Grzesiek85 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Witam wszystkich Proszę o informacje jakie macie maksymalne ciśnienie doładowania turbiny pokazywane na wyświetlaczu. U mnie po wymianie silnika i turbiny pokazuje 1,22 bar'a wydaje mi się że przed wymianą ciśnienie było większe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 A dlaczego była wymiana...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek85 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Tutaj jest opisana sytuacja. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/89165-subaru-forester-xt-2015-pad%C5%82-silnik-przy-36780-km/?hl=%2Bpad%C5%82+%2Bsilnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Witam wszystkich Proszę o informacje jakie macie maksymalne ciśnienie doładowania turbiny pokazywane na wyświetlaczu. U mnie po wymianie silnika i turbiny pokazuje 1,22 bar'a wydaje mi się że przed wymianą ciśnienie było większe. Pozdrawiam 1,5 bara max. Krawietz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 U mnie również zamknięta szafa czyli 1,5 bar max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek85 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Witam ponownie Już się "poprawiło" na tą chwilę pozostało już tylko 1,17 bar. Dodatkowo w kabinie pojawia się czasami zapach spalonego oleju. Jest tak od czasu wymiany silnika. Najczęściej jak auto stoi w miejscu kilka minut z włączonym silnikiem. Co tu myśleć o marce z pod Plejad...dopiero co miesiąc temu otrzymałem samochód po 75-dniowym postoju w serwisie (związanym z wymiana silnika i turbo). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 może skorzystac z rejkojmi i żądać towaru wolnego od wady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 W foresterze XT (nowe nadwozie) ciśnienie doładowania powinno być 1,2bara. Jest to prawidłowe ciśnienie doładowania. Natomiast rzeczone 1,5bara odnotowane w pamięci elektronicznego wskaźnika jest tylko pikiem ciśnienia (zależnym np od temp zasysanego powietrza, ciśnienia otaczającego nas powietrza itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek85 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Między 1,2 a 1,5 jest różnica. Z tego co pamiętam przy poprzednim silniku miałem również wskazanie 1,5 bar a teraz 1,17 - 1,2max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie wiem czy da sie dotrzec nowego XT ale podjechalbym na hamownie sprawdzic czy i jaki to ma wplyw na moc. Moze po prostu jest jakis maly przeciek gdzie przy ostrym bucie ucieka czesc doladowania w atmosfere albo potrzebna jest regulacja? Na cisnienie doladowania wplyw ma wiele czynnikow, od temp. powietrza zasysanego (choc teraz powinno byc lepiej bo jest zimniej), cisnienia atmosferycznego, przez czystosc filtra powietrza a konczac na wskazaniach innych czujnikow np. kat wyprzedzenia zaplonu lub jakos paliwa. Ja bym zlozyl zapytanie do dyrekcji via forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek85 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie wiem czy da sie dotrzec nowego XT ale podjechalbym na hamownie sprawdzic czy i jaki to ma wplyw na moc. Moze po prostu jest jakis maly przeciek gdzie przy ostrym bucie ucieka czesc doladowania w atmosfere albo potrzebna jest regulacja? Na cisnienie doladowania wplyw ma wiele czynnikow, od temp. powietrza zasysanego (choc teraz powinno byc lepiej bo jest zimniej), cisnienia atmosferycznego, przez czystosc filtra powietrza a konczac na wskazaniach innych czujnikow np. kat wyprzedzenia zaplonu lub jakos paliwa. Ja bym zlozyl zapytanie do dyrekcji via forum. Ja bym zlozyl zapytanie do dyrekcji via forum. - Co masz na myśli jestem tu nowy i nie mam pojęcia gdzie mogę złożyć takie zapytanie. Jutro jadę do serwisu sprawdzić to doładowanie. Jak coś mi powiedzą to dam znać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Widziałem ciekawy film na You Tube o padniętym silniku dit w Australii. Opowiadał mechanik, który go rozbierał i pokazywał części. Pęknięty tłok z powodu wygiętego korbowodu. Wspominał, że przyczyną mogło być nadmierne doładowanie - korbowód nie wytrzymał ciśnienia i