Skocz do zawartości

Bdf

Nowy
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Hell on Earth
  • Auto
    2004 WRX WRB

Ostatnie wizyty

474 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bdf

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. zestaw dziś dotarl, tylko M12x1.25, skoro to jest wymiar śruby. z trochą szczęścia dam rade ogarnąc w poniedziałek.. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  2. Dzień dobry. W skrócie, udało się mi zerwać gwint na śrubę przewodu olejowego turbiny, po stronie głowicy. Gwint wygląda naprawdę żle, tylko z tylu jest kilka, można 4-5 zwojów nietknutych. Moje pytanie jest jakie są moje opcje naprawy. Rozumiem, ze droga optymalna je wykręcenie glowicy, nowy gwint, zmycie opiłków i zakładanie ponownie. Miał ktoś tu z grona szczęście z iną formą naprawy? Dlużśa śruba? Przegwintowanie posmarowanym gwintownikiem? Z góry dzięky.
  3. Są 3 możliwośći: brakuje ci tego plastiku: alternatiwne posła uszczelka pod tylną lampa. 3 opcja jest cieknąca uszczelka na tylnej klapie, ale ta jest nie prawdopodobna.
  4. https://www.nie-ASO.pl/gasket-inter-cooler-impreza-wrx-sti,3,26355,14591 to je to, co szukasz. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  5. nie mam doświadczenia z zamiennikami, ale jeśli chcesz nowe, to sie zapytaj u swojego lokalnego subaru na part. no 88036AE060. moge sie pokazać, że po kosztach transportu itp origo nie będzie o tyle droższe. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  6. da się kupić uziwka z ebay i zaprogramować samemu. ja miałem na moich nawet naklejke z tyłu popisującą proces. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  7. sprawdz tato gumke: https://ixquick-proxy.com/do/spg/show_picture.pl?l=english&rais=1&oiu=http%3A%2F%2Fi176.photobucket.com%2Falbums%2Fw167%2Fkpluiten%2FSteering%20Damper%20Delete%2FDSC00541.jpg&sp=fc4c354695aba6c3dccd445ff08532c2 to je zlanczenie kierownice a maglownice (jesli sie to tak nazywa, kolegowie poloniśći mnie pewnie skorigują), znaleznes ja po wyjaciu intercoolera. sprobuj, czy nie je luzna, oraz czy sroby mocujace są sztywne.
  8. Bdf

    Pompa wspomagania STI GD

    wrx I sti są podobno inne, ale jota w jote pasują do sebie. w sensie zamienic jedna za drugą je akcja "wyjmi-wkladaj". pamiętaj o nowych Cu podkladkach pod banjo-bolt I też że pompe potrzebno odpowietrzić PRZED odpalenim samochodu, bo inak si swoja nową pompe zniszczys w kilka sekundach. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  9. Bdf

    Guma stabilizatora

    masz rozcinać. kde, to twoja preferencja. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  10. Bdf

    Listwy progowe go GD

    chyba uz będzie grzal kotleta, ale masz na swojim aucie te elementy na przednim nadkole? drugie zdiece jest jak to pasuje z tylu Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  11. Bdf

    Hamulce STI

    tak jest. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  12. na pytanie nr.3: jestli posiadas felgi nestandardowe, popatrz, czy piescene centrujace nie sa wytarte. ewentualne lozyska moga puszczac. czy geometria jest 0.1' off? Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  13. Bdf

    I/C WATER SPRAY

    w trybie auto powinno dzialac wedlug czujnika temperatury w couplere za IC. jak sie nagrzeje. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  14. Bdf

    I/C WATER SPRAY

    po nacisniecu powinne dzialac 3 sekundy. podobno jesli by si chcial ciagle zraszanie, spali sie pompa wody. Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  15. korozja na klamrach akumulatoru? czy mozna nedokrecona klamra? bo inak to wyglada na martwy akumulator. zdarzilo sie mi uz raz... Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...