Bardziej sie przejmuje tym ze ori stalowe sa 5mm a kupne stalowe sa 4,75mm i nie wiem jak to sie ma do chamulcy czy mozna zmienic na takie bez zadnych ubocznych efektow.Jak ze stalowych nie pójdzie to zrobie z miedzi ale spróbuje.
Siemanko
Musze wymienić wszystkie rurki idące z pompy abs do kół i chce zrobić je ze stali żeby wyglądało jak ori. Tylko mam taki problem ze dostępne sa przewody stalowe o średnicy 4,75mm a w subaru są raczej 5mm i teraz nie wiem czy można zrobić z tych 4,75mm?
Ile masz tam koni? bo ja jestem tez przed remontem silnika i tez po panewce i chyba założe 16g bo na 20g to na pewno nie jedzie z dołu a moc musi byc oddawana z jak najnizszych obrotow i trzymana bez spadku przy wysokich dla tego trzeba dobrze dobrac turbo.
Szybko ci sie ten plan skończy pisze z doświadczenia.teraz robie remont i mam tylko kupione bebechy kute tloki,pompa oleju,korby sti,panewki acl,wal spec c,zrobione szlify i głowice na to wydalem okolo 8tys a pozostaje jeszcze kupic gratow za minimum 5tys a wszystko po to żeby zrobić około 320km
czyli głownie potrzebny jakiś Timer/moduł który steruje automatycznym zraszaniem a resztę da się samemu wykonać z przekaźnikami itd? dobrze zrozumiałem schemat?
Tym przyciskiem pewnie tylko aktywujesz system ale pewnie coś jeszcze odpowiada za to żeby przy ostrzejszej jeździe spryskiwacz automatycznie się załączał.
Aha ok.Dobrze że sie o tym dowiedziałem zastosuje to też u siebie.
Jeśli już o tym mowa to czy regulator od sti jest inny niż z wrx utrzymuje wyższe ciśnienie na listwach?