pininfarin01 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Problem dotyczy auta z rocznika 2006(europa) , nie zamyka się klapa bagażnika , są jakieś bezpieczniki/przekaźniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Rozpis bezpieczników masz na klapce od bezpieczników 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 W ciemno obstawiam że pękł przewód sterowania zamkiem klapy biegnący w prawej albo w lewej gumie wchodzącej do klapy przy jej zawiasach. Po latach zginania się w tym miejscu się poddają. Wyjmij tę gumę z jednej strony i delikatnie ciągnij poszczególne przewody - któryś okaże się urwany i da się go wyjąć. Może być ich więcej niż jeden, czego mogłeś nie zauważyć jak np. zasilanie wzmacniacza antenowego. Prawidłowa naprawa to wymiana całego odcinka podlegającego zginaniu tak aby oba miejsca lutowania wyszły poza nim tzn w klapie i w dachu. Drutem przepchniesz sobie pilota żeby było jak to wciągnąć po naprawie. Godzinka roboty. No chyba że padł sam elektryczny siłownik który rusza ryglem - sprawdzisz podając mu 12V. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 dzięki za naświetlenie problemu, jutro wracam z pracy to się tym zajmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Naprawione, ułamany przewód pomiędzy dachem a klapą , kolejny który się szykuje to od podgrzewania szyby( już pęknięta izolacja) ale żeby go naprawić trzeba całą wiązkę z klapy demontować żeby to sprawnie zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Z tego co pamietam to chyba podsufitke trzeba z tylu czesciowo zdjac by wiazke wymienic... takze jest przy tym troche dlubaniny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zalezy jak peklo. Mi sie udalo bez demontazu niczego - dolutowujesz 7cm przewodu i tyle. Ciasnawo ale da rade bez demontazu. Jak peknie gdzies w blachach to juz raczej tylko demontaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) Podnoszę temat i proszę o pomoc. Sytuacja odwrotna. Zamek centralny zamyka bagażnik, ale nie otwiera. Są dwie kostki po dwa przewody. Dałem do jednej (białej)zewnętrzne zasilanie. Zamyka. Po zamianie biegunów otwiera. Czyli mechanicznie zamek oki. Nie wiem po co jest ta druga czarna kostka z dwoma przewodami. PS. Czy jest jakaś zależność z zamkiem przednich lewych drzwi i zamkiem bagażnika? Pytam, bo rozmawiałem o moim problemie z kolegą i taka jest jego sugestia. Okazało się, że zamek reaguje na przycisk w pilocie, ten od otwierania tylko bagażnika. Edytowane 13 Lipca 2020 przez Bio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się