Jump to content

wolne obroty legacy 2,0 IV


HUNCVOT

Recommended Posts

Witam. Dzisiaj po poracy odpaliłem auto przy wyjeżdżaniu z parkingu jakby się dławił był jeszcze na ssaniu,raz zgasł.Po paru set metrach jechał normalnie.Czasem widzę że obroty są za niskie ok 600.Czy ktoś spotkał się z czymś takim, o co chodzi?.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U mnie jak miałem padająca cewkę to były właśnie takie objawy, dławienie i przerywanie podczas przyspieszania, natomiast żadnego błędu nie było na desce rozdzielczej. Po wymianie cewki jak ręką odjął.

Link to comment
Share on other sites

Tak samo dzisiaj rano.ZAPALIŁ NORMALNIE, na ssaniu podczas wyjeżdżania z parkingu spadł z obrotow i zgasł ,zapalił,troche pokręcił, jakby zalany, zadławił sie po dodaniu gazu, troche pochodził na wolnych i wszystko dalej ok.wygląda na to jak by go na ssaniu zalewało.Nie wiem.

Link to comment
Share on other sites

SOHC - śrubki, DOHC płytki. Tylko ustawiaj luzy na zimnym !! Spotkałem magika który ponoć próbował jak klient przyjechał - po 5 minutach. Twierdził że da się. Na swoim nie pozwoliłem próbować.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, HUNCVOT napisał:

Wiadomo ,że na zimnym się ustawia.Widziałem ,że nie ma tak mało miejsca, damy radę.Jak dekielzejdzie ,to na regulacje też starczy miejsca.Jakie luzy, czy ktoś wie?

 

Valve clearance (Standard):
Intake
0.20±0.04 mm (0.0079±0.0016 in)
Exhaust
0.25±0.04 mm (0.0098±0.0016 in)

Link to comment
Share on other sites

HUNCVOT  kolega recki dobrze prawi - przepustnica. U mnie identyczne objawy były i nawet pojechałem na sprawdzenie luzów - nie były sprawdzane baaardzo długo (od 100tyś km) a mam gaz. Okazało się że luzy w 100% wszystkie w tolerancji a w garażu przeczyściłem benzyną przepustnicę(po jej demontażu) i samochód jak ideał- obroty niczym skała już od wiosny ;-)   Ja mam dohc i sprawdzenie luzów troche drogie ale u Ciebie profilaktycznie można sprawdzić....obstawiam jednak przepustnicę.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie! Wykrec i pędzelek w dłoń! Mi przy pierwszym czyszczeniu zeszło dobrze ponad godzinę na samo pucowanie.Tylko zadnego papieru ściernego ani tym podobnych- jak naruszysz krawędzie to będzie głupiec! Uprzedzając pytanie- ma być minimalna szczelina (patrząc pod światło)

Link to comment
Share on other sites

Btw. Może źle szukałem ale jakoś niespecjalnie doszukałem się prostych manuali typu zdjęcie przepustnicy, wymiana filtra powietrza czy klocków etc. Dla kompletnego laika w tym i mnie takie instrukcje z fotorelacją (opis słowny nie każdemu TO odda ) dla danego modelu to byłoby COŚ. Chyba, że tu mamy coś takiego?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Przepustnica wyczyszczona obroty stabilne.Spray do przepustnic jest ok, bo nie dotykamy powierzchni gładzi, nie trzeba szorować pędzelkiem, w przypadku benzyny ekstrakcyjnej.           Jeszcze jeden temat .Udało mi się kupić w fajnej cenie fotele skórzane. Fotel kierowcy ma regulacje el.wtyczka w aucie z ręczną regulacją fotela jest już oryginalnie przygotowana, to tylko kwestia podłączyć.Jest jeszcze jedna wtyczka która pasuje do fotela skórzanego , podpiąłem.Myślę, że to chyba grzanie, ale nie mam włącznika obok ręcznego hamulca .Jest zaślepka.pytanie , czy są w środku kable i wtyczki do wyłączników.

Edited by HUNCVOT
Link to comment
Share on other sites

Przepustnica wyczyszczona obroty stabilne.Spray do przepustnic jest ok, bo nie dotykamy powierzchni gładzi, nie trzeba szorować pędzelkiem, w przypadku benzyny ekstrakcyjnej.           Jeszcze jeden temat .Udało mi się kupić w fajnej cenie fotele skórzane. Fotel kierowcy ma regulacje el.wtyczka w aucie z ręczną regulacją fotela jest już oryginalnie przygotowana, to tylko kwestia podłączyć.Jest jeszcze jedna wtyczka która pasuje do fotela skórzanego , podpiąłem.Myślę, że to chyba grzanie, ale nie mam włącznika obok ręcznego hamulca .Jest zaślepka.pytanie , czy są w środku kable i wtyczki do wyłączników.
Znajac Subaru to powinny być. Bezpiecznik pamiętaj wlozyc
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...