Jacu Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Witam! Od niedawna jestem posiadaczem Imprezy WRX. Jakiś czas po zakupie auto zaczęło nieco szarpać przy delikatnym przyspieszaniu oraz gdy jadę stałą prędkością. Dziwne jest to że nie zawsze się tak zachowuje ale bardzo często. Poniżej jest wykres z hamowni na którym widać że przebieg momentu i mocy jest mocno zaburzony. W aucie jest troche pogrzebane ale też nie do końca wiadomo co bo auto jest wzięte z komisu i chłopaki nie wiedzieli za bardzo co tam siedzi. Do tej pory wymieniłem świece ale nie dało to żadnego skutku. Będę wdzięczny za każdą pomoc w znalezieniu problemu. Edytowane 12 Listopada 2016 przez Jacu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Po tym wykresie wcale nie widać żeby coś było nie ok ! to że jest poszarpany to własnie jest ok , bo nie są włączone piękne i wygładzane korekty DIN . bardziej potrzebne są logi z nagran , wtedy coś można powiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Dziękuję za odpowiedź, nieco mnie uspokoiłeś, ale nie zmienia to faktu że auto mocno szarpie i często ma jakby problem żeby wbić sie w te obroty gdzie zaczyna dmuchać turbo, tak jakby go zalewało. Gdzie te logi mogę zdobyć? nie ogarniam za bardzo tego Witam ponownie Czy jest ktoś w stanie potwierdzić moją teorię że winne było paliwo 98? Przeszukałem wiele rzeczy w aucie, podciśnienia, katalizator, daignostyka, restryktor i inne a po każdej jechałem na próbę żeby zobaczyć czy jest jakaś poprawa. Nigdy nie było żadnej, aż po wielu próbach zaświeciła rezerwa i pojechałem na stację dolać benzynki. Stwierdziłem że skoro i tak źle działa to nie będę lał 98 bo już mocno sie wkurzyłem i wlałem do baku najzwyklejsze 95. Ze stacji odjechałem sprawnym autem, które nie szarpie, pięknie wkręca się na obroty, z każdych obrotów na każdym biegu przyspiesza płynnie, jest cudownie po prostu Moje pytanie: Czy możliwe że ktoś zrobił mape pod paliwo 95 i nie chciałoby ono jeździć poprawnie na 98? Nie znam się na tym więc pytam bo dla mnie to bardzo dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Jakbyś miał mape na 98 i lał 95 to będzie kuku, ale jak jest pod 95 i lejesz 98 to będzie lepiej, nie gorzej... weź zmień filtr paliwa, i powiedz mi czy 95 zatankowałeś pod korek? chodzi mi o poziom paliwa w baku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Jakbyś miał mape na 98 i lał 95 to będzie kuku, ale jak jest pod 95 i lejesz 98 to będzie lepiej, nie gorzej... weź zmień filtr paliwa, i powiedz mi czy 95 zatankowałeś pod korek? chodzi mi o poziom paliwa w baku... Co będzie lepiej? Bo jeżeli jest zrobiona mapa na 95 a latamy na 98 to na pewno będzie słabszy. @Jacu a nie masz przypadkiem założonego blow off? Widzę że masz troszkę podniesioną moc i sam piszesz że jest grzebnięty, może ktoś założył jakiś chiński blow off i on robi zamieszanie. Najlepiej podjedź do kogoś kto zna te auta bo trudno wywróżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 A może po po prostu była wlana jakaś lewa wacha a nie problem 95/98. Zalałeś świeżej problem się rozwiązał. Zalej teraz świeżej 98 i sprawdź. Jak masz mapę zrobioną pod 98 to na 95 bez wchodzenia na obroty możesz jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 98 przelałem 4 pełne zbiorniki i ciągle było słabo, tej 95 wlałem 20l około i serio wydaje sie że jest wszystko dobrze narazie. Auto jeździ bez szarpnięć, nawet w spalinach nie czuć już nieprzepalonej mieszanki bo tak było na 98. Odnośnie blow off to wsadzony jest HKS oryginalny, nie chińska podróba, filtr paliwa sprawdzałem, jest dobry, pompa walbro 255 Może jest ktoś kto sprawdzi mi czy mapa jest pod 95 czy 98? Jest w ogóle taka możliwość czy to od razu remap wchodzi w gre? Podpowiedzcie mi jeszcze gdzie znajdę kod silnika bo jest to wrx ale pod maską wygląda jak sti, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Jeśli zalejesz 98 na mapie 95 to nie zrobisz krzywdy. Problem w tym ze 98 często 98 nie jest Pozdrawiam - Krzysztof W tym wypadku polecam podjechać do tunera żeby sprawdził afr, egt ew. Korekty... logi... Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Żeby mieć święty spokój nim pojadę do tunera wymieniłem dziś podciśnienia i wszystkie zabezpieczyłem opaskami po czym stwierdziłem że przeczyszczę sobie solenoid. Czy ktoś powie mi jak ma on być podpięty bo oczywiście zdemontowałem i zapomniałem Czy solenoid bez napięcia powinien być zamknięty czy lekko uchylony? jak ciężko powinien chodzić? jak dmucham w niego całą siłą z płuc (dmucham w dolny króciec) to nie ma opcji żeby się uchylił, kompresora nie chcę użyć bo boje się coś popsuć Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Solenoid bez napięcia jest zamknięty. To jest zaworek, który otwiera się na pewien czas pod wpływem napięcia i upuszcza ciśnienie do dolotu. Dmuchanie nawet nie powinno go otworzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Dziękuję bardzo za odpowiedź, a czy jest różnica jak go podepnę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Dziękuję bardzo za odpowiedź, a czy jest różnica jak go podepnę? tak przy niewłaściwym podłączeniu, ciśnienie doładowania będzie się wahać prawidłowe podłączenie to wężyk z trójnika turbo-wastegate-solenoid powinien być podłączony do "boku" solenoida jeśli będzie podłączony do spodu - ciśnienie doładowania samo może powodować otwieranie solenoidu - wcześniej niż komputer http://blog.perrinperformance.com/wp-content/uploads/2013/10/tech_boostcontrol_boostsolenoidatrestsmall.jpg http://blog.perrinperformance.com/boost-control-systems-explained-part-2/ Edytowane 18 Listopada 2016 przez diuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Tu masz pomoc,solenoid może masz inny, ale konstrukcyjnie chyba analogiczny. http://lh3.ggpht.com/_2wercjMNFoM/S2-_RNmnZFI/AAAAAAAAAFI/DOW4NDtxLpc/s800/SIMPLE%20VIEW.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) A tu temat z obrazkiem, jak to u nas dokładnie wygląda: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1190530 Edytowane 21 Listopada 2016 przez California Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Jak nic, przepływa, zobacz korekty softem learning view na 2 i 3/banku. Możesz zacząć od umycia przeplywki specjalnym preparatem. Wysłane z mojego NexusHD2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się