Skocz do zawartości

Gixer010

Nowy
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gixer010

  • Urodziny 03.11.1995

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WM ******
  • Auto
    IMPREZA GT 00"

Ostatnie wizyty

1153 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gixer010

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. Czy ten downpipe spasuje do mojej imprezy? Wszystko ma na miejscu, bo nie wiem dokładnie jak powinien wyglądać U siebie mam TD04L Dajcie info bo nie wiem czy zamawiać :D!
  2. Panowie, chciałbym wywalić katalizator dlatego mam pare pytań Po wywaleniu kata przydał by się remap oczywiście. Ale, czy jakbym zapodał jakieś dobre EBC i ustawił na tym ciśnienie doładowania jak seryjne żeby nie przeładowywało i EGT było by dobre czy remap byłby potrzebny? Jak to wygląda od strony technicznej? Remap chciałbym zrobić dopiero jak pozbieram jakieś graty co by trochę kucy więcej było ale to w przyszłości. impreza.mp4
  3. Subarynka idze do sprzedania jak coś Do zrobienia to bujanie silnikiem w sumie. Dokładam komplet nowych zimówek Pirelli i drugi komplet felg 17" do odmalowania. Koło 12.000 chciałbym dostać.
  4. Ja temat załatwiłem na spokojnie Przedwczoraj dopiero poskładałem kolektor, ale za to jest tak jak chciałem czyli czerwony kolektor w VHT i nowa Oem rura która napewno wystarczy na jakiś czas Z kolektorem fakt, trzeba się pomęczyć, ale jest to do zrobienia i w brew pozorom roboty jest na jakieś 4-5 godzin przy dobrym opierdzielaniu sie Ja składałem długo bo podchodziłem do tego z doskoku + malowanie i wygrzewanie kolektora.
  5. Okej, ogólnie błąd z mojej strony że nie sprawdziłem tego wcześniej bo wymieniałem uszczelki pokrywy prawej.... Za lewą i tak miałem się brać niedługo wiec będzie powtórna okazja do sprawdzenia.
  6. Luzów zaworowych właśnie nie sprawdzałem, ale jest w planach na najbliższy czas. Subaryną nie jeźdzę dopóki nie ogarne tego problemu. Świece są już nowe, a przewody wyglądają na świeże i nie mają przebicia bo to już sprawdzałem. Anglicy chyba nie mieli pojęcia co robią bo wymienili sobie wężyk od wg na sylikonowy i wywalili restryktor przez co było 0.5 bara doładowania... MBC jest tymczasowo żeby utrzymać 0.9 bara boost'a. Luzy idzie ogarnąć bez wyjmowania silnika? Miałem to w planach, ale wolał bym nie wyjmować bo znając mnie z automatu posypie sie wór kasy zanim poskładam...
  7. https://www.youtube.com/watch?v=6f-1Jtu09Hw -Link do filmiku z pracy silnika na wolnych obrotach. Silnika w końcu nie wyjmowałem, ale wymienione są uszkodzone podciśnienia, uszczelki kolektora, wyczyszczona przepływka i cały dolot. Czemu ten silnik tak się dyndoli? Na wolnych obrotach aż cała buda się buja. Czy była by to kwestia zaworów, bo przyznam że słychać w jednej głowicy jakby jeden sobie cykał lekko.
  8. Z doświadczenia wiem że białe są czyste tylko po myciu, no ale za to kolorek by był fajny Rozważam też drugi komplet złotych bo to jedyny słuszny kolor do subaru W dalszym ciągu mam rozbebeszony motor i potrzebuje międzyinnymi uszczelek pod wtryskiwacze, nie wiem jednak jakie mam zakupić.
  9. Podpowie ktoś jakie uszczelki kupić pod wtryskiwacze? Na subaraku są 2 rodzaje i nie wiem które zamówić.
  10. Dzięki za radę Ogólnie chyba wyjmę silnik w celu całkowitej rewizji. Regulacja zaworów, panewki i rozrząd. W sumie już wiele nie brakuje żeby go wyjąć a na pewno będzie lepiej jak skontroluje te wszystkie elementy. Samochód do jazdy mam więc może sobie poczekać, aczkolwiek stoi już 3 dni i trochę mi jej brakuje
  11. Przy przebiegu 115 tyś mil zacząłem diagnozę bujającego się silnika i natrafiłem na pękniętą rure dolotową. Kolektor jest już zdjęty, dolot już jest, uszczelki kolektora są. Co jeszcze można by było wymienić przy zdjętym kolektorze ssącym? W koszyku mam aktualnie zawór PCV i 4 uszczelki pod wtryskiwacze. Co jeszcze? Zamówiłem też lakier VHT czerwoną strukturę wiadomo po co i dlaczego ps. Czy ten zaworek i uszczelki będą odpowiednie do GT'ka? nr oem zawór - 11810AA000 uszczelka- 16608AA020
  12. Już zamówiona oem rura + komplet uszczelek do kolektora ssącego Mam nadzieje że to rozwiąże mój problem z bujającym się silnikiem. W sumie to wraz z silnikiem bujało aż całym samochodem na wolnych obrotach...
  13. Gixer010

    Sprężarka klimy?

    Sprężarka się kończy, pochodzi jeszcze trochę i stanie dęba albo straci ciśnienie. Do wymiany!!
  14. Też mnie kusi sylikon, ale na chwilę obecną nie mam funduszy żeby płacić 1200 za samco chociażby W takim razie zamówie Oem bo nie chcę dopuścić do uszkodzenia silnika przez taką głupotę. Na dodatek od jakiegoś czasu silnik strasznie mi się bujał i czyściłem przepływkę z myślą że to pomoże, a okazało się że ta rura jest dziurawa Do seryjnego GT'ka chyba wystarczy bo to jest w sumie daily wózek.
  15. Okej, znalazłem twój temat i przeczytałem wszystko. Co w końcu z tego wynikło, zapodałeś oemowy czy turboworksa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...