Skocz do zawartości

mapa/chip w gt śląsk,małopolska okolice


maxiur1999

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,zmieniłem w moim gt wydech (poprzedni właściciel wyciął katy) i intercooler ,chcę zrobić mapę-lambda pokazuje bogato jak i wydech który w pierwszym dniu zrobił się czarny,gdzie się udać ,kto ma o tym pojęcie ?

okolice tak jak w tytule

z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, siewcu napisał:

cztery turbo w katowicach?

taki "expert" jak Ty nie wie że 4T nie jest w stanie stroić seryjnego ECU GT 99/00 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Trociniarz napisał:

 

Ja jestem w tym zupełnie zielony, i chciałem zapytać na czym polega problem ze strojeniem tych komputerów ?

 

Nie ma problemu w strojeniu GT 99/00 , w Polsce są dwie firmy co mają sprzęt i możliwości , zapraszam Cię to Poznania bo masz najbliżej , a dla ludzi z południa zapraszam do nowego sącza :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, carfit napisał:

 

Nie ma problemu w strojeniu GT 99/00 , w Polsce są dwie firmy co mają sprzęt i możliwości , zapraszam Cię to Poznania bo masz najbliżej , a dla ludzi z południa zapraszam do nowego sącza :) 

 

Firma z mojego miasta tego nie udźwignie ?

http://rmotors.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30/7/2017 o 05:42, Trociniarz napisał:

 

Ja jestem w tym zupełnie zielony, i chciałem zapytać na czym polega problem ze strojeniem tych komputerów ?

 

Na technologii, ktora jest licencjonowana i nie kazda firma ja w Polsce oferuje - tzn. konkretnie EcuTek.

 

Mozna isc inna droga - EcuLabs - ktora tez pewnie jest ok, ale wymaga wyslania ecu do Francji na modyfikacje - koszta chyba beda w efekcie podobne.

Mozliwosci zapewne nieco inne - ale w Poznaniu mozesz sie zapoznac z obiema tymi opcjami tak czy inaczej.