Skocz do zawartości

Impreza GT 00' Gixera


Gixer010

Rekomendowane odpowiedzi

Po długich poszukiwaniach wymarzonej BMW E46 330CI w cabrio po liftingu stwierdziłem że odpuszczam....
Niestety nie udało mi się znaleźć godnego egzemplarza dla mnie w normalnej kasie więc odpuściłem i kupiłem coś o czym też od jakiegoś czasu myślałem.
Wybór padł na Subaru Impreze GC z 2000 roku wersja GT 2.0 Turbo seryjnie 218koników i napęd AWD.
Samochodzik kupiłem w wersji angielskiej czyli kierownica po prawej stronie, tak się składa że aktualnie można angliki rejestrować więc chwilowo z tego skorzystam, a przekładka będzie na wiosne lub w lato :)
Po poprzednich właścicielach pozostało pare fajnych gratów, anglicy się nie pierdzielą :D


Hamulce Prodrive Alcon z tarczami 330mm i klocki FERRODO DS2500
Wydech ze stali nierdzewnej, jeszcze nie wiem co to konkretnie ale będą dochodzenia :D Rynna zajebiaszcza :D
Wskaźniki doładowania i ciśnienia oleju
I ogólnie sporo nowych części powkładane na co mam fakturki nawet.

 

Od siebie dodałem nowy akumulator Varta i 4 nowe zimówki Pirelli Sottozero II w rozmiarze 215/45/17

Kilka fotek początek z aukcji i 2 strzały moje :)
450391879_1_1000x700_subaru-impreza-turb
450391879_2_1000x700_subaru-impreza-turb
450391879_3_1000x700_subaru-impreza-turb
450391879_4_1000x700_subaru-impreza-turb
450391879_6_1000x700_subaru-impreza-turb
450391879_8_1000x700_subaru-impreza-turb

 

Piszcie, oceniajcie itp :D

post-27956-0-92745100-1481124010_thumb.jpg

post-27956-0-41326100-1481124168_thumb.jpg

post-27956-0-69533900-1481124241_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekladka tego auta bedzie jedna z najbardziej bezsensownych rzeczy jakie mozna zrobic z tym autem.

Myślę dokładnie tak samo i waham się co do tej przekładki. Zobaczymy na wiosnę :) Doświadczenie w jeździe Rhd mam bo siedziałem sporo czasu w Anglii :D Felgi zostają. Co do felg to są ori od GT czy z nowszej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się że się podoba :)

Mnie osobiście pasowała by bardziej niebieski lakier subaru, ale nie wybrzydzam :D Liczył się przedewszystkim stan techniczny i blacharski, a tutaj jest całkiem nieźle. Tylne błotniki jedynie do poprawki bo z jednej strony coś się dzieje z mocowaniem zderzaka przy kole.

Zastanawiam się co robić z intercoolerem bo jest w słabej kondycji, warto do serii podchodzić z ickiem od STI? Dużo taka zabawa kosztuje? W sumie narazie jest seria, ale chciałbym zrobić coś w kierunku 260km+

 

PS. Istnieje w świecie Subaru takie coś jak dekoder numeru Vin? W BMW jest coś takiego że można odczytać wyposarzenie itd itp. Ciekawa opcja by była :)

Lubię wiedzieć więcej o swoim samochodzie :)

Edytowane przez Gixer010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, oznacza to że super ogarnięty jestem w Subaru :D Sory panowie, ale pierwszy subarak więc sporo muszę się nauczyć :) BMW miałem przez 2 lata i wszystko przyszło z czasem, w tym przypadku myśle że będzie podobnie :) Trochę lektury forumowej i będzie dobrze :D

 

Wracając do Icka szukać tego szerokiego czy wąskiego?

 

post-27956-0-36131100-1481191796_thumb.jpg

post-27956-0-55640000-1481191803.jpg

Edytowane przez Gixer010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I gitara :D Wizualnie bardziej mi przypadł do gustu.

