Skocz do zawartości

fazzy999

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Ostatnie wizyty

352 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fazzy999

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

7

Reputacja

  1. Co do ilości uszkodzonych silników to jest ich znacznie więcej niż to co podajecie pamiętajcie ze nie każdy użytkownik jest na forum ... sam tez wiem przynajmniej o kilku innych przypadkach uszkodzeń silnika w xt ... zreszta każda marka ma swoje problemy i ja nie czepiam się Subaru chodzi o podejście do tych napraw i czas naprawy
  2. Witajcie i ja wtrącę coś do tej waszej rozmowy u mnie w XT poleciały 2 rzeczy pierwsza padła skrzynia przy przebiegu 90000 ... a przy 136 tys skończył się silnik .... auto ma aż 2 lata wiec pewnie dla tego się tak psuje jak by było młodsze pewnie było by Ok niestety już wiem ze to chyba moje ostatnie Subaru i to nie przez markę ale przez serwis i czas naprawy jak do tej pory to czas naprawy obydwu usterek wynosi już prawie pół roku w przypadku skrzyni to nie było tak uciążliwe bo auto na fabrycznej gwarancji wiec miałem auto zastępcze ale w przypadku silnika już nie ma auta zastępczego pomimo wykupienia rozszerzonej gwarancji wiec to przestroga dla wszystkich którzy myśleli tak jak ja gwarancja = auto zastępcze na czas naprawy silnik skończył się 14 lipca mamy koniec września auta nadal brak , nikogo nie interesuje ze ja muszę płacić Leasing , płacić za auto zastępcze żeby moc pracować ...... wszyscy maja to głęboko w d..... a co do kosztów naprawy silnika to dostałem wycenę wymiany silnika tylko u mnie na tyle dobrze ze zostanie wymieniony kompletnie silnik z głowicami i turbina , tak stwierdził rzeczoznawca ze ma zostać wymieniny każdy elelment który miał kontakt z olejem w którym były opiłki od panewki ....
  3. Witam dzisiaj odebrałem wreszcie autko z JMAuto Sprawa ciągła się trochę długo ale najważniejsze że już spowrotem mam forka u siebie Co do awaryjności tych skrzyń to prawda taka ze jak by pozbierać dane na temat ich naprawy w całym kraju to pewnie trochę by się tego nazbierało ale to są tak śladowe ilości patrząc na łączna sprzedaz forka xt Mimo wszystko i tak muszę pochwalić i polecić JMAuto bo na koniec naprawy zachowali się bardzo profesionalnie i fair Wracając do tematu forka to miło jest do niego powrócić po przesiadce z innych aut zastępczych teraz utwierdziłem się ze jego zakup mimo wszystko był bardzo dobrym wyborem
  4. Ehhhhh udało mi się przebrnąć przez wszystkie strony tematu szkoda jednej rzeczy ze w taki sposób traktuje się klientów ........ Co do Pana Andrzeja ze nie ma problemów z CVT No niestety ja mam problem z którym ASO jakoś się meczy od 3 miesięcy (chyba wysłali jednego Japończyka z częściami piechota ze to tak długo trwa ) Ja jestem naprawdę długo cierpliwy ale moja cierpliwość jest już na wykończeniu i naprawdę myśle o przekazaniu sprawy prawnikiowi Nie ze względu na awarie auta tylko ze względu na czas naprawy i podejście ASO Zero kontaktu ze strony ASO Gdyby nie moje telefony do serwisu to pewnie za x miesięcy dowiedział bym się ze auto naprawione - nie tego oczekuje od serwisu - chce być informowany o postępach naprawy auta (chociaż może czasami lepiej nie wiedzieć ze sprowadzenie podkładki dystansowe zajmuje 1 miesiąc po czym okazuje się ze nie pasuje i trzeba zamówić inna to nie żart tak to właśnie wyglądało ) Kontak z działem technicznym tez masakra w odpowiedzi na moje pytania dostaje odpowiedz w 1 zdaniu ze uległa uszkodzeniu skrzynia biegow - tyle to ja zdiagnozowałem sam bo oddałem auto do serwisu z usterka skrzyni biegow !!!! Niestety ale bardzo zraziła mnie ta cała sytuacja do marki Subaru Mam nadzieje ze chociaż Dyrekcja Sip prędzej czy pózniej wyciągnie wnioski z opisywanych sytuacji na forum Nie zawsze więcej znaczy lepiej ( tyczy to się ilości ASO i serwisu )
