy - dobra zabawa zaczyna się od 3,5 tyś. obrotów, ale przy 5,5 już powoli trzeba kończyć... W trybie Sport Sharp jest trochę lepiej (reaguje szybciej na pedał gazu i jest bardziej "nerwowy"), ale turbodziura nadal jest mocno odczuwalna. Pewnie na torze nie będzie to problemem, ale w codziennej eksploatacji chciałoby się mieć więcej mocy u dołu. Co do mocy to też d..y nie urywa... może 10 lat temu było to dużo, ale obecnie byle hot-hatch ma ponad 300 koników. Oczywiście wiem, że nie jest to auto do ścigania się na prostej (do tego jest więcej lepszych modeli), a w zakrętach to może być wystarczające. Dynamika jest ok, ale nie ma mowy o mocnym wciskaniu w fotel. Jednocześnie mam świadomość, że nawet przy tej mocy nauczenie się właściwego wykorzystania jego możliwości z pewnością zajmie mi trochę czasu, ale oczywiście kusi perspektywa dłubnięcia. Coś czuję, że za jakiś czas wpadnie tutaj twin scroll turbo - poprawi się dół i moc wzrośnie pewnie do przyjemnych 450+ KM (oczywiście po zakuciu). Kierownica leży w rękach doskonale – słucha się kierowcy błyskawicznie i precyzyjnie. Nie można się do niczego przyczepić. Skrzynia również super - szybka i precyzyjna. Zawieszenie - hmm... tutaj jest twardo, na prawdę twardo i sztywno. Jadąc po gorszej nawierzchni gdzieś na drodze osiedlowej trzeba odsunąć głowę od zagłówka, bo cały czas się obija o niego. Często jeżdżę autostradą A2, ale nie miałem świadomości, że ona jest taka nierówna... WRX STi doskonale nadaje się do testowania jakości dróg Przy większej prędkości samochód "podskakuje" i wymaga ciągłego skupienia. Cały czas przypomina, że jedziemy bezkompromisowym samochodem. A jeśli chcecie wypić kawę podczas jazdy to trzeba kupić małą kawę w dużym kubku - inaczej większość kawy wyląduje na koszulce i spodniach. Felgi wyglądają super, ale przy profilu 35 trzeba na prawdę uważać na krawężniki. Fotele fajnie wyglądają i są wygodne, nawet przy kilkugodzinnej jeździe. Niestety ich trzymanie boczne jest bardzo umiarkowane - nie byłem jeszcze na torze, ale czuję, że do poważnej jazdy przydałyby się prawdziwe kubełki, żebym nie wisiał na kierownicy. Czas pokaże. Inne drobnostki: - multimedia - hmmm, to chyba zbyt duże słowo, radio wygląda jak minimum sprzed 5-7 lat z dodanym ekranem dotykowym; z kolei ekran "centralny" jest bardzo fajny, zegary też są super; mapa w nawigacji oczywiście nieaktualna, zestaw głośnomówiący fatalny - chyba najgorszy jaki miałem w samochodzie; - nagłośnienie jest słabe, nawet bardzo jak na Harman-Kardon - nie wiem czy to kwestia radia czy głośników, a może chodzi o same usytuowanie głośników w samochodzie? dźwięk jest słyszany jakby z oddali, bas kiepski. Widać, że audio nie było absolutnie priorytetem w tym aucie. Swoją drogą często zupełnie wyciszam radio, żeby posłuchać silnika Słabo go jednak słychać w środku - słychać głównie powietrze opływające karoserię, przy większej prędkości jest naprawdę głośno; - kamera cofania – niby drobnostka, ale kamerka bardzo szybko się brudzi co bardzo utrudnia jej wykorzystanie, a jest to dość istotne, bo nie ma czujników cofania; w innych samochodach nie miałem takiego problemu; - zamykanie bagażnika – dźwięk przy zamykaniu jak w samochodzie sprzed 10-15 lat… do tego nie ma za co złapać żeby zamknąć, i trzeba łapać za „skrzydło”, które oczywiście jest brudne… - no i spalanie – jak mnie pytają, ile to pali to odpowiadam oczywiście „tyle, ile wlejesz”, a na poważnie na dotarciu miałem 12,6 przy jeździe mieszanej (miasto / autostrada) i 13,4 w mieście; teraz (po dotarciu) pewnie będzie więcej Podsumowując, samochód jest bezkompromisowy. Daje bardzo dużo frajdy, ale jest też wymagający jako daily car. Mi pasuje Drugi samochód mam wygodny i komfortowy, do jazdy z rodziną – ten taki nie musi, ale nawet nie powinien być. Czuję się w nim 10 lat młodszy Tutaj każdy wyjazd jest „przygodą”! Edytowane 18 Lutego 2018 przez bluewing 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Krótki update co się zmieniło w międzyczasie. Po pierwsze hamulce - fabryczne zdecydowanie nie nadają się na tor. Niestety okazało się, że nie jest łatwo znaleźć sensowne klocki do 6-tłoczkowych zacisków brembo lukass jednak dał radę i po kilku próbach dopasowaliśmy Ferodo DS2500 ściągnięte z Włoch. Do tego wymiana płynu hamulcowego na Ferodo 5.1 i hamulce brzytwa Kolejny problem pojawi sie przy wymianie tarcz (ich też nie można dostać), ale fabryczne na razie dobrze się spisują. Po drugie zabezpieczenie lakieru - folia i ceramika. Już po pierwszym umyciu na myjni ręcznej pojawiły się rysy na lakierze... niestety jest on bardzo miękki. Nie mówiąc już o śladach po owadach na masce, których bardzo trudno się pozbyć nawet myjąc zaraz po trasie. Zdecydowałem się więc na położenie przezroczystej folii na newralgicznych elementach. a na reszcie elementów - ceramikę. Folia wylądowała więc na całym przodzie (zderzak, maska, światła etc.), na lusterkach. nadszybiu, progach, tylnych błotnikach, we wnękach klamek i jeszcze w