Na dniach spróbuje wyrwać coś w możliwie najlepszym stanie :)

Trochę nudno mi się zaczyna robić więc chyba wezmę się za audio żeby doprowadzić to do stanu używalności i jak będzie słabo to zapodam skrzynie i wzmaka do bagaźnika.

Z przodu wogóle nie grają głośniki, nie wiem czy wogóle są :D

 

 

Zrobiłem sobie VT frontu, ujdzie ??

 

post-27956-0-32082300-1481273211_thumb.jpg

Edytowane przez Gixer010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio miałem taką sytuacje.

Przejechałem około 5 km temperatura w normie, otwieram maskę żeby coś sprawdzić i widzę lekko spuchnięty wąż górny na chłodnicy.

Wąż twardy nie da się go bardzo nacisnąć, a po otwarciu korka wywala ciśnienie i płyn.

Zastanawia mnie też dlaczego dolny wąż chłodnicy jest zimny jak lód. Temperature trzyma w normie, ale martwi mnie to ciśnienie w układzie i że dolny wąż jest całkowicie zimny.

Zamówiłem już termostat, ale obawiam się że to uszczelka.

Czy warto kupować te tanie testety UPG z allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się dowiadywałem, robię przegląd techniczny i idę kasować adnotację w dowodzie.

Zresztą sam nie wiem czy będę przekładał. Nie sprawia mi problemów jazda RHD i w sumie szkoda mi ciąć ścianę grodziową. Kwestia przemyślenia przez zimę :)

Narazie chcę doprowadzić samochód do ładu i dopiero zajme się takimi sprawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam ponownie :)

Świniak jeździ, ale mam takie pytanie bo jak wjadę w jakąkolwiek kałużę to z przodu leci para i wgl. Domyślam się że woda wpada na kolektory wydechowe/silnik itp wiec chciałbym zapodać tam jakąś osłone bo żadnej nie mam. Czy w ori występowała plastikowa osłona pod silnik? Jestem bardzo ciekawy bo chętnie bym sobie coś takiego kupił. Samochód jest na drogę raczej więc nie widzę potrzeby montażu aluminiowej płyty,

 

Drugie pytanko co do silnika, od samego początku zauważyłem że na wolnych obrotach się buja. Czy może być to cewka zapłonowa? Czy impreza z tych lat posiada złącze diagnostyczne żeby sprawdzić co mówi ECU??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zakupiłem sobie ostatnio intercooler od WRX GD, i nie mogłem przeżyć że nie ma na nim logo STI :P

Dodatkowo trochę ostatnio zastanawiało mnie czy nie powinienem mieć większego doładowania, aktualnie mam 8 psi czyli 0.55 bara. Czy nie jest za mało? Jak ewentualnie to poprawić?

 

2017-05-09_19.51.32.jpg

2017-05-09_20.06.56.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Gixer010 napisał:

Dodatkowo trochę ostatnio zastanawiało mnie czy nie powinienem mieć większego doładowania, aktualnie mam 8 psi czyli 0.55 bara. Czy nie jest za mało? Jak ewentualnie to poprawić?

Za mało, sprawdź obecność restryktora przed trójnikiem na wężyku wychodzącym z zimnej strony turbo. Na zdjęciu widzę tam jakieś kolorowe wężyki, mógł ktoś je zmieniać i nieświadomie wyrzucić zwężkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirasek, trafna uwaga. Ktoś zapodał sylikonowy wężyk bez rystryktora. Założyłem oryginalny wężyk z rystryktorem od Forestera s-turbo z 2002 roku bodajże i turbo ładuje jakieś 1.1-1.2 bara więc sporo za dużo.

Co dalej? Solenoid to jest zawór na końcu wężyka podciśnieniowego co wychodzi z trójnika od wg tak? Wyczyściłem go i trochę się poprawiło bo na rystryktorze ładuje trochę mniej.

Zapodałem sobie kilka zegarków shadow co bym widział co się dzieje pod maską. Narazie tylko podłączony prąd itp Czujniki muszę poogarniać bo zabrakło czasu w niedziele :P

 

 I jeszcze taka zmiana pod grillem nastąpiła :P

 

20170511_131325.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...