Barteq Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 @, jak pisal lucass nie ma opony dobrej dla kazdego i na wszystko. wszystkie opony sportowe potrebuja odpowiedniej temperatury aby trzymaly. inna opona bedzie potrzebna na lekko mokro i inna na sucho. inna na lato i inna na jesien. W codziennym uzytkowaniu sportowa opona nie zda egzaminu. Raczej dobra cywilna opona o sportowym charakterze jak np R888. Poczytaj trochę na stronach fabrycznych Michelin, pirelli, czy dmack w dziedzinie opon "competition". Masz kilka opon sportowych z homologacja drogowa w ktorych powierzchnia kontaku przewyzsza 80% (uzywam teraz w tym stylu Dmack z rzeźbą DMT-RC) zostaje dobor mieszanki twarta miekka i super miekka lub na mokro. licz sie jednak z tym ze taka opona znika w mgnieniu oka tzn: do drutów 1000 km ostrej jazdy przy dobrze dobranej mieszance. dzięki za info... rozmawiałem z @lukass'em i przetestuje Bridgeston'a RE002.... ....jak założę jako drugi kpl.. "na lato"...to sprawdzę u siebie jak to będzie się spisywać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Bridgeston'a RE002…. bardzo dobra propozycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Bridgeston'a RE002….bardzo dobra propozycja liczę na to .. nie znam tej opony....ale kieruję sie w tym wypadku... opinią @lukass'a... którego rady w tym wypadku sie posłuchałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 OK, jutro wrzucę. I gdzie te zdjęcia ? Nie zrobiłam, jutro zrobię Człowiek co mi je sprawdzał jak reklamowałam wyważenie powiedział, że przy takim nierównym zużyciu opon nie da się ich dobrze wyważyć. Jedno koło poprawił, zrobił mi optymalizację, na reszcie się nie da ponoć. Do 120km/h jest spokój w każdym razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 da sie... tylko temu co wywaza musi sie chciec... najpierw wyważasz felge i oznaczasz najciezszy punkt a nastepnie na oponie (jesli mowa o nowkach) masz 2 kropki czerwoną (oznacza najziezszy punkt) i zółtą/zieloną... i wtedy czrwoną kropke ustawiasz naprzeciw zaznaczonemu miejscu na feldze. a jesli juz mu sie nie chce to niech po wywazeniu a przed naklejeniem odwaznikow, odbije felge jeszcze raz, okreci opone o 90*, napompuje i wywazy raz jeszcze... i tak az znajdzie jakis kompromis... Teraz weszła moda na wyważanie+ tzw. próba drogowa (test drogowy)- wszystko odbywa się na maszynie. Z jednej str kosztuje to kilka złotych więcej ale już wielokrotnie na poprawki jeździłem i sumaryczny koszt przewyższał to co wydałbym na 1 założenie z testem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja tam wole sobie sam zrobić wg tego jak mnie nauczyli.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 tylko masz bonus w postaci wygenerowania kolejności w jakiej montować koła- gdyż wykrywa też bicia boczne i pokazuje najlepszą kombinację na samochodzie aby uniknąć mini ściągania itp też bym chętnie robił to staromodnie a nie ufał kalibracji- jednak teraz leci masówka i jak poprosisz o opcję jak napisałeś to prędzej Cię wygonią niż spełnią życzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 też bym chętnie robił to staromodnie a nie ufał kalibracji- jednak teraz leci masówka i jak poprosisz o opcję jak napisałeś to prędzej Cię wygonią niż spełnią życzenie. To nie masówka, tylko nikt nie jest skłonny za to płącić. Na to potrzeba czasu, a widze z jaką chęcią ktoś za wymianę wyskakuje z 200-400 zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ja płaciłem - i efekt był taki, że było lepiej niż "normalne" wyważenie, bo nie jeździłem więcej na poprawki i doważanie, dla mnie korzyść oszczędności czasu i w konsekwencji pewnie i pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 też bym chętnie robił to staromodnie a nie ufał kalibracji- jednak teraz leci masówka i jak poprosisz o opcję jak napisałeś to prędzej Cię wygonią niż spełnią życzenie. To nie masówka, tylko nikt nie jest skłonny za to płącić. Na to potrzeba czasu, a widze z jaką chęcią ktoś za wymianę wyskakuje z 200-400 zł. dokladnie... za dodatkowy czas pracownika trzeba doplacic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Teraz weszła moda na wyważanie+ tzw. próba drogowa (test drogowy)- wszystko odbywa się na maszynie. I muszę przyznać, że daje to świetne efekty, o czym sam się