Narrator Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Witam Może to pytanie będzie głupie ale czy ktoś z forumowiczów próbował uporać się z świszczącym paskiem alternatora smarując go delikatnie gliceryną techniczną? Podobno dobrze wpływa na gumę. Słyszałem że aby potwierdzić hałasowanie paska ludzie spryskują go delikatnie wodą. Czytałem nawet na innych forach o WD40 :/ Co myślicie o glicerynie? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 12 minut temu, Narrator napisał: Witam Może to pytanie będzie głupie ale czy ktoś z forumowiczów próbował uporać się z świszczącym paskiem alternatora smarując go delikatnie gliceryną techniczną? Podobno dobrze wpływa na gumę. Słyszałem że aby potwierdzić hałasowanie paska ludzie spryskują go delikatnie wodą. Czytałem nawet na innych forach o WD40 :/ Co myślicie o glicerynie? Pozdr. Myślimy, że spryskanie wodą wykonuje się jedynie w celach testowych. Myślę, że lepiej od gliceryny zadziała dowolny smar, a już najlepiej odrobina oleju silnikowego z bagnetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 No a nie lepiej go naciągnąć, i mieć po temacieWysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Mi sprawę świszczącego paska na jakiś czas załatwiał silikon w sprayu do uszczelek. Mowa tu o świszczącym a nie piszczącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bdf Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Wd40 pomaga tylko tymczasowo, z mojich doswiadczien, bo pricziaga na sebie brud. Pol pokretu srobem mocujacim a powinno byc ok. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Oridźinal wi-belt sprej: http://www.motipdupli.com/en/INT/products/motip/professional/technical-sprays/ipg-1305/tm-1305.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Ok, jeśli mowa jest na temat "świszczenia" to może taką robotę robić rolka napinajaca pasek od klimy.Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 świszczy raczej rolka, a nie pasek. Paski piszczą jak są luźne albo szumią jak są stare i spękane. A co do psikania czy posypywania to kup kalafonię krystaliczną w elektronicznym i posyp po pasku od wewnątrz, jeżeli problem będzie w poślizgu paska to na 99% kalafonia go załatwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 świszczy raczej rolka, a nie pasek. Paski piszczą jak są luźne albo szumią jak są stare i spękane. Dokładnie...to samo chciałem napisac.Co do psikania preparatami, osobiście nie stosuję takich zabiegów, tylko wymieniam na nowe.Koszt pasków to okolice 50 zł.Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Paski są nowe. Wymieniałem rozrząd i od razu mi paski zrobili razem z rolką napinającą. Chciałem czymś przesmarować żeby upewnić się że to paski. Dźwięk przypomina wiertarkę :| ale tylko na obrotach powyżej 3k. Domyślam się że gdyby to były paski to by świszczało cały czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Jak chcesz sprawdzić paski to zdemontuj je na chwilę, odpal motor i powinno się coś wyjaśnić.Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 fiku, ale w ten sposób nie wyeliminuje świszczenia rolki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 fiku, ale w ten sposób nie wyeliminuje świszczenia rolki... Trudno się tu Panie nie zgodzić z Tobą chodziło mi o weryfikację stanu rolki napinajacej oraz samego łożyska na kole klimatyzacji.Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Dobra. Smarowanie czymkolwiek nie wyeliminowało hałasu. Nadal przy zbliżaniu się do 3k obrotów słyszę dobiegający z przodu dźwięk wiertarki (łożyska?). Najbardziej irytujące jest to w momencie zmiany biegów ponieważ przy jednostajnej jeździe przy ok. 2,5k obrotów jest praktycznie niesłyszalne. Jednak dzisiaj rano nastąpił przełom. Postanowiłem nieco poluzować pasek alternatora i dźwięk zniknął. Wróciłem do garażu pogrzebałem chwilę przy oświetleniu tablicy i postanowiłem jeszcze raz się przejechać. Tym razem dźwięk znowu się pojawił. Także teraz napinam pasek alternatora i jest lepiej ale bez szału. Czy to może być łożysko? Jeżeli tak to które? Od tego kółka przy alternatorze? Już tracę cierpliwość :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się