Skocz do zawartości

Jacu

Nowy
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacu

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Witam Mam jedną wolną kostkę w wiązce silnika w WRX GH. Dokładnie to w okolicy lewej głowicy, wiązka rozdziela się tam na kostki: czujnika wałka, wtryskiwacze, zawór zmiennych faz, silniczek TGV, cewki i zostaje mi jedna kostka 2 pin. Mógłby mi ktoś zerknąć u siebie do czego powinna być podpięta lub może jest wolna dla jakiegoś dodatkowego wyposażenia?
  2. Gdyby ktoś kiedyś miał ten sam dylemat co ja to odpowiedź brzmi: puszki w WRX oraz diesel są identyczne.
  3. Zamówiłem całą obudowę od wrx, jak przyjdzie to porównam ją do tej od diesla
  4. Właśnie jest wiele sprzecznych informacji, znalazłem wcześniej też numer który podałeś i sugerując się np tą stroną: https://parts.subaru.com/p/Subaru__/CASE-COMPLETE-AIR-CLEANER-UPPER/49252550/46052AG080.html wychodzi że ta część montowana była tylko w benzynowych modelach turbo 2,5.
  5. Witam Czy orientuje się ktoś czy obudowa filtra powietrza w Imprezie GH jest taka sama w wersji 2.0D oraz WRX? Chodzi głównie o górną część w którą montuje się przepływomierz.
  6. Witam Jakie powinno być napięcie doprowadzone do solenoid turbo w wrx GH? Na tylko włączonym zapłonie mam 8V, kiedy odpale silnik mam 10V (wolne obroty). Czy tam powinno być 12V-14V które jest wysyłane impulsami z ECU, czy regulacja solenoidu odbywa się poprzez zmienne napięcie ? Kiedy sprawdzam między plusem a masą samochodu to napięcie jest: na tylko włączonym zapłonie 10V, a na wolnych obrotach 12V.
  7. Jacu

    restryktor?

    Mam pytanie odnośnie restryktora w wrx gh: czy tam są dwa restryktory? Po stronie zaworu WG oraz turbiny? Jeśli tak to czy wie ktoś jakie powinny być średnice każdego z nich?
  8. Nie chciałbym zaczynać nowego tematu bo jest już wiele o diagnostyce Subaru Ale nie znajduję nigdzie odpowiedzi na pytanie: jakim programem można zdiagnozować system ABS ? W imprezie wrx GH świeci mi kontrolka ABS, stabilizacja toru i ruszanie pod wzniesienie.
  9. Dzięki za podpowiedzi, teraz zauważyłem że ktoś wsadził całkiem inną sonde, jedynie kolory się zgadzają bo są dwa czarne, biały I niebieski. Nie jestem pewien na 100% Ale czy do mojego auta (Wrx gh 2007) właściwa sonda to Denso Dox-0537? Tak mi wychodzi według katalogu Gordona.
  10. Fuel/Air commanded equivalence ratio Jedyna opcja w tym stylu jaką znalazłem
  11. Niestety mój mały komputerek tego nie pokazuje Przed chwilą podpiąłem innego kompa, niestety on też nie pokazuje AFR, jednak pokazał dwa kolejne błędy: P04C1 P0316
  12. Witam Jakie powinno być właściwe napięcie dla pierwszej sondy w wrx gh? Byłem święcie przekonany że będzie to oscylowac w granicach 0.1-0.9V a u mnie jest od 0.06V do 4.997V Problem jest taki że auto mocno faluje na wolnych, zazwyczaj pomaga jak go zgasze I odpale ponownie. Czasem w tym momencie wywala błąd P0134(brak aktywności sondy) i wtedy jej napięcie jest stale: 2.199V a auto pracuje równo. Oczywiście rozważam przede wszystkim wymianę sondy Ale nim to zrobie to może znajdę tu jakąś podpowiedź, u Was przy sprawnych sondach też są takie napięcia?
  13. Też mnie to zastanawia ale nie są do niczego podpięte, wygląda jakby kiedyś był w ten sposób pobrany sygnał do jakiegoś urządzenia które zostało potem wymontowane. Może był to turbo timer, choć 3 przewody to chyba za mało, nie wiem. Nic więcej dziwnego nie widać w okolicy.
  14. Mam luźną kostkę w Imprezie GH pod kierownicą obok bezpieczników. Są z niej wprowadzone jakieś przewody ale je ktoś odciął. Ktoś wie może do czego ona powinna być wpięta? Nie widzę w jej zasięgu żadnego miejsca do podpięcia więc zakładam że czegoś brakuje. Będę wdzięczny jak ktoś zerknie u siebie i pomoże. Impreza GH WRX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...