przekonałem. Warunkiem tylko jest mega precyzyjnie skalibrowane urządzenie. Ostatnio miałem taki przypadek, że po teście drogowym na jednym urządzeniu, przy prawie nowych oponach i prostych felgach, czułem wibracje na kierownicy powyżej 120km/h. Po sprawdzeniu chwilę potem na innym Hunterze, solidnie skalibrowanym, wyszły niedoważenia na każdym kole rzędu 50 gram! Po ponownym wyważeniu - jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dzisiaj zrobiłem test drogowy RE002 na autobanie, wbrew pogłoskom jest cicha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zrobiłam fotki, ale nie było łatwo tak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Bridgestone ER300 z tego co widze. Dośc juz zjechane i faktycznie wyglądają jak zjechane od zbyt dużej rozbieżności. Dziwne że na tych zdjeciach z ustawiania zbieżnosci nic takiego nie było widać i że zimówek nie rusza ? Miałas coś robione w zawieszeniu w międzyczasie ? Swoją drogą to opona wygląda na dośc zmęczoną/zdegradowaną i faktycznie nawet jak się ją dobrze wywazy to i tak może powodować drgania powstałe "w wewnętrznej konstrukcji" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 U mnie było coś podobnego jak miałem jedne z tulei wyrobione i odmówiono mi ustawiania zbieżności i zalecono najpierw ich wymianę a później zrobienie zbieżności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 @@Aga jednym słowem @@lukass rzucił Cię na kolana. Na moje mało znające się oko,te oponki są jak najbardziej do wyważenia. Chyba,że felgom coś jeszcze dolega? Wyważały się u mnie z dużo bardziej podciętymi bokami,rantami po jazdach na Kielcach.Po odwróceniu na feldze dały się wyważyć bez problemów. Poczekajmy co sądzi o tym @@lukass. Już powiedział. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Juz osądził Trzy posty w tej samej minucie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Fakt,nawet wyważone w takim stanie opony,mogą powodować wrażenie jazdy po drobnej tralce. Ale fotki oponek super. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Cybel +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Juz osądził Trzy posty w tej samej minucie. Łukasz... jak widać Wszyscy sa niesamowicie czujni.... :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Swoją drogą to opona wygląda na dośc zmęczoną/zdegradowaną i faktycznie nawet jak się ją dobrze wywazy to i tak może powodować drgania powstałe "w wewnętrznej konstrukcji" Tak mi powiedział chłopak, który mi je ostatnio wyważał. Sugerował, żebym nie jeździła szybko po mokrym i zwróciła uwagę na drgania przy niższych prędkościach Teraz drgania się zaczynają powyżej 120km/h. @Aga jednym słowem @lukass rzucił Cię na kolana. Warto było Miałas coś robione w zawieszeniu w międzyczasie ? Z przodu miałam wymienianą półoś, z tyłu miałam wymieniane SLSy i sprężyny. W zeszłym roku. Póki co daleko się nie wybieram, zaczęłam jeździć spokojniej i wolniej... chciałabym na nich przejeździć to lato... Dziwne że na tych zdjeciach z ustawiania zbieżnosci nic takiego nie było widać i że zimówek nie rusza ? No właśnie... Ale fotki oponek super. Na włączonym silniku robione ... a mam dwie rury z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Z przodu miałam wymienianą półoś, z tyłu miałam wymieniane SLSy i sprężyny. W zeszłym roku. To oznacza że było rozkręcane zawieszenie i paradoksalnie może być tak, ze wcześniej było mocno rozbieznie i cieło opony, a po rozkręceniu zawieszenia i ponownym złożeniu niechcący się poprawiło i de facto wyszło lepiej dla zimówek. Na włączonym silniku robione ... a mam dwie rury z tyłu ......................................albo juz nic 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Na włączonym silniku robione ... a mam dwie rury z tyłu myslałem, ze w mini i szpilkach dlatego tak łatwo nie było Teraz drgania się zaczynają powyżej 120km/h. to ta ciezarówka tyle jedzie? u mnie ściete ranty to norma z racji niskiego zawiasu i czestego upalania na kretych drogach poszukaj używek lub idz na całość i spraw sobie nówki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 chciałabym na nich przejeździć to lato.. moze chcesz moje 17? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A czy to możliwe, że to od zepsutej wiskozy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się