KamilL Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Taki problem, obroty pod odjęciu gazu spadają prawie do zera (dwa razy nawet auto zgasło) i dopiero po chwili się stabilizują. Sory za muzykę w tle. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny ? Na benzynie i gazie to samo. Outback 04r 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Zaczął bym od czyszczenia przepustnicy i sprawdzenia wszystkich węży od podciśnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czy był ostatnio odpinany akumulator? Jak tak to przeczekać. Przepustnica się nauczy i przestanie dawać takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy1989 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 miałem podobnie. Wyczyściłem przepustnice, przewody WN i przy okazji okazało się że Cewka ma przebicie. Po tych zbaiegach, jak juz przepustnica się ustawiła jest spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No stało się tak po odpięciu akumulatora właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Luzy zaworowe przy gazie jak nie były, to prawdopodobnie będą do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 14 minut temu, KamilL napisał: No stało się tak po odpięciu akumulatora właśnie. Zrobisz 100-120km i wszystko się unormuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAV Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Ja masz zawalona przepustnice to adaptować się będzie i po 300km tez nie będzie idealnie - lepiej ale nie idealnie. Wyczyszczenie przepustnicy i już po 2-5 km będzie LUX Dodatkowo jak jeździłem Forkiem czy Legacy z AT podnosiłem sobie przez freeSSM obroty o 100 - dużo łatwiej i żwawiej mu się ruszało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Możesz wymusić mu kalibrację. Po restarcie rzy pierwszym odpalaniu kluczyk w pozycje on /świecą kontrolki/ + czekasz tak ok 5-7 sek, następnie start i nie dotykasz gazu, czekasz aż sam wyreguluje obroty ok. 15-20 sek. wyłączasz silnik wyjmujesz kuczyk i po kolejnych 5-10 sek. mozesz odpalać po swojemu. Ważne żeby w kalibracji obciążyć silnik do typowych ustawień = zawsze włączone światła, wentylatory, radio, optymalnie nawiewy na przednią szybę w tryb osuszania. Zwykle pomaga jak czarodziejska różdżka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się