  5. Witam mogę tobie tego be napisać o forku bo w moim stuknęło już 90000 km w półtora roku auto intensywnie użytkowane jako firmowe z usterek to przez ten okres jedyna rzecz która się stała to luźny wlot powietrza od spodu maski cały luźny na spinkach ale to zostało usunięte przez wymianę spinek tak poza tym to tylko wymiany oleju i pozostałych płynów Wszystko było ładnie pięknie aż uległa awari skrzynia przy 90000 km ale co do skrzyni to tak jak kolega wyżej napisał to są pojedyncze przypadki , potwierdził mi to tez pewien serwis Subaru ze ta skrzynia wytrzymuje dużo od początku sprzedaży tego modelu do teraz mój jest drugim przypadkiem awari skrzyni Najgorszy tylko czas naprawy za długo to wszystko trwa ale cóż nic na tosienie poradzi Co do pozostałych rzeczy to spalanie oscyluje w granicach od 8 - 28 l/100km wszystko zależy jak jeździsz Auto naprawdę godne polecenia isuper się nim jeździ nie jeden kierowca osobówki jest mocno zdziwiony jak zostaje na światłach lub mijasz go na trasie w naprawdę niezłym tępie
  6. Gratuluje mam nadzieje ze wreszcie wszystko wróci do normy z twoim forkiem ..... do mnie dzisiaj tez dzwonili z serwisu ze mój górek prawdopodobnie zostanie naprawiony do świat i wróci do mnie ....zobaczymy jak go poskładają bo niestety na gwarancji nie wymienili skrzyni tylko ja rozebrali prawdopodobnie naprawili i składali spowrotem zobaczymy
  7. Masakra .... to jest właśnie podejście do klienta , ale i tak jestem w szoku ze wogole dział techniczny się odezwał tu na forum ja do dnia dzisiejszego cały czas czekam aż w końcu ktoś z działu technicznego lub z serwisu napisze mi termin usunięcia awari i odbioru auta bo nadal stoi w serwisie i cisza ........ najgorsze to ze jeśli ktoś by wykazał odrobine dobrej woli i wymienił skrzynie biegów na nowa a nie próbował ja naprawić to pewnie już bym jeździł moim forkiem a tak nadal mam ..... kia Szkoda słów i współczuje
  8. Tak pytałem o termin zakończenia naprawy to odpowiedz brzmiała , cytuje Uszkodzeniu uległ nietypowy element skrzyni biegów i są trudności w sprowadzeniu części - leci 3 miesiąc naprawy wiec podejrzewam ze jakiś Japończyk rowerem musi cześć dostarczyć do serwisu...... Panie Andrzeju tu nie chodzi o to ze auta się psują bo każde autko ulega awari tylko o czas napraw . Paczka z japoni do polski idzie maks 7 dni to dlaczego trwa to tak długo. W USA tak jak kolega wcześniej napisał jeździ bardzo dużo foresterów i napewno tez ulegają uszkodzeniu , ale tam konsument ma trochę inne prawa i jeśli został by potraktowany tak jak u nas w kraju , to na 100% spraw dawno by była w sądzie i były by zasadzone odszkodowania. U mnie importer zadecydował ze taniej mu naprawić niż wymienić skrzynie , ale chyba ktoś patrzy tylko na cenę części i cenę nowej skrzyni , bo nikt nie liczy dodatkowych kosztów typu wynajęcie samochodu zastępczego na okres naprawy. I jeszcze jedna sprawa która mnie przynajmniej strasznie irytuje to zero informacji ze strony serwisu , importera o postępach w sprawie naprawy. Dziwne to podejście do klienta , a wystarczyło by normalnie podejść poinformować itd. a tu cisza , można by zaporopobowac klientowi np nowy model auta na testy , albo w inny sposób pokazać mu ze nie ma sie go w du.... A tu niestety , kupiłem Subaru płace za nie Leasing a jeżdżę zastepcza kia ........
  9. Tobie padł silnik a mi w takim samym forku przy 90000 skończyła się skrzynia cvt ...... auto już od 2 miesięcy w serwisie i zapowiada się na kolejne 2 ... a z panem Grzegorzem tez miałem przyjemność rozmawiać i mam takie samo zdanie , zreszta udzielił mi bardzo szczegółowej odpowiedzi na pytanie o termin końca naprawy aż w 3 zdaniach to napisał ... szkoda słów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...