Jump to content

Gixer010

Nowy
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Gixer010

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 11/03/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WM ******
  • Auto
    IMPREZA GT 00"

Recent Profile Visitors

381 profile views
  1. Ja temat załatwiłem na spokojnie Przedwczoraj dopiero poskładałem kolektor, ale za to jest tak jak chciałem czyli czerwony kolektor w VHT i nowa Oem rura która napewno wystarczy na jakiś czas Z kolektorem fakt, trzeba się pomęczyć, ale jest to do zrobienia i w brew pozorom roboty jest na jakieś 4-5 godzin przy dobrym opierdzielaniu sie Ja składałem długo bo podchodziłem do tego z doskoku + malowanie i wygrzewanie kolektora.
  2. Już zamówiona oem rura + komplet uszczelek do kolektora ssącego Mam nadzieje że to rozwiąże mój problem z bujającym się silnikiem. W sumie to wraz z silnikiem bujało aż całym samochodem na wolnych obrotach...
  3. Sprężarka się kończy, pochodzi jeszcze trochę i stanie dęba albo straci ciśnienie. Do wymiany!!
  4. Też mnie kusi sylikon, ale na chwilę obecną nie mam funduszy żeby płacić 1200 za samco chociażby W takim razie zamówie Oem bo nie chcę dopuścić do uszkodzenia silnika przez taką głupotę. Na dodatek od jakiegoś czasu silnik strasznie mi się bujał i czyściłem przepływkę z myślą że to pomoże, a okazało się że ta rura jest dziurawa Do seryjnego GT'ka chyba wystarczy bo to jest w sumie daily wózek.
  5. Okej, znalazłem twój temat i przeczytałem wszystko. Co w końcu z tego wynikło, zapodałeś oemowy czy turboworksa?
  6. Siemka, dzisiaj podczas czyszczenia przepływki natrafiłem na pęknięcie rury przy samym turbo i chciałbym ją wymienić. Zastanawiam się czy jest sens do seryjnego GT'ka kupować sylikonową rurę czy nówkę oryginał za 355zł. Czy w okolicach 400zł kupie sylikonowy dolot? Czy jest to opłacalne do seryjnego gt'ka ?
  7. Może poprostu kupiłeś o złych oznaczeniach albo od 2.0? Kompa raczej nie trzeba resetować w tym przypadku.
  8. Dzięki wielkie lechuorzech
  9. Może poprostu zakręć gaz przy butli LPG i przejedź się. Może faktycznie problem leży w instalacji i silnik pracuje na podwójnym paliwie? Czasami tak się dzieje niestety.
  10. To i ja poproszę jakby można było JF1GC8KD3YG049506
  11. Kiedy ustawiałeś sobie wałek rozządu na znaki itp to kręciłeś śrubą wałka rozządu czy wałem korbowym? Przyszło mi na myśl że może kręcąc śrubą wałka rozządu przestawiłeś go o jeden ząb czy więcej i taki jest efekt.
  12. O kurde No nic, fajnie że sprawa rozwiązana.
  13. Napisz na koniec co było powodem takiej pracy silnika? Zła regulacja czy źle podpięte przewody zapłonowe bo ciekawy jestem
  14. Na cewce masz ponumerowane wyjścia, a cylindry w sumie oznaczone są tak jak masz opisane na cewce. tył auta 3 4 1 2 przód auta
  15. Kwestia czy dobrze te przewody podłączyłeś. Do odpowiednich cylindrów.
×
×
  • Create New...