Skocz do zawartości

Jacu

Nowy
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jacu

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jacu

    Olej w intercoolerze

    Witam nie chcę zaczynać nowego tematu bo dotyczy tego samego problemu. Mam w dolocie tyle oleju co na zdjęciach. Myślicie ze to turbina? Czy są to normalne ilości? Dodam ze kiedyś tak nie było, był jakiś osad z oleju ale raczej śladowe ilości. Auto zaczęło mi trochę kopcić po odpaleniu. Turbina to IHI VF35
  2. Na pewno nie w dolny wąż od chłodnicy bo temperatura cieczy w nim jest zależna od otwarcia termostatu
  3. Jacu

    Zgrzytanie skrzyni przy wysokich obrotach

    To najlepiej właśnie zacząć od podstaw, będziesz zlewał olej to zobaczysz czy są opiłki metalu, jak nie pomoże wymiana to trzeba zrobić rewizje skrzyni jeśli jest to częste
  4. Jacu

    Malowanie środków lamp na czarno. hawkeye

    Dzięki piękne, tak właśnie miałem zamiar zrobić
  5. Jacu

    Malowanie środków lamp na czarno. hawkeye

    @Simon WRC a udało Ci się gdzieś dostać sam klosz lampy? Mam jeden lekko uszczerbiony i nie bardzo uśmiecha mi się o to wymieniać całą lampę a w żadnym sklepie/hurtowni nie znalazłem
  6. Jacu

    Jakie tłoki do EJ255 pod 300KM?

    Jako ciekawostkę zobaczcie jak potrafi popękać tłok
  7. Jacu

    Ubywa płynu chłodniczego, UPG?subaru Impreza 2003 225km

    Z tym trzeba się zgodzić
  8. Jacu

    Ubywa płynu chłodniczego, UPG?subaru Impreza 2003 225km

    Ale spływa na jedną głowicę, zanim dotrze do drugiej płyn byłby już gorący więc o ile jedna faktycznie w skrajnym przypadku jaki opisujesz(mało płynu w całym układzie, gorący silnik i zimny płyn w dużej ilości) mogłaby pęknąć to moim zdaniem druga już nie bardzo.
  9. Jacu

    Ubywa płynu chłodniczego, UPG?subaru Impreza 2003 225km

    U mnie jak było UPG do roboty to z tego obok chłodnicy wyrzucało płyn jak sie zaczynał gotować a jak jechałem spokojnie to poziom się tam mocno podnosił
  10. Jacu

    Jakie tłoki do EJ255 pod 300KM?

    Szpilki ARP już czekają niecierpliwie na montaż, panewki są w bardzo dobrym stanie ale i tak chyba wrzucę ACL bo tak jak mówisz silnik jest rozebrany do śrubki a to niewielki koszt patrząc na całość Co do uszczelek to myślałem założyć Cometic, znajomy już 3 lata jeździ na tym i bardzo poleca. Co do tłoków Mahle: bardzo są głośne?
  11. Jacu

    Jakie tłoki do EJ255 pod 300KM?

    @Filodorro dzięki za odpowiedź, będzie to pierwszy silnik w którym zamierzam zamontować kute tłoki, co przemawia za tym aby z tego zrezygnować? Mówiąc że auto jest na codzień nie mam na myśli że wsiadam w nie i jadę po bułki... Mam do tego inne auto ale roczny przebieg Subaru to około 20000km więc użyłem sformułowania "na codzień"
  12. Jacu

    Jakie tłoki do EJ255 pod 300KM?

    Wał jest w porządku, panewki będą nowe, cylindry szlifowane pod nowy wymiar bo jeden tłok zrobił rysę.
  13. Witam Jakie polecacie kute tłoki do WRX 2,5? Auto ma 286KM i nie przewiduję dalszych modyfikacji, chce założyć kute tłoki aby wzmocnić nieco konstrukcję bo oryginalne niestety pękły Wszelkie podpowiedzi mile widziane, dodam że auto użytkowane jest na codzień, nie jeżdżę ciągle pod odcinke ale też nie zamulam na prawym pasie
  14. Jacu

    Luzy zaworowe WRX 2,5

    Dzięki @skwaro, takie właśnie informacje znalazłem w jakimś manualu ale też na amerykanckim forum wiele osób pisało że wydech na 0,25 i troszkę się zamieszałem
  15. Jacu

    Luzy zaworowe WRX 2,5

    Witam Jakie powinny być luzy zaworowe przy silniku EJ255? Znajduję wszędzie sprzeczne informacje odnośnie wydechu i już nie wiem jak powinno w końcu być. Pomoże ktoś? Czy jeśli mam wałki od STI to luzy mają być inne? Pozdrawiam
×