Przemeq Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Bridgestone RE050A 91W- 450zł /szt Warto :?: Najtaniej na ceneo to 500zł. Łeee - za tę kasę kupiłem od forumowicza IntraDłubing Toyo R888 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Bridgestone RE050A 91W- 450zł /szt Warto :?: Najtaniej na ceneo to 500zł. Łeee - za tę kasę kupiłem od forumowicza IntraDłubing Toyo R888 . Coś tam wspominałeś, że może pogonisz swoje (nowe?) RE070 :cool: . Aktualne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 BTW chcesz je zakladać do wolnossącej Imprezy? Biore R888 pod uwage. Juz mi ktos napisal, ze w wolnossacej trudno mowic o dynamice - i ja sie z nim zgadzam. Ale wazy tyle samo co uturbiona i dzialaja podobne sily na zakretach i przy hamowaniu. Jako ze sie N/A rozpedza powoli to szkoda zwalniac przed kazdym zakretem :cool: Co zas do hamowania, w zeszlym tygodniu jakis kretyn probowal mnie zabic - najpierw nie wpuscil po wyprzedzaniu a pozniej... wyprzedzil, zepchnal na pobocze i zmusil do dwoch awaryjnych hamowan :shock: ; tego drugiego juz naprawde sie nie spodziewalem - ABS walił i dzielily nas centymetry; stwierdziwszy ze mam doczynienia z jakim swirem powiedzialem sobie "koniec docierania" (2,5k km), objechalem go i dalem w dluga... Zapadla decyzja o jak najszybszej wymianie seryjnych klockow (a moze sie szarpne nawet na jakis zestaw z lepszymi tarczami i zaciskami w pewnej firmie) i zalozeniu mocno klejacych sie opon. Wszyscy chwala 070 ale na 17" nie przejde bo raz ze mam dwa komplety ori 16", dwa dziury w naszym pieknym kraju sa kosmiczne (kumpel w zeszlym tygodniu i tak rozwalil 16"), trzy lubie zjechac z asfaltu. A przy profilu 55 miekki bark komfortowych 'cywilnych' opon nie bardzo mi podchodzi. Zimowe mam Continental TS830, miekkie, reka mozna scisnac - do 100 km/h jest swietnie, pozniej jakbym kierowal pontonem. Nie upalam ale jezdze calkiem zwawo. Zrobilem dzisiaj Lodz - Rzeszow - Lodz, wyprzedzilem zylion tirow (pod Piotrkowem ok. czternastu jeden za drugim, czy nie mozna puscic tego koleja??) i nie bede zalowal sobie dobrych opon. Coz, jesli nie R888 to 050A. Jestem otwarty na wszelka krytyke/sugestie (inna sprawa jak ja zniose :roll: ). Pzdr, W. [ Dodano: Sro Mar 04, 2009 9:18 pm ] P.S. A poprzedniego posta napisalem w trasie podczas przerwy. To sie chaba nadaje juz do leczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Coś tam wspominałeś, że może pogonisz swoje (nowe?) RE070 :cool: . Aktualne? nie wiadomo. ale wiadomo że jest kolejka :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Coś tam wspominałeś, że może pogonisz swoje (nowe?) RE070 :cool: . Aktualne? nie wiadomo. ale wiadomo że jest kolejka :razz: A, że kolejka to nie wiedziałem - już grzecznie staję w ogonku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Czy napompowanie azotem zmniejszy problem? Azot załatwia sprawę. Pozdrawiam Dyzio nie zalatwia sprawy niestety, generalnie skoki cisnienia sa a oponach "upalanych" w warunkach drogowych nie zauwazysz zmian. Natomiast na torze i owszem i niestety azot nie zalatwia tu sprawy. A o 050 powiedziano sporo dobrego (sam sie wypowiadalem) wiec mysle ze bedziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Czy napompowanie azotem zmniejszy problem? Azot załatwia sprawę. Pozdrawiam Dyzio nie zalatwia sprawy niestety, generalnie skoki cisnienia sa a oponach "upalanych" w warunkach drogowych nie zauwazysz zmian. Natomiast na torze i owszem i niestety azot nie zalatwia tu sprawy. A o 050 powiedziano sporo dobrego (sam sie wypowiadalem) wiec mysle ze bedziesz zadowolony. Może i nie załatwia sprawy ale za to poprawia znacznie samopoczucie Dzięki za dobre słowo :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 A dzisiaj wypatrzylem, ze sa juz dostepne Toyo R1R http://www.toyo.pl/index.php?option=opony_katalog&id=28 i to w sensownej cenie (jeszcze nie dzwonilem) http://www.opony.pl/opony_pl/opona.aspx ... 