Jump to content

Jacu

Nowy
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Jacu

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Jakie powinno być napięcie doprowadzone do solenoid turbo w wrx GH? Na tylko włączonym zapłonie mam 8V, kiedy odpale silnik mam 10V (wolne obroty). Czy tam powinno być 12V-14V które jest wysyłane impulsami z ECU, czy regulacja solenoidu odbywa się poprzez zmienne napięcie ? Kiedy sprawdzam między plusem a masą samochodu to napięcie jest: na tylko włączonym zapłonie 10V, a na wolnych obrotach 12V.
  2. Jacu

    restryktor?

    Mam pytanie odnośnie restryktora w wrx gh: czy tam są dwa restryktory? Po stronie zaworu WG oraz turbiny? Jeśli tak to czy wie ktoś jakie powinny być średnice każdego z nich?
  3. Nie chciałbym zaczynać nowego tematu bo jest już wiele o diagnostyce Subaru Ale nie znajduję nigdzie odpowiedzi na pytanie: jakim programem można zdiagnozować system ABS ? W imprezie wrx GH świeci mi kontrolka ABS, stabilizacja toru i ruszanie pod wzniesienie.
  4. Dzięki za podpowiedzi, teraz zauważyłem że ktoś wsadził całkiem inną sonde, jedynie kolory się zgadzają bo są dwa czarne, biały I niebieski. Nie jestem pewien na 100% Ale czy do mojego auta (Wrx gh 2007) właściwa sonda to Denso Dox-0537? Tak mi wychodzi według katalogu Gordona.
  5. Fuel/Air commanded equivalence ratio Jedyna opcja w tym stylu jaką znalazłem
  6. Niestety mój mały komputerek tego nie pokazuje Przed chwilą podpiąłem innego kompa, niestety on też nie pokazuje AFR, jednak pokazał dwa kolejne błędy: P04C1 P0316
  7. Witam Jakie powinno być właściwe napięcie dla pierwszej sondy w wrx gh? Byłem święcie przekonany że będzie to oscylowac w granicach 0.1-0.9V a u mnie jest od 0.06V do 4.997V Problem jest taki że auto mocno faluje na wolnych, zazwyczaj pomaga jak go zgasze I odpale ponownie. Czasem w tym momencie wywala błąd P0134(brak aktywności sondy) i wtedy jej napięcie jest stale: 2.199V a auto pracuje równo. Oczywiście rozważam przede wszystkim wymianę sondy Ale nim to zrobie to może znajdę tu jakąś podpowiedź, u Was przy sprawnych sondach też są takie napięcia?
  8. Też mnie to zastanawia ale nie są do niczego podpięte, wygląda jakby kiedyś był w ten sposób pobrany sygnał do jakiegoś urządzenia które zostało potem wymontowane. Może był to turbo timer, choć 3 przewody to chyba za mało, nie wiem. Nic więcej dziwnego nie widać w okolicy.
  9. Mam luźną kostkę w Imprezie GH pod kierownicą obok bezpieczników. Są z niej wprowadzone jakieś przewody ale je ktoś odciął. Ktoś wie może do czego ona powinna być wpięta? Nie widzę w jej zasięgu żadnego miejsca do podpięcia więc zakładam że czegoś brakuje. Będę wdzięczny jak ktoś zerknie u siebie i pomoże. Impreza GH WRX
  10. Witam nie chcę zaczynać nowego tematu bo dotyczy tego samego problemu. Mam w dolocie tyle oleju co na zdjęciach. Myślicie ze to turbina? Czy są to normalne ilości? Dodam ze kiedyś tak nie było, był jakiś osad z oleju ale raczej śladowe ilości. Auto zaczęło mi trochę kopcić po odpaleniu. Turbina to IHI VF35
  11. Na pewno nie w dolny wąż od chłodnicy bo temperatura cieczy w nim jest zależna od otwarcia termostatu
  12. To najlepiej właśnie zacząć od podstaw, będziesz zlewał olej to zobaczysz czy są opiłki metalu, jak nie pomoże wymiana to trzeba zrobić rewizje skrzyni jeśli jest to częste
  13. Dzięki piękne, tak właśnie miałem zamiar zrobić
  14. @Simon WRC a udało Ci się gdzieś dostać sam klosz lampy? Mam jeden lekko uszczerbiony i nie bardzo uśmiecha mi się o to wymieniać całą lampę a w żadnym sklepie/hurtowni nie znalazłem
×
×
  • Create New...