HUNCVOT Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam. Dzisiaj po poracy odpaliłem auto przy wyjeżdżaniu z parkingu jakby się dławił był jeszcze na ssaniu,raz zgasł.Po paru set metrach jechał normalnie.Czasem widzę że obroty są za niskie ok 600.Czy ktoś spotkał się z czymś takim, o co chodzi?. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Może to coś rozjaśni https://forum.subaru.pl/topic/97051-spadają-obroty-na-zimnym/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 NIE wiem co to za link, chyba pomyłka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Może typowe wypadanie zapłonów? świadczące o niedomaganiu którejś z cewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Godzinę temu, RafcioL27 napisał: Może typowe wypadanie zapłonów? świadczące o niedomaganiu którejś z cewek. W 2.0 IV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Wypadanie zapłonów powinno zapalić cel-a. Ja bym, jeżeli brak CEL, zaczął od czyszczenia przepustnicy i kontroli świec, ew przewodów wn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 U mnie jak miałem padająca cewkę to były właśnie takie objawy, dławienie i przerywanie podczas przyspieszania, natomiast żadnego błędu nie było na desce rozdzielczej. Po wymianie cewki jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Tak samo dzisiaj rano.ZAPALIŁ NORMALNIE, na ssaniu podczas wyjeżdżania z parkingu spadł z obrotow i zgasł ,zapalił,troche pokręcił, jakby zalany, zadławił sie po dodaniu gazu, troche pochodził na wolnych i wszystko dalej ok.wygląda na to jak by go na ssaniu zalewało.Nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Ehhh wyczyść ta przepustnice! Przez odmę w dolocie lubi się obkleic! Ja profilaktycznie czyszczę raz do roku! Jak kupiłem, miałem te same objawy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Ok.Spróbuję. Zaworki w 2,0 IV sohc są na płytkach , czy są śrubki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 SOHC - śrubki, DOHC płytki. Tylko ustawiaj luzy na zimnym !! Spotkałem magika który ponoć próbował jak klient przyjechał - po 5 minutach. Twierdził że da się. Na swoim nie pozwoliłem próbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Wiadomo ,że na zimnym się ustawia.Widziałem ,że nie ma tak mało miejsca, damy radę.Jak dekielzejdzie ,to na regulacje też starczy miejsca.Jakie luzy, czy ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Godzinę temu, HUNCVOT napisał: Wiadomo ,że na zimnym się ustawia.Widziałem ,że nie ma tak mało miejsca, damy radę.Jak dekielzejdzie ,to na regulacje też starczy miejsca.Jakie luzy, czy ktoś wie? Valve clearance (Standard): Intake 0.20±0.04 mm (0.0079±0.0016 in) Exhaust 0.25±0.04 mm (0.0098±0.0016 in) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Dzięki.Jak wykasuję luzy to napiszę jaka trudność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 HUNCVOT kolega recki dobrze prawi - przepustnica. U mnie identyczne objawy były i nawet pojechałem na sprawdzenie luzów - nie były sprawdzane baaardzo długo (od 100tyś km) a mam gaz. Okazało się że luzy w 100% wszystkie w tolerancji a w garażu przeczyściłem benzyną przepustnicę(po jej demontażu) i samochód jak ideał- obroty niczym skała już od wiosny ;-) Ja mam dohc i sprawdzenie luzów troche drogie ale u Ciebie profilaktycznie można sprawdzić....obstawiam jednak przepustnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Ok.Kupiłem spray do przepustnic.Po niedzieli zrobię pucowanie.Dzięki. Zauważyłem ,że wkłady lusterek są podgrzewane, jak włączyć grzanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Tym co tylna szyba. Zamiast sprayu chyba by zwykła benzyna wystarczyła Edytowane 30 Listopada 2017 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Dokładnie! Wykrec i pędzelek w dłoń! Mi przy pierwszym czyszczeniu zeszło dobrze ponad godzinę na samo pucowanie.Tylko zadnego papieru ściernego ani tym podobnych- jak naruszysz krawędzie to będzie głupiec! Uprzedzając pytanie- ma być minimalna szczelina (patrząc pod światło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Btw. Może źle szukałem ale jakoś niespecjalnie doszukałem się prostych manuali typu zdjęcie przepustnicy, wymiana filtra powietrza czy klocków etc. Dla kompletnego laika w tym i mnie takie instrukcje z fotorelacją (opis słowny nie każdemu TO odda ) dla danego modelu to byłoby COŚ. Chyba, że tu mamy coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Tu masz przykład, zobacz podobne na YTube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Dzięki i pewnie się przyda dla potomności ale chodziło mi też o to że może warto byłoby zrobić jeśli nie ma taki konkretny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUNCVOT Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) Przepustnica wyczyszczona obroty stabilne.Spray do przepustnic jest ok, bo nie dotykamy powierzchni gładzi, nie trzeba szorować pędzelkiem, w przypadku benzyny ekstrakcyjnej. Jeszcze jeden temat .Udało mi się kupić w fajnej cenie fotele skórzane. Fotel kierowcy ma regulacje el.wtyczka w aucie z ręczną regulacją fotela jest już oryginalnie przygotowana, to tylko kwestia podłączyć.Jest jeszcze jedna wtyczka która pasuje do fotela skórzanego , podpiąłem.Myślę, że to chyba grzanie, ale nie mam włącznika obok ręcznego hamulca .Jest zaślepka.pytanie , czy są w środku kable i wtyczki do wyłączników. Edytowane 17 Grudnia 2017 przez HUNCVOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Przepustnica wyczyszczona obroty stabilne.Spray do przepustnic jest ok, bo nie dotykamy powierzchni gładzi, nie trzeba szorować pędzelkiem, w przypadku benzyny ekstrakcyjnej. Jeszcze jeden temat .Udało mi się kupić w fajnej cenie fotele skórzane. Fotel kierowcy ma regulacje el.wtyczka w aucie z ręczną regulacją fotela jest już oryginalnie przygotowana, to tylko kwestia podłączyć.Jest jeszcze jedna wtyczka która pasuje do fotela skórzanego , podpiąłem.Myślę, że to chyba grzanie, ale nie mam włącznika obok ręcznego hamulca .Jest zaślepka.pytanie , czy są w środku kable i wtyczki do wyłączników. Znajac Subaru to powinny być. Bezpiecznik pamiętaj wlozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się