Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet mimo tych wszystkich niedociągnięć które ten model posiada, ja osobiście bym go za te pieniądze kupił, wygląda fajnie, nie jest jakiś przesadnie kosmiczny, wręcz nudny, ale mimo wszystko jest godny uwagi. No i do tego to przyśpieszenie. Nie jechałem jeszcze samochodem elektrycznym ale myślę że jestem w stanie sobie to wyobrazić jakie to jest uczucie, z racji że jeżdżę trochę elektrycznymi pojazdami. Aktualnie mam rower który ma 90Nm i spod świateł spokojnie odsadzamy BMW 530d:D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bikeman1 napisał:

Aktualnie mam rower który ma 90Nm i spod świateł spokojnie odsadzamy BMW 530d:D

 

to nie jest rower, to jest elektryczny pojazd klasy motoru 

 

rower jest wtedy jak nie masz manetki "gazu", wspomaganie elektrycznie jest zależne od prędkości (powiedzmy do max 25 km/h) i zależne tylko i wyłącznie od siły dostarczanej na pedały

 

uściślając to na zdjęciach to elektryczne motory z opcją napędu nożnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, turdziGT napisał:

Wszystko jestem w stanie przeżyć w tej Tesli ale nie to że jak na auto tej klasy wygląda po prostu za zwyczajnie.Ale że świateł to mamodjazd.Supercar killer doslownie.

 

najlepsze jest to że mając dostęp do szybkich ładowarek optymalną prędkością tranzytową Tesli 3 Performance jest 190 km/h ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, ketivv napisał:

 

to nie jest rower, to jest elektryczny pojazd klasy motoru 

 

rower jest wtedy jak nie masz manetki "gazu", wspomaganie elektrycznie jest zależne od prędkości (powiedzmy do max 25 km/h) i zależne tylko i wyłącznie od siły dostarczanej na pedały

 

uściślając to na zdjęciach to elektryczne motory z opcją napędu nożnego ;)

Nuuuudy.... Kolejny biurokrata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem dlaczego ekscytujesz się tym że jeżeli rower elektryczny osiąga prędkość większą jak 25 km na godzinę która została ustalona odgórnie przez ustawodawcę, a takie ograniczenia nie zostały nałożone na samochody i motocykle i inne pojazdy. Dlaczego samochody nie mają od górnego ograniczenia ustawowego prędkości do 120 tylko mogą jechać 200, 300 na godzinę a to jeżeli rower osiąga 50 czy 60 km na godzinę to już jest wielkie aj waj, że to nie rower. to jest nadal rower, tylko mocniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego, że taka jest definicja. Równie dobrze mógłbyś się czepiać dlaczego Yamaha r1 to jest motocykl a nie motorower, skoro różnica jest tylko taka, że motorower ma odgórnie przez ustawodawcę ustalone ograniczenia na pojemność i prędkość maksymalną. A kolega uściślając chyba nie wziął pod uwagę, że to może być w takim przypadku motorower. Tak czy siak czepianie się definicji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, turdziGT napisał:

auto tej klasy wygląda po prostu za zwyczajnie.

Trudno powiedzieć w jakiej tak naprawdę klasie są Tesle. Patrząc na cenę to mowa o lidze mercedesa itd. Patrząc na wykończenie to Passat przy nich to luksus. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, bikeman1 napisał:

Nuuuudy.... Kolejny biurokrata

 

masz trochę racji ;)

 

akurat różne formy transportu "zelektryfikowanego" są mi bliskie łącznie z takimi "samoróbkami" które przedstawiasz 

 

zapewne dobrze wiesz jak taka samoróbka , przyśpiesza, jakie prędkości osiąga i ile waży razem z driverem

 

czy to jest pojazd który może jeździć po ścieżkach , drogach dla rowerów, po wspólnych chodnikach z pieszymi ?

 

masz OC na ten sprzęt ?

 

i po raz kolejny powiem masz manetkę "gazu" i możesz jechać bez pedałowania - to już nie jest rower 

 

 

19 minut temu, bikeman1 napisał:

Dlaczego samochody nie mają od górnego ograniczenia ustawowego prędkości do 120 tylko mogą jechać 200, 300 na godzinę a to jeżeli rower osiąga 50 czy 60 km na godzinę to już jest wielkie aj waj, że to nie rower. to jest nadal rower, tylko mocniejszy

 

akurat ruch aut jest dość dobrze objęty przepisami prawa

 

pojazdy są rejestrowane, maja stosowne ubezpieczenia OC, kierowcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, jak tez zdrowie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bikeman1 napisał:

Jeszcze nie dawno temu, Bo w zeszłym roku nie było przepisu, definicji na hulajnogę elektryczną i nie można nią było jeździć ani po chodniku, ani po ulicy, ani po ścieżce rowerowej... głupota która w tym roku została naprostowana

 

po części tak ale też nie każda "hulajnoga" :-) 

 

prędkość , moc, masa decyduje co jest a co nie jest "lekkim osobistym środkiem transportu"

 

 nie jest nim 30 kg "hulajnoga" jedząca 40 km/h 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, matros1 napisał:

Trudno powiedzieć w jakiej tak naprawdę klasie są Tesle. Patrząc na cenę to mowa o lidze mercedesa itd. Patrząc na wykończenie to Passat przy nich to luksus. 

U mnie ta tesla kosztuje polowe tego co to M3 wiec na niedociagniecia troche latwiej oko przymknac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, matros1 napisał:

W Polsce wygląda to nieco inaczej

 

brak infrastruktury "zabija" funkcjonalność 

 

teoretycznie możesz sobie nią jeździć "dookoła komina" ładując nawet z gniazdka 230V ale ... 

 

... dopiero gęsta sieć naprawdę szybkich ładowarek pokazuje możliwości komunikacyjne gdy na 1000 km trasie daje się dojść do czasu przejazdu niewiele dłuższego od auta spalinowego (mowa o prędkościach "autostradowych" a nie bujaniu się 80 km/h)

 

 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ketivv napisał:

ładowanie prawie 200kW 

 

W bardzo wąskim zakresie naładowania baterii (bodaj 10-40%). Potem zaczyna ta wartość spadać. 

https://electrek.co/2019/06/11/tesla-model-3-vs-audi-e-tron-350kw-charge-off/

 

image.thumb.png.e97c430ca42fbd703afac577152ddfc8.png

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, matros1 napisał:

Sam samochód może się podobać. Jednak w środku jak dla mnie dramat. 

 

 

 

spokojnie najbliższe 3 lata wiele zmienią 

 

zarówno w infrastrukturze u nas jak i w dostępności innych aut EV w cenach "niewiele droższych od dobrego Golfa TDI" 

 

35k EUR, zasięg 400+ km, prędkość max 170 km/h, przyśpieszenie 0-100 7s, 4/5 miejsc i użyteczny bagażnik i EV stają się w parę lat "głównym nurtem" motoryzacji "starej EU"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to nawet to Audi e-tron to bym i chyba teraz kupił. Mocno to rozważam. Jedyna wada jak dla mnie to że z Zamościa do Białki Tatrzańskiej na jednym ładowaniu nie dojadę. Z drugiej strony łatwiej żonie wytłumaczyć że dlatego potrzebujemy Raptora  jako drugi samochód ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...