Skocz do zawartości

Forester XT - Typowe usterki


MartyMcFly

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim. Przymierzam się do zakupu Forestera XT 2014. Przekopałem się więc przez forum w poszukiwaniu typowych usterek dla modelu i rocznika. Ale mało mi :)

 

1. Dajcie proszę znać co Wam się posypało przez kilka lat użytkowania i gdzie. 
 

2. Gdzie polecacie żeby wziąć auto w leasing? Jeśli macie kogoś fajnego w Warszawie chętnie się dowiem. 

Dzięki, w nagrodę fajny test x mode : 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieranie dziury w przednim nadkolu przy dużej prędkości (poprawione ponoć, drugi raz tak szybko nie jechałem)

Padajacy po dwóch sezonach akumulator (różne podejrzenia - ISR, słabe akumulatory)

 

Powyższe miałem, natomiast inne pojawiające się problemy (silnik, skrzynia) można raczej określić jako jednostkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wycieranie dziury w przednim nadkolu przy dużej prędkości (poprawione ponoć, drugi raz tak szybko nie jechałem)

Padajacy po dwóch sezonach akumulator (różne podejrzenia - ISR, słabe akumulatory)

 

Miałem jedno i drugie - oba załatwione w ramach gwarancji, tj. nowe inne wzmocnione nadkola i nowy inny markowy akumulator (ten oryginalny to był jakiś nn)

 

Natomiast co innego mnie irytuje, już trzy razy było tak, że nie można było ściągnąć koła bo krzywiły się szpilki, mam wymienione niemal wszystkie - zawsze była wg MMCars moja wina, bo byłem na Plejadach, ale jak pytałem czy innym po Plejadach też wymieniali szpilki, to już nic nie powiedzieli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester XT, 2015. Dwa miesiace temu stuknał rok. Przebieg zbliża się do 30 tys. Nic się nie zespsuło, zero problemów. Ponieważ to nie leasing i mam zamiar jeździć długo lub dobrze sprzedać, więc dbam o sprawy podstawowe a na duperele nie zwracam uwagi. Dotarłem zgodnie z instrukcja, zmieniam olej dodatkowo, miedzy przegladami, rozgrzewam przed startem, stoje na właczonym przez minute, dwie przed zgaszeniem. Poza tym wszelkie rekomendacje ASO. Chce tez zmienic olej w CVT przy ok 60-70 tys, mimo, ze ponoc jest "na zawsze". Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu bez żadnych awarii, chyba że pechowy egzemplarz.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ponieważ to nie leasing

 

 

Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu

 

poza tym, podobno nadgorliwość jest gorsza od .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mogę tobie tego be napisać o forku bo w moim stuknęło już 90000 km w półtora roku auto intensywnie użytkowane jako firmowe z usterek to przez ten okres jedyna rzecz która się stała to luźny wlot powietrza od spodu maski cały luźny na spinkach ale to zostało usunięte przez wymianę spinek tak poza tym to tylko wymiany oleju i pozostałych płynów

Wszystko było ładnie pięknie aż uległa awari skrzynia przy 90000 km ale co do skrzyni to tak jak kolega wyżej napisał to są pojedyncze przypadki , potwierdził mi to tez pewien serwis Subaru ze ta skrzynia wytrzymuje dużo od początku sprzedaży tego modelu do teraz mój jest drugim przypadkiem awari skrzyni

Najgorszy tylko czas naprawy za długo to wszystko trwa ale cóż nic na tosienie poradzi

Co do pozostałych rzeczy to spalanie oscyluje w granicach od 8 - 28 l/100km wszystko zależy jak jeździsz

Auto naprawdę godne polecenia isuper się nim jeździ nie jeden kierowca osobówki jest mocno zdziwiony jak zostaje na światłach lub mijasz go na trasie w naprawdę niezłym tępie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, Skoro jesteś MartyMcFly to samochod dla Ciebie. Mój jest dokładnie 2014 ale ma dopiero 35kkm. Nic się w nim nie zepsuło w nim jeszcze. Koła mi ukradli tylko. Przy 26kkm zamontowałem DLM od Prinsa bo mnie wk rachunki na stacji. Auto super jeździ po śniegu. Fajna zima w Zakopanem

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ponieważ to nie leasing

Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu

poza tym, podobno nadgorliwość jest gorsza od ....

Może nieprecyzyjnie - mój to nie leasing, planuje uzywac go długo i stosuję taka profilaktykę i sadze, ze samochód autora watku powinien pociagnać tym bardziej te kilka lat leasingu jeżeli ja zastosuje.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FXT 2014 , brak jakichkolwiek usterek , aczkolwiek przebieg niski ok 18 tys. , auto żony , ale często nim jeżdze . 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester XT, 2015. Dwa miesiace temu stuknał rok. Przebieg zbliża się do 30 tys. Nic się nie zespsuło, zero problemów. Ponieważ to nie leasing i mam zamiar jeździć długo lub dobrze sprzedać, więc dbam o sprawy podstawowe a na duperele nie zwracam uwagi. Dotarłem zgodnie z instrukcja, zmieniam olej dodatkowo, miedzy przegladami, rozgrzewam przed startem, stoje na właczonym przez minute, dwie przed zgaszeniem. Poza tym wszelkie rekomendacje ASO. Chce tez zmienic olej w CVT przy ok 60-70 tys, mimo, ze ponoc jest "na zawsze". Myśle, że przy zastosowaniu takiej profilaktyki powinien pociagnac kilka lat leasingu bez żadnych awarii, chyba że pechowy egzemplarz.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

....oby Ci sie nic nie wys....lo za ta nadgorliwość....

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...