kilku "drobnych" miejscach. Na resztę poszła najtwardza dostępna ceramika. Do tego lekka korekta lakieru i autko wygląda genialnie! Lakier wspaniale lśni w słońcu Nie jest to tania impreza, ale na prawdę warto Ja skorzystałem z http://www.gforceautodetailing.pl/ i sobie chwalę Przy okazji wyedukowałem się w temacie mycia samochodu - jeśli chce się mieć idealny lakier to trzeba myć samodzielnie na bezdotykowej (ja na razie tak robię), albo w myjni ręcznej, gdzie wiedzą co to mycie na dwa wiadra, używają mikrofibry i najlepiej osuszają powietrzem.... ehhh, co ci producenci nam obecnie serwują w tych lakierach. No i oczywiście parkowanie - zawsze szukam szerszego miejsca, żeby nie mieć śladów obcych drzwi. I na razie się udaje - kilka miesięcy eksploatacji, kilka wypadów na tor i lakier w stanie idealnym 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Gdzie są zdjęcia, ja się pytam? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Voila i jeszcze Chlejady 2018 5 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Kurcze, strasznie słabo ze strony producenta, że farba na zaciskach po upalaniu traci swój kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Kurcze, strasznie słabo ze strony producenta, że farba na zaciskach po upalaniu traci swój kolor. Od początku kolory były inne... wykorzystali zacisk brembo z przodu, który jednak ma inny kolor niż tylny. Gdzieś wyczytałem, że to jest najtańsze auto na rynku z tym zaciskiem W rzeczywistości tego tak nie widać, bo felga zasłania. Przy odpowiedniej prędkości felga „znika” Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesbondzio Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) musiałes ostro przegrzać. zobacz swoje pierwsze zdjęcia , kolory zacisków sa jednakowe. U mnie przebieg obecnie ponad 10kkm I kolory też nadal jednakowe. a nie kładłes jakieś powłoki ceramicznej na zaciski (przy okazji detailingu lub innego zabiegu)? Może uległa przepaleniu? Edytowane 11 Czerwca 2018 przez jamesbondzio 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 5 godzin temu, jamesbondzio napisał: musiałes ostro przegrzać. zobacz swoje pierwsze zdjęcia , kolory zacisków sa jednakowe. U mnie przebieg obecnie ponad 10kkm I kolory też nadal jednakowe. a nie kładłes jakieś powłoki ceramicznej na zaciski (przy okazji detailingu lub innego zabiegu)? Może uległa przepaleniu? No to muszę sprawdzić A Ty swojego trzymasz w garażu, że cały czas takie zielone zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesbondzio Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 W garażu i pod kocem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Teraz, jamesbondzio napisał: W garażu i pod kocem ;-) No to czas na Łódź - całkiem przyjemny tor A chyba masz blisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 W dniu 10.06.2018 o 23:15, Ayu napisał: Kurcze, strasznie słabo ze strony producenta, że farba na zaciskach po upalaniu traci swój kolor. Czarny nie traci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 W dniu 10.06.2018 o 23:15, Ayu napisał: Kurcze, strasznie słabo ze strony producenta, że farba na zaciskach po upalaniu traci swój kolor. Zareklamowałem Od kilku tygodni czekam na decyzję SIP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Majin Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 no powodzenia, ale nawet w instrukcji jest napisane że mogą zmieniać kolor ( 7-34), taki oczojebny jest podatny na przegrzanie i tego nie unikniesz. Brązowe są fajniejsze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmix Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 W innym wątku też gdzieś doczytałem że zmieniają kolor przody, więc jako wzór idzie tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluewing Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 26.07.2018 o 21:41, tomekmix napisał: W innym wątku też gdzieś doczytałem że zmieniają kolor przody, więc jako wzór idzie tył W serwisie pierwszy raz się z tym spotkali (ten zacisk jest montowany dopiero w MY18), więc zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmix Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 trochę słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzoMK Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Zastanawiam się nad zakupem tego modelu dlatego proszę o informacje na co jeszcze zwrócić uwagę?! I co z tymi przednimi zaciskami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Fajny samochód w najlepszym kolorze Ja mam WRX MY17, wiec mam twin scroll turbo i wielu znajomych (jeżdżących mocnymi i mocniejszymi samochodami)twierdzi, że naprawdę szybko się zbiera. Wstaje już przy 2 tys. obrotów co daje fajne wrażenia. Co do wydechu (też mam z STi koncowy) to mimo, że straszy sąsiadów to brakuje mu najwazniejszego - solidnego bulgotu...tęsknię za tym. Co do głośników - pobaw się ustawieniami i na pewno będziesz bardziej zadowolony Edytowane 14 Października 2018 przez mRoZiOo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się