MartyMcFly Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Hej wszystkim. Przymierzam się do zakupu Forestera XT 2014. Przekopałem się więc przez forum w poszukiwaniu typowych usterek dla modelu i rocznika. Ale mało mi 1. Dajcie proszę znać co Wam się posypało przez kilka lat użytkowania i gdzie. 2. Gdzie polecacie żeby wziąć auto w leasing? Jeśli macie kogoś fajnego w Warszawie chętnie się dowiem. Dzięki, w nagrodę fajny test x mode : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Wycieranie dziury w przednim nadkolu przy dużej prędkości (poprawione ponoć, drugi raz tak szybko nie jechałem) Padajacy po dwóch sezonach akumulator (różne podejrzenia - ISR, słabe akumulatory) Powyższe miałem, natomiast inne pojawiające się problemy (silnik, skrzynia) można raczej określić jako jednostkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Duperele, czyli skrzypiaca wnętrze, m.in. tylna kanapa, a przede wszystkim cholerny daszek na zegary... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Wycieranie dziury w przednim nadkolu przy dużej prędkości (poprawione ponoć, drugi raz tak szybko nie jechałem)Padajacy po dwóch sezonach akumulator (różne podejrzenia - ISR, słabe akumulatory) Miałem jedno i drugie - oba załatwione w ramach gwarancji, tj. nowe inne wzmocnione nadkola i nowy inny markowy akumulator (ten oryginalny to był jakiś nn) Natomiast co innego mnie irytuje, już trzy razy było tak, że nie można było ściągnąć koła bo krzywiły się szpilki, mam wymienione niemal wszystkie - zawsze była wg MMCars moja wina, bo byłem na Plejadach, ale jak pytałem czy innym po Plejadach też wymieniali szpilki, to już nic nie powiedzieli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Forester XT, 2015. Dwa miesiace temu stuknał rok. Przebieg zbliża się do 30 tys. Nic się nie zespsuło, zero problemów. Ponieważ to nie leasing i mam zamiar jeździć długo lub dobrze sprzedać, więc dbam o sprawy podstawowe a na duperele nie zwracam uwagi. Dotarłem zgodnie z instrukcja, zmieniam olej dodatkowo, miedzy przegladami, rozgrzewam przed startem, stoje na właczonym przez minute, dwie przed zgaszeniem. Poza tym wszelkie rekomendacje ASO. Chce tez zmienic olej w CVT przy ok 60-70 tys, mimo, ze ponoc jest "na zawsze". Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu bez żadnych awarii, chyba że pechowy egzemplarz. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Ponieważ to nie leasing Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu poza tym, podobno nadgorliwość jest gorsza od .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzy999 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Witam mogę tobie tego be napisać o forku bo w moim stuknęło już 90000 km w półtora roku auto intensywnie użytkowane jako firmowe z usterek to przez ten okres jedyna rzecz która się stała to luźny wlot powietrza od spodu maski cały luźny na spinkach ale to zostało usunięte przez wymianę spinek tak poza tym to tylko wymiany oleju i pozostałych płynów Wszystko było ładnie pięknie aż uległa awari skrzynia przy 90000 km ale co do skrzyni to tak jak kolega wyżej napisał to są pojedyncze przypadki , potwierdził mi to tez pewien serwis Subaru ze ta skrzynia wytrzymuje dużo od początku sprzedaży tego modelu do teraz mój jest drugim przypadkiem awari skrzyni Najgorszy tylko czas naprawy za długo to wszystko trwa ale cóż nic na tosienie poradzi Co do pozostałych rzeczy to spalanie oscyluje w granicach od 8 - 28 l/100km wszystko zależy jak jeździsz Auto naprawdę godne polecenia isuper się nim jeździ nie jeden kierowca osobówki jest mocno zdziwiony jak zostaje na światłach lub mijasz go na trasie w naprawdę niezłym tępie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witaj, Skoro jesteś MartyMcFly to samochod dla Ciebie. Mój jest dokładnie 2014 ale ma dopiero 35kkm. Nic się w nim nie zepsuło w nim jeszcze. Koła mi ukradli tylko. Przy 26kkm zamontowałem DLM od Prinsa bo mnie wk rachunki na stacji. Auto super jeździ po śniegu. Fajna zima w Zakopanem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Ponieważ to nie leasing Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu poza tym, podobno nadgorliwość jest gorsza od .... Może nieprecyzyjnie - mój to nie leasing, planuje uzywac go długo i stosuję taka profilaktykę i sadze, ze samochód autora watku powinien pociagnać tym bardziej te kilka lat leasingu jeżeli ja zastosuje. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Zdrodowski Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 U mnie także pojawiły się drobne problemy w rocznym forku. - rozszczelnienie się dolotu do turbiny - przetarcie lewego nadkola (u mnie niestety nie naprawili na gwarancji) - no i najgorsze bo w zimie tylne lampy są zaparowane od środka Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 FXT 2014 , brak jakichkolwiek usterek , aczkolwiek przebieg niski ok 18 tys. , auto żony , ale często nim jeżdze . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Forester XT, 2015. Dwa miesiace temu stuknał rok. Przebieg zbliża się do 30 tys. Nic się nie zespsuło, zero problemów. Ponieważ to nie leasing i mam zamiar jeździć długo lub dobrze sprzedać, więc dbam o sprawy podstawowe a na duperele nie zwracam uwagi. Dotarłem zgodnie z instrukcja, zmieniam olej dodatkowo, miedzy przegladami, rozgrzewam przed startem, stoje na właczonym przez minute, dwie przed zgaszeniem. Poza tym wszelkie rekomendacje ASO. Chce tez zmienic olej w CVT przy ok 60-70 tys, mimo, ze ponoc jest "na zawsze". Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu bez żadnych awarii, chyba że pechowy egzemplarz. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk ....oby Ci sie nic nie wys....lo za ta nadgorliwość.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Czy w silnikach DIT Subaru pojawia się problem nagaru w kolektorze ? Jest to problem w chyba każdym silniku z wtryskiem bezpośrednim - VAG od niedawna ma dodatkowy wtryskiwacz umiejscowiony w kolektorze aby przepłukiwał go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 przebieg 16tys mil . -trzeszcząca deska -stukające klocki przy ruszani to drobnostki ale ostatnio popękała ,,cerata'' na fotelu kierowcy po lewej stronie ,to już nie do przyjęcia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się