1&rodzaj=1 Ktos juz probowal tych opon? W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 A dzisiaj wypatrzylem, ze sa juz dostepne Toyo R1R i to w sensownej cenie (jeszcze nie dzwonilem) Ktos juz probowal tych opon? W. Ponieważ opona ta jest produkowana ze specjalnych komponentów i posiada specyficzny bieżnik - tylko do zastosowań wyczynowych, nie jest objęta tradycyjną gwarancją handlową. To nowosc wiec raczej nikt nie probowal, naprawde chcesz na codzien jezdzic na wyczynowej oponie? Przetaczam sie rzadko rajdowka po miescie i jazda na profi wyczynowej oponie, niedogrzanej, z niedogrzanym hamulcem to naprawde niezapomniane przezycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Co do moich RE070 - chciałem je sprzedać, ale w tzw. międzyczasie carfit roztoczył wizję, żę opony zdrożeją i głupotą byłoby sprzedawać coś za kwotę x, co za trzy miesiące trzeba będzie odkupić za 130% x . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 .... Coz, jesli nie R888 to 050A.... Bierz 050A. Jeśli nie wybierasz się na tor R888 nie są ci potrzebne. [ Dodano: Pią Mar 06, 2009 11:07 am ] międzyczasie carfit roztoczył wizję, żę opony zdrożeją i głupotą byłoby sprzedawać coś za kwotę x, co za trzy miesiące trzeba będzie odkupić za 130% x . Jest to prawda. Wczoraj kupowałem jednego zimowego Michelin'a, i kosztował 25% więcej niź rok temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Dzieki za uwagi. Jesli sa R1R to R888 rzeczywiscie skreslam z listy. A teraz musze spokojnie przemyslec czy 050 czy R1R. Z tego co pisza o tych drugich, to wynika ze cos pomiedzy T1R a R888. Brak gwarancji handlowej mnie nie martwi - rozerwanej czy zbablowanej opony i tak by nie uznali. Z jednej strony jest to strzelanie z armaty do wrobla, z drugiej fajnie miec czasem troche frajdy... Gdyby ktos kategorycznie napisal, ze to wylacznie na tor i na codzien nie da sie jezdzic to co innego, a tak... O klockach typu DS2500 tez w wiekszosci zajawek pisza ze do zastosowan sportowych, a pewnie wiekszosc z Was jezdzi. Jasne ze lepiej dzialaja na goraco, ale na zimno i tak sa lepsze od tego co w serii. Od seryjnych 'calorocznych' na ktorych auto przyjechalo (jakies Bridgestony 92-cos-tam) to pewnie wszystko lepsze. Musze to przemyslec, a Wy w tym czasie mnie zniechecajcie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Co do moich RE070 - chciałem je sprzedać, ale w tzw. międzyczasie carfit roztoczył wizję, żę opony zdrożeją i głupotą byłoby sprzedawać coś za kwotę x, co za trzy miesiące trzeba będzie odkupić za 130% x . Pisząc to chyba zapomniałeś jak kończą spekulanci :razz: M@rcin, to co, znowu grupowy zakup robimy? Z chlapaczami się udało :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Pisząc to chyba zapomniałeś jak kończą spekulanci :razz: Nagrają go ja sie migdali z jakąś Isabell :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldTomFrost Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Pomocy! Przeczytalem wszystkie 18 stron postów i wciąż nie mogę sie zdecydować w co obuć WRX'a?? :sad: Biorę pod uwagę 215(225)/45/r17 RE050A - mailem zeszłego lata - złego słowa nie powiem RE070 - zastanawiam sie czy to nie lekkie przegięcie w kombiaku :wink: Rainsport 2 - bardzo mnie kusza opisy ich możliwości na mokrym, może ktoś ma doświadczenia na suchym? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... ntry623196 http://www.toyo.pl/index.php?option=opony_katalog&id=28 http://www.autozeitung.de/reifentests/s ... 22545-r-17 http://opony.pl/opony_pl/TiresList.aspx ... oducent=31 cena wyglada na dobra czemu nie dali RE070 bo by pewnie 1 miejsce zajela ;-) ?? a R1R jest naprawde godna uwagi ;-) chyba oleje te lasse sporta czy SZ90 ;-) hmm jeszcze jestem ciekaw jak wyglada RE070 vs R1R... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Co do moich RE070 - chciałem je sprzedać, ale w tzw. międzyczasie carfit roztoczył wizję, żę opony zdrożeją i głupotą byłoby sprzedawać coś za kwotę x, co za trzy miesiące trzeba będzie odkupić za 130% x . Pisząc to chyba zapomniałeś jak kończą spekulanci :razz: M@rcin, to co, znowu grupowy zakup robimy? Z chlapaczami się udało :wink: Taa - w zakupach grupowych mamy doświadczenie P.S Ja chyba kupię Firestone SZ90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jeździł ktoś z Was może na oponkach Michelin Pilot Sport 2? Jest problem z Bridgestone'ami, tam gdzie zamawiałem oponki, i zastanawiam się nad zmianą właśnie na te w/w (ewentualnie Dunlop Sport 01a) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 RE070 - zastanawiam sie czy to nie lekkie przegięcie w kombiaku :wink: Rainsport 2 - bardzo mnie kusza opisy ich możliwości na mokrym, może ktoś ma doświadczenia na suchym? :?: Nie wiem czy RE 070 zmiezcza Ci sie na tyle w kombiaku, moze ktos sie wypowie. Natomiast Reinsport jest symparyczna opona, mialem przez 1 sezon komplet tych opon, zarowno na suchym jak i na mokrym bardzo fajnie sie jezdizlo (ale tylko do cywilnych zastosowan), choc jak dla mnie za miekkie boki (w 1 sezon na dzurach zalatwilem 2 opony) (jazda na torze na tych oponach to watpliwa przyjemnosc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Czym różni się Dayton D320: od Firestone HSZ80: ? Oprócz ceny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 To może mi ktoś odpowie. Chciałem do mojego forka kupić opony na lato, w sumie myslalem o czyms typu uniroyal 4x4 street bo chcialbym czasem wjechac w jakies blotko i sie nie zaryc odrazu ale z drugiej strony chcialbym tez kupic sobie w tym miesiacu nowy rower wiec gdzies musze przyoszczedzic Odkopalem w szopce letnie laczki ktore dostalem razem z autem od poprzedniego wlasciciela. Wydawalo mi sie jak je tam wrzucalem ze sa do niczego ale w sumie sa calkiem niezle. Problem polega na tym ze sa 2 opony michelin pilot (tak przynajmniej odczytalem) a dwie goodyear eagle f1. Wszystkie 4 w rozmiarze 225/50 R16. Teraz mam chyba 205/60 r16 felgi fabryczne alu. Czy to sie nie pogryzie ? Znaczy sie czy napedzikowi to nie zaszkodzi ? Chodzi mi po pierwsze o taki rozmiar a po drugie o to ze z przodu bede mial inne laczki niz z tylu. Bo zal mi zimowek, musze na cos zmienic a finansowo wolalbym tak za 2 miechy je wymienic. Moge na nich jezdzic czy sa jakies przeciwskazania ? Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Rainsport 2 - bardzo mnie kusza opisy ich możliwości na mokrym, może ktoś ma doświadczenia na suchym? Troche nie na temat, ale mialem Rainsport 1 215/45/17 i byla absolutna rewelacja na mokrym i na suchym. Chcialem kupic Rainsport 2, ale jakos slabo wypadly w testach. Jezdze na Continental SportContact 3 i jestem zachwycony ponownie . Polecam te opone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Czym różni się Dayton D320:od Firestone HSZ80:? Oprócz ceny ? Producentem? A tak na powaznie skladem mieszanki, ktora w przypadku Daytona zdecydowanie gorzej trzyma :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Aha, no że Dayton się nie klei to jasne, ale co z bebechami, tj. drutami ? Zresztą jak tanie to i tak wiadomo, że szit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 A jesteście pewni, że RE720 -> SZ80 -> D320 to nie jest w zasadzie tylko zrzucanie linii produkcyjnej starego modelu na kolejne, "niższe" marki w ramach firmy? Jeździł ktoś faktycznie na tym D320 i ma bezpośrednie porównanie z SZ80 (lub "insider info", że faktycznie Dayton nie przejął całej linii, łącznie z mieszanką?) Jak patrzę na jej obecne ceny, to mam wrażenie, że nie odbiegają znacząco od tego, co w zeszłym roku dałem za SZ80. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się