matiRR Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Witam, od kilku dni mam przyjemność użytkować Legacy 2.0 165km z 2007 roku 180tkm przebiegu .Autko już rozkręcona czeka na pożądny serwis , silnik leży już pomierzony na stole, czeka na nowy rozrząd , sprzęgło z dwumasą i inne fanty . Po sprawdzeniu zaworów muszę dokupić 4 szklanki o wymiarach 478,476,497,455 . Jak ktoś ma i chce sprzedać kupię od ręki ewentulanie poznam jakiś sklep w którym są dostępne wszystkie wymiary bo nic nie namierzyłem . Jeszcze kontrolnie zapytam jakie luzy powinny być w tym silniku , bo spotkałem się z dwoma innymi informacjami .z góry dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Nie lepiej szlifnąć ile potrzeba ? Najlepiej od wewnętrznej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiRR Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Z tego co wiem to takie elementy są utwardzane powierzchniowo i nie nadają się do takich operacji , na codzień naprawiam motocykle i tam się takich metod nie stosuje .Ale może jestem w błędzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 jakiś sklep w którym są dostępne wszystkie wymiary bo nic nie namierzyłem A w ilu ASO pytałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiRR Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 dzisiaj dzwoniłem do Olsztyna i Gdańska i nic się nie dowiedziałem ciekawego , a temat jest dość piln. a ma ktoś info jakie tam luzy na 100% mają być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Na masce (na wewnętrznej stronie) powinieneś mieć naklejkę z informacją o wartościach luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiRR Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 wiem ale niemam tej laklejki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 0,25 - 0,35 ss/wyd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiRR Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Szlifuje się, wszyscy szlifują podobno, no oprócz aso może. Ale zamówić też możesz, tylko od ręki to ci ciężko będzie dostać raczej. Podzwoń po aso i popytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 W ASO też szlifiją, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiRR Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 to niech szlifują :-) ja sobię założe ori szklanki a nie szlifowane , jak robić to pożądnie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 to niech szlifują :-) ja sobię założe ori szklanki a nie szlifowane , jak robić to poRZądnie .... W wg Ciebie, jak powstają fabrycznie oryginalne "nieszlifowane" ? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 to niech szlifują :-) ja sobię założe ori szklanki a nie szlