szampon Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Czy ktoś z Was usuwał lakier z felg aluminiowych jakimiś preparatami chemicznymi? Coś konkretnego możecie polecić? Mam możliwość śrutowania ale podkład jest b trudny do usunięcia tą metodą. Nie bardzo mam możliwość kąpieli felg w temperaturowych roztworach więc raczej środek do nakładania pędzlem bądź w sprayu. Dzięki za porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Kiedy piaskowałem swoje felgi, to nie zauważyłem specjalnych trudności z usuwaniem warstwy lakierniczej, pomimo wcześniejszego marudzenia wykonawcy, że alufelgi się kiepsko czyści. Co do środków chemicznych, to jakoś jestem sceptyczny, że we własnym zakresie, w domowych/przydomowych warunkach można uzyskać dobre wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Ja też piaskowalem i chyba to jest najlepsza metoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Używałem zmywacza do lakieru Boll'a i praca stała sie lekka i przyjemna. http://www.boll.pl/produkty-techniczne-5/boll-zmywacz-lakieru-76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Chemią można skutecznie usunąć tylko trzeba obficie spłukać coby nowy lakier nie puchl. Kolega pracował w firmie która robiła remonty tramwajów. Mieli taki zajzajer że w 10 sekund odbarwial jeans do bialego. Jechali tym całe wagony, odchodzilo wszystko do gołej blachy łącznie ze szpachla, silikonami, klejami i wszystkim innym. Aha! Zwalo się cudo skansol, można to jeszcze niedawno było normalnie kupić tylko w niższym stężeniu (oni używali chyba cos 60-80% a w handlu widziałem chyba 5%) Ale alusy potraktuj papierkiem wodnym np 400 -troche czasu zajmuje ale przy okazji przepolerujesz zarysowania Edytowane 4 Lutego 2017 przez recki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Używałem zmywacza do lakieru Boll'a i praca stała sie lekka i przyjemna. http://www.boll.pl/produkty-techniczne-5/boll-zmywacz-lakieru-76 Też z tego korzystałem swego czasu. Mocna rzecz, szczególnie do robienia na złość upierdliwemu sąsiadowi. Ale felgi oczyściłem z klaru bez problemu. Potem była polerka. Jak poradzi sobie z więcej niż jedną warstwą to nie wiem. Zwalo się cudo skansol O tym to tylko słyszałem bardzo pochlebne legendy. Ponoć kwas nad kwasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) ja ostatnio robiłem,200zł za 4 felgi 17 czyszczenia chemicznego i masz piękne fabryczne alu,jeden warunek -nie skorodowane felgi bo tego nie wygryzie teraz oddaje zaciski brembo Edytowane 4 Lutego 2017 przez irektob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Używałem zmywacza do lakieru Boll'a i praca stała sie lekka i przyjemna. http://www.boll.pl/produkty-techniczne-5/boll-zmywacz-lakieru-76 Żeby nie było tak pięknie, robiłem (próbowałem) tym ori felgi od meganki, niestety kompletnie nie dał rady. Moim zdaniem strata $, czasu i nerwów, w końcu skończyło się na piaskowaniu. Efekt niesamowity, i to za relatywnie małe pieniądze - 140 PLN za 4 dosyć skomplikowane felgi. Być może z innymi lakierami sobie Boll poradzi ale podobno lakier na felgach Renault jest mega "twardy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 To prawda, niektóre felgi mają bardzo mocny lakier. Szczególnie dobre wrażenie zrobiły na mnie oryginalne felgi Subarowe produkowane przez Enkei. Mimo upływu lat i intensywnej eksploatacji (szczególnie zimą) lakier w świetnej kondycji. Piaskowanie moim zdaniem jest pewną i dokładną metodą. A koszt pewnie niewiele większy niż chemia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Tak na chłopski rozum biorąc przed popryskaniem chemią wypadałoby lekko przejechać papierem ściernym, coby podrapać powłokę żeby ten rozpuszczacz miał łatwiejszą robotę z penetrowaniem lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Oczywiście, jeżeli ktoś ma możliwość zrobić szkiełkowanie felg, to w przypadku alu felg dużo lepsza opcja od piaskowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Szkiełkowanie i śrutowanie mogę robić sam,co prawda nie duże kabiny ale felga wejdzie. Próbowałem czyścić i sam lakier schodzi ładnie tylko żeby podkład wyczyścić to się schodzi. Kolega co będzie lakierował mówi żeby podkład zostawić i tak się zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się