Gixer010 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Po długich poszukiwaniach wymarzonej BMW E46 330CI w cabrio po liftingu stwierdziłem że odpuszczam....Niestety nie udało mi się znaleźć godnego egzemplarza dla mnie w normalnej kasie więc odpuściłem i kupiłem coś o czym też od jakiegoś czasu myślałem.Wybór padł na Subaru Impreze GC z 2000 roku wersja GT 2.0 Turbo seryjnie 218koników i napęd AWD.Samochodzik kupiłem w wersji angielskiej czyli kierownica po prawej stronie, tak się składa że aktualnie można angliki rejestrować więc chwilowo z tego skorzystam, a przekładka będzie na wiosne lub w lato Po poprzednich właścicielach pozostało pare fajnych gratów, anglicy się nie pierdzielą Hamulce Prodrive Alcon z tarczami 330mm i klocki FERRODO DS2500Wydech ze stali nierdzewnej, jeszcze nie wiem co to konkretnie ale będą dochodzenia Rynna zajebiaszcza Wskaźniki doładowania i ciśnienia olejuI ogólnie sporo nowych części powkładane na co mam fakturki nawet. Od siebie dodałem nowy akumulator Varta i 4 nowe zimówki Pirelli Sottozero II w rozmiarze 215/45/17Kilka fotek początek z aukcji i 2 strzały moje Piszcie, oceniajcie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Kupię felgi spoko resoraczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Kupię felgi spoko resoraczek Chłopak kupił auto do modzenia , nie handel gratami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Przekladka tego auta bedzie jedna z najbardziej bezsensownych rzeczy jakie mozna zrobic z tym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Przekladka tego auta bedzie jedna z najbardziej bezsensownych rzeczy jakie mozna zrobic z tym autem. Myślę dokładnie tak samo i waham się co do tej przekładki. Zobaczymy na wiosnę Doświadczenie w jeździe Rhd mam bo siedziałem sporo czasu w Anglii Felgi zostają. Co do felg to są ori od GT czy z nowszej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Nowszej GT nie było :-) Te są z WRXa. A z ciekawości. Widzę, że naklejki legalizacyjnej na szybę nie masz, w którym rogu powinna być w przypadku rhd? I ile ubezpieczenie rhd? Edytowane 7 Grudnia 2016 przez monsieurboxeur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Ubezpieczenie wyszło 1280 zł rok. Naklejki nie mam bo nie zdążyłem nakleic, w sumie sam jestem ciekawy z której strony powinno być. Chyba po lewej jak w normalnych Lhd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Fajna Imprezka. Combo kolorystyczne nadwozie-kola chwyta mnie za serce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Ciesze się że się podoba Mnie osobiście pasowała by bardziej niebieski lakier subaru, ale nie wybrzydzam Liczył się przedewszystkim stan techniczny i blacharski, a tutaj jest całkiem nieźle. Tylne błotniki jedynie do poprawki bo z jednej strony coś się dzieje z mocowaniem zderzaka przy kole. Zastanawiam się co robić z intercoolerem bo jest w słabej kondycji, warto do serii podchodzić z ickiem od STI? Dużo taka zabawa kosztuje? W sumie narazie jest seria, ale chciałbym zrobić coś w kierunku 260km+ PS. Istnieje w świecie Subaru takie coś jak dekoder numeru Vin? W BMW jest coś takiego że można odczytać wyposarzenie itd itp. Ciekawa opcja by była Lubię wiedzieć więcej o swoim samochodzie Edytowane 7 Grudnia 2016 przez Gixer010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Kup oryginalny WRX GD, najtaniej i najlepiej pod modyfikacje jakie chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Na GD przyjdzie czas po GC. Narazie zostaje przy tym co mam Furka wyszła mnie w baaardzo dobrej kasie z rejstracją, a nawet z przekładką wyjdzie dobra cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Kup oryginalny WRX GD, najtaniej i najlepiej pod modyfikacje jakie chcesz To było na temat IC, a nie całego auta Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Haha, oznacza to że super ogarnięty jestem w Subaru Sory panowie, ale pierwszy subarak więc sporo muszę się nauczyć BMW miałem przez 2 lata i wszystko przyszło z czasem, w tym przypadku myśle że będzie podobnie Trochę lektury forumowej i będzie dobrze Wracając do Icka szukać tego szerokiego czy wąskiego? Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Gixer010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Ten z góry:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) I gitara Wizualnie bardziej mi przypadł do gustu. Na dniach spróbuje wyrwać coś w możliwie najlepszym stanie Trochę nudno mi się zaczyna robić więc chyba wezmę się za audio żeby doprowadzić to do stanu używalności i jak będzie słabo to zapodam skrzynie i wzmaka do bagaźnika. Z przodu wogóle nie grają głośniki, nie wiem czy wogóle są Zrobiłem sobie VT frontu, ujdzie ?? Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Gixer010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Ostatnio miałem taką sytuacje. Przejechałem około 5 km temperatura w normie, otwieram maskę żeby coś sprawdzić i widzę lekko spuchnięty wąż górny na chłodnicy. Wąż twardy nie da się go bardzo nacisnąć, a po otwarciu korka wywala ciśnienie i płyn. Zastanawia mnie też dlaczego dolny wąż chłodnicy jest zimny jak lód. Temperature trzyma w normie, ale martwi mnie to ciśnienie w układzie i że dolny wąż jest całkowicie zimny. Zamówiłem już termostat, ale obawiam się że to uszczelka. Czy warto kupować te tanie testety UPG z allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Termostat mógł jeszcze nie otworzyć obiegu. Pytanie jak bardzo był nadmuchany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Sytuacja opanowana. Winny okazal sie termostat bo wogole sie nie otwieral. Test upg mimo wszystko sobie zrobie dla pewnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Przekladka tego auta bedzie jedna z najbardziej bezsensownych rzeczy jakie mozna zrobic z tym autem. Warto dodać, że prawdopodobnie wpis RHD w dowodzie po zarejestrowaniu Anglika mocno utrudnia "legalną" przekładkę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Już się dowiadywałem, robię przegląd techniczny i idę kasować adnotację w dowodzie. Zresztą sam nie wiem czy będę przekładał. Nie sprawia mi problemów jazda RHD i w sumie szkoda mi ciąć ścianę grodziową. Kwestia przemyślenia przez zimę Narazie chcę doprowadzić samochód do ładu i dopiero zajme się takimi sprawami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Witam ponownie Świniak jeździ, ale mam takie pytanie bo jak wjadę w jakąkolwiek kałużę to z przodu leci para i wgl. Domyślam się że woda wpada na kolektory wydechowe/silnik itp wiec chciałbym zapodać tam jakąś osłone bo żadnej nie mam. Czy w ori występowała plastikowa osłona pod silnik? Jestem bardzo ciekawy bo chętnie bym sobie coś takiego kupił. Samochód jest na drogę raczej więc nie widzę potrzeby montażu aluminiowej płyty, Drugie pytanko co do silnika, od samego początku zauważyłem że na wolnych obrotach się buja. Czy może być to cewka zapłonowa? Czy impreza z tych lat posiada złącze diagnostyczne żeby sprawdzić co mówi ECU?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 W serii masz plastikową płytę pod silnik. Taką jak ta:http://allegro.pl/oryginalna-oslona-silnika-subaru-impreza-gt-gl-i6759833696.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Zakupiłem sobie ostatnio intercooler od WRX GD, i nie mogłem przeżyć że nie ma na nim logo STI Dodatkowo trochę ostatnio zastanawiało mnie czy nie powinienem mieć większego doładowania, aktualnie mam 8 psi czyli 0.55 bara. Czy nie jest za mało? Jak ewentualnie to poprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 13 godzin temu, Gixer010 napisał: Dodatkowo trochę ostatnio zastanawiało mnie czy nie powinienem mieć większego doładowania, aktualnie mam 8 psi czyli 0.55 bara. Czy nie jest za mało? Jak ewentualnie to poprawić? Za mało, sprawdź obecność restryktora przed trójnikiem na wężyku wychodzącym z zimnej strony turbo. Na zdjęciu widzę tam jakieś kolorowe wężyki, mógł ktoś je zmieniać i nieświadomie wyrzucić zwężkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 mirasek, trafna uwaga. Ktoś zapodał sylikonowy wężyk bez rystryktora. Założyłem oryginalny wężyk z rystryktorem od Forestera s-turbo z 2002 roku bodajże i turbo ładuje jakieś 1.1-1.2 bara więc sporo za dużo. Co dalej? Solenoid to jest zawór na końcu wężyka podciśnieniowego co wychodzi z trójnika od wg tak? Wyczyściłem go i trochę się poprawiło bo na rystryktorze ładuje trochę mniej. Zapodałem sobie kilka zegarków shadow co bym widział co się dzieje pod maską. Narazie tylko podłączony prąd itp Czujniki muszę poogarniać bo zabrakło czasu w niedziele I jeszcze taka zmiana pod grillem nastąpiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się