się wygiął wchodząc w zderzenie z płaszczem tłoka. Więc może należy się cieszyć z mniejszych i zgodnych z doświadczeniem innych użytkowników wartości doładowania po naprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Strona glowna forum, podforum Subaru Import Polska -> "Pytanie do Dyrekcji" Edytowane 2 Listopada 2016 przez Wally666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 forum to raczej mało oficjalna droga jest. Tylko pisemnie do centrali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tula Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 W moim FXT MY16 też doładowanie max jest 1,18-1.2 bar i podejrzewam ,że we wszystkich FXT MY16 i również w naprawianych MY14-15 {po wymianie silnika} będzie takie ciśnienie - również USA -FXT MY16/17 mają mniejsze doładowanie - może chodzi o przedwczesny zapłon ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Ciezko stwierdzic, czy chodzi o faktycznie nizsze doladowanie, czy moze naprawe bledu w sofcie na podstawie ktorej wskazania czujnika doladowania pokazuje w koncu poprawne wartosci. Jesli jednak oblizyli cisnienie doladowania, to z automatu musieliby podniesc moc inaczej zeby zachowac fabryczne wartosci deklarowane w folderach reklamowych i homologacji. Jesli forum nie jest wystarczajaco oficjalne (w sumie to macie racje) to zlozyl bym pismo z prosba o ustalenie oczekiwanych wartosci doladowania przy sprawnym silniku a przy okazji wylozylbym 150pln i pojechal na dobra hamownie zeby sprawdzis ile realnie kucykow mamy pod maska. Mozliwe, ze da rade przez jakis interfejs odczytac wskazania czujnika doladowania (OBD2?) zeby sprawdzic, czy przypadkiem komputer nie przeklamuje wskazan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Wiem ze hamowanie automatów to sztuka a jak jest z cvt. Ja bym papierek z hamowania sobie zostawił na pamiątkę jednak nie podpierał bym się nim jako rzetelnym argumentem w sporze o dość trudny temat do wywalczenia. Takie moje skromne zdanie. Szkoda mi właściciela bo w ten sposób zrażasz sie do kazdej marki jaka by nie była a to przykre. Przykład z życia : pamiętam dwie stojące obok siebie w salonie hondy 1.4 to samo wyposażenie itd rok 1998. Właścicielami mój brat i jego kolega. Sztuka braciszka po prostu mistrz wymiany eksploatacyjne i tankowanie. Sztuka kolegi średnio raz w miesiącu była na naprawach. Morał prosty czasem trafiają się tak zwane felerne sztuki i ty chyba taka trafiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Morał prosty czasem trafiają się tak zwane felerne sztuki i ty chyba taka trafiłeś czasami tak już jest ale wszystko można naprawić. Silnik padł, to w ramach gwarancji powinni włożyć nowy ściągnięty z Japonii ( a nie składać go u nas) i nie powinno być z nim problemów. Rdza na klapie -IMO wina złego spasowania klapy bagażnika w ramach gwarancji powinni ściągnąć nową ( nie naprawiać ) i problem również byłby z głowy. Niestety podejście Subaru do klienta jest jakie jest. Gdyby tak wyglądałyby naprawy gwarancyjne to i klient byłby zadowolony i nie musiałby tyle czekać na naprawę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Też prawda ale to niestety chyba polskie realia i mam namysli mentalność naszego kochanego narodu. A czy to aso Audi czy Subaru to żadna róznica. Panowie ze znaczkiem 4 kół walą takie gafy że paść ze smiechu. Kierowca z firmy wysłany na wymiane opon na letnie z zimówek w A6. Jego mina była nie do opisania jak zobaczył że mechanik założyl opony z drutami na wieszchu a kierownik salonu zadowolony wrecza kluczyki mówiać że auto gotowe. Na miejscu dyrektora obu gentelmanów zwolinł bym tego samego dnia za brak oznak myślenia. Klient nie biedny to nie mogli zaproponować kupna nowych o bezpieczeństwie nie wspomę. Mechanik powinien powiedzieć że g.... nie założy a kierownik zaproponować klientowi wymiane. Kiedy nie potrzeba to skoleji wciskają ci to co jest akurat zupełnie zbedne a kiedy trzeba to ..... Powodzenia w walce i oby na tych niuansach twoje negatywne przygody sie skończyły Pozdrawiam Docik Edytowane 3 Listopada 2016 przez Docik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się