tedimy99 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Szanowni , czy ktoś z Was posiada jakiś schemat układu natrysku na IC do Subaru imprezy STI . Pytam ponieważ moje Sti ,zresztą jak każde New Age posiada takowy na pokładzie ,ale u mnie jest to, że tak powiem poszarpane. Mianowicie; przycisk jest , zbiorniczek w bagażniku jest ale już wężyka od zbiorniczka ani pod maską nie uświadczy. Nie wiem komu to przeszkadzało ale cóż. Chciałbym przywrócić do stanu jak z fabryki wyjechało, ale nie wiem którędy przebiega w aucie wężyk od pompki jak również , które kable we wiązce mają zasilać pompkę ,bo również ktoś je zapożyczył ,i jest tylko kostka na zbiorniczku a drugiej połowy brak. Może ktoś ma wiedzę lub schemat . Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 popatrz na tej stronie gdzieś tam jest http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_21/body_equipment_exterior/ a tak z ciekawości sprawdź vin czy to na pewno sti a nie jakiś modzony wrx mało prawdopodobne ze ktoś zdemontował instalacje do ic bo po co 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_22/intake_and_supply_system_turbocharger/intercooler_water_spray/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Dzięki Panowie coś już wiem odnośnie doprowadzenia płynu do IC ale nadal pozostaje rozwiązać podłączenie elektryczne , jakiś mądry przepasł również kable . Odkręciłem zbiorniczek i widzę ,że oprócz pompki jest również czujnik poziomu płynu ,czym to jest sygnalizowane na desce? Teraz to wygląda tak ,jeszcze przed demontażem zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Jest czujnik poziomu plynu jak go jest malo to zapala sie kontrolka i/c na zegarach u mnie wlaczal sie samoczynnie po jakis obrotach lub jak nacisnoles przycisk jak sie wlaczal to nie pali sie zadna kontrolka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Co załącza spryskiwacz IC jest jakiś moduł do tego czy to jakaś prosta elektryka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) 53 minuty temu, Dawid555 napisał: Co załącza spryskiwacz IC jest jakiś moduł do tego czy to jakaś prosta elektryka? Jest przycisk po lewej stronie obok regulacji wysokości świateł i nim uruchamia się ten układ. Co jest jeszcze po drodze nie wiem ale muszę wiedzieć aby to uruchomić. Potrzebuję schemat elektryczny. Edytowane 30 Stycznia 2018 przez tedimy99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 27 minut temu, tedimy99 napisał: Jest przycisk po lewej stronie obok regulacji wysokości świateł i nim uruchamia się ten układ. Co jest jeszcze po drodze nie wiem ale muszę wiedzieć aby to uruchomić. Potrzebuję schemat elektryczny. Tym przyciskiem pewnie tylko aktywujesz system ale pewnie coś jeszcze odpowiada za to żeby przy ostrzejszej jeździe spryskiwacz automatycznie się załączał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Automatycznie się nie załącza trzeba to dopiero jakimś programem zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 20 godzin temu, TOM-GUM napisał: Automatycznie się nie załącza trzeba to dopiero jakimś programem zrobić... Czyli fabrycznie jest tak ze trzeba recznie guzikiem uruchomic spryskiwacz IC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 21 minut temu, Dawid555 napisał: Czyli fabrycznie jest tak ze trzeba recznie guzikiem uruchomic spryskiwacz IC? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 7 minut temu, tedimy99 napisał: 29 minut temu, Dawid555 napisał: Czyli fabrycznie jest tak ze trzeba recznie guzikiem uruchomic spryskiwacz IC? Tak. Tak było w tym roczniku? .Bo w ogóle istniały chyba natryski ręczne/automat -przełączalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 36 minut temu, respect napisał: Tak było w tym roczniku? .Bo w ogóle istniały chyba natryski ręczne/automat -przełączalne. Dokładnie tez mi sie wydaje ze były automatyczne i chciał bym sie dowiedzieć co tym steruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, respect napisał: Tak było w tym roczniku? .Bo w ogóle istniały chyba natryski ręczne/automat -przełączalne. U mnie jest taki przycisk , anie wiem czy wszystkie są takie same. I znalazłem w sieci takie coś, więc jakieś modele posiadały tryb auto. Znając Japońców to pewnie spec-c. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez tedimy99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) tatu masz schemat, sa przekaźniki poziom płynu ,pompa, dioda, auto i manual . Tylko nie wiem do jakiego auta Edytowane 31 Stycznia 2018 przez respect 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 może się przyda https://forums.nasioc.com/forums/showpost.php?p=34210759&postcount=3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Jesteście Wielcy dzięki. O to mi chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 czyli głownie potrzebny jakiś Timer/moduł który steruje automatycznym zraszaniem a resztę da się samemu wykonać z przekaźnikami itd? dobrze zrozumiałem schemat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 mniej więcej , ja mam u siebie ustawione w programie , jeżeli temp. w dolocie wzrasta to spryskuje automatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 ale masz dołożony komputer sterujący czy na ori sterowniku idzie takie cos ogarnąć?O ile stopni woda potrafi zbić temp. w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 10 godzin temu, tedimy99 napisał: U mnie jest taki przycisk , anie wiem czy wszystkie są takie same. I znalazłem w sieci takie coś, więc jakieś modele posiadały tryb auto. Znając Japońców to pewnie spec-c. Nie tylko spec c, polskie limitowane wersje Sprt też tak miały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 1 minutę temu, abecer napisał: Nie tylko spec c, polskie limitowane wersje Sprt też tak miały. Dokładnie, w SPRT jest auto + duży zbiornik w bagażniku tak samo jak w specu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) 9 godzin temu, Dawid555 napisał: ale masz dołożony komputer sterujący czy na ori sterowniku idzie takie cos ogarnąć?O ile stopni woda potrafi zbić temp. w dolocie? na ori sterowniku , robione to było w mapteku Edytowane 1 Lutego 2018 przez arkadius 73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Powiedzcie mi proszę - jest sens robienia w cywilnym, ale podłubanym WRX moda w postaci wymiany IC na STI i montażu natrysku? Czy to w jakiś sposób może chronić przed jakimiś większymi awariami? Dotychczas nie miałem ani razu problemu z przegrzaniem auta czy coś takiego, więc pytanie czy warto wydawać te 1700 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Godzinę temu, Qóba napisał: Powiedzcie mi proszę - jest sens robienia w cywilnym, ale podłubanym WRX pewnie żaden , ale i tak większośc podłubanych , lub seryjnych zakłada , , ja miałem to w serii dodałem tylko automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się