Skocz do zawartości

Moje h6 3.0


Mariusz Kaźmierczak

Rekomendowane odpowiedzi

To które masz to właśnie 2DIN. Mam takie samo i nie mogę mu nic zarzucić.Radia generalnie nie słucham, ale odtwarza płyty i kasety - a to jest dla mnie najważniejsze. Do tego mam staroświecki adapter-kasetę do podłączania telefonu, więc funkcjonalność MP3 też mam. ;)

A można jeszcze podłączyć zmieniarkę.

Jeśli czujesz niedostatki w jakości dźwięku to zacznij od głośników w drzwiach, bo to wg. mnie najsłabsze ogniowo.

Z wymianą radia na inne nie powinno być w sumie problemu. Na pewno są przejściówki Subaru->ISO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, DETT napisał:

To które masz to właśnie 2DIN. Mam takie samo i nie mogę mu nic zarzucić.Radia generalnie nie słucham, ale odtwarza płyty i kasety - a to jest dla mnie najważniejsze. Do tego mam staroświecki adapter-kasetę do podłączania telefonu, więc funkcjonalność MP3 też mam. ;)

A można jeszcze podłączyć zmieniarkę.

Jeśli czujesz niedostatki w jakości dźwięku to zacznij od głośników w drzwiach, bo to wg. mnie najsłabsze ogniowo.

Z wymianą radia na inne nie powinno być w sumie problemu. Na pewno są przejściówki Subaru->ISO.

 

Dzięki za odpowiedź a powiedz co do tej zmieniarki gdzie mogę ja znaleźć i jaki koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mariusz Kaźmierczak napisał:

(...)co do tej zmieniarki gdzie mogę ja znaleźć i jaki koszt

Nie wiem dokładnie czy to ta:

http://allegro.pl/subaru-legacy-iii-outback-zmieniarka-cd-i6702898407.html

Pisze na niej VDO i że od SVX'a, a w opisie stoi że do Legacy III/OBK. Wydaje mi się że powinna być Kenwood.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co do radia, jeżeli chcesz wymienić to chyba standardowe 2 din jest szersze od radia fabrycznego. Jeżeli chcesz wsadzić tam jakieś inne radio 2 din to raczej nie będzie pasowało. Łatwiej kupić zwykłą ramkę 1din i takież radio i wtedy szerokości są standardowe. Nie wspominając już o tym, że taką ramkę jak Twoja to bym chętnie odkupił;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie ile i czy wgl outback powinien brać oleju co wymianę pytam ponieważ mam wrażenie że to ubywa musiałem dziś dolać jakieś 400ml 

 

 

I pytanko czy podejdzie taki alusek do subaru na opony 215/60/16

 

https://www.olx.pl/oferta/alufelgi-5x100-16-CID5-IDm2yzv.html

 

Edytowane przez Mariusz Kaźmierczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.05.2017 o 18:12, Mariusz Kaźmierczak napisał:

Koledzy mam pytanie ile i czy wgl outback powinien brać oleju co wymianę pytam ponieważ mam wrażenie że to ubywa musiałem dziś dolać jakieś 400ml

Ja w byłym OBK H6 pod ostrej jeździe z Chorwacji na 1500km jakieś 0,5 L musiałem dolać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dawno nic nie pisałem, a więc do tej pory wymieniłem 

 

- uszczelke pokrywy zaworów 2 sztuki razem z uszczelkami pod świece 

- wszystkie filtry i oliwę Motul 5w30 

-Klocki hamulcowe 

-i nowe felgi tamte zostawiam na zime

20170618_100223.jpg

Edytowane przez Mariusz Kaźmierczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Mariusz Kaźmierczak napisał:

- wszystkie filtry i oliwę Motul 5w30 

 

Bardzo dobry wybór. Engine Flush (Płukankę) zastosowałeś przed wymianą?

 

 

39 minut temu, Mariusz Kaźmierczak napisał:
40 minut temu, Mariusz Kaźmierczak napisał:

-i nowe felgi tamte zostawiam na zime

 

Wolał bym na lato Ori bo są ładniejsze według mnie, ale kwestia gustu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, STomasz napisał:

 

Bardzo dobry wybór. Engine Flush (Płukankę) zastosowałeś przed wymianą?

 

 

Wolał bym na lato Ori bo są ładniejsze według mnie, ale kwestia gustu :)

 

Hehe kolego a właśnie mi się bardziej na lato te podobają jeszcze może zaciski pomaluj ori są fajne ale jakoś bardziej mi na zime pasi , co do oleju miałem castrola 5w30 mój zaufany mechanik nie stosował żadnych płukanek.

22 minuty temu, SAAB2.3AERO napisał:

Fajne auto ! opisz cos o eksploatacji codziennej.

pozdrawiam

Co do kosztów napraw np. Za kpl. Uszczelek pokrywy coś około 340 zł trzeba uważać przy wymianie bo 2 razy lewą się podwinela olej 6,5l kosztował mnie ok 190zl co do kosztów paliwa np. Za 100 zł zrobię średnio 200km ale często ostatnio zdaza mi się krótkie odcinki , cen zaciskiow nie pamiętam gdzieś mam zapisane później sprawdzę no narazie jakiejś tragedii nie ma. W trasie do 140km pali mi 9.5l 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, STomasz napisał:

Motul to dobry olej, ale u mnie wytrzymywał jakieś 8k km i zaczynało go ubywać.

Szkoda, że nie użył płukanki, nie zaszkodzi, a często pomaga w oczyszczeniu z nagarów/ odblokowaniu pierścieni. bo pisałeś coś o ubywaniu oleju.

Tak olej ciekł z uszczelki pokrywy niby coś tam pociekuje z uszczelki walu 

9 minut temu, SAAB2.3AERO napisał:

A jak silnik sobie radzi i skrzynia? chodzi mi o wyprzedzanie elastyczność itd? zawieszenie tu jest pokrewne z Legacy?

Jeździłem legacy z tego rocznika i w outbacku lepiej się jeździ  (To nie tylko moja opinia, jakoś wygodniej, wyprzedzanie młodzik dla uszu jak się bokser "włączy" skrzynia ma troszkę taki wolniejszy start ale łapie od samego dolu, co do wyprzedzania nie bałem się wyprzedzać 2 tirów bardzo dobrze sobie z tym radzi nie bałem się wcale co do zawieszenia nie wypowiem się bp nie wiem jak jest w legacy , na zakrętach bajka nie czuć że auto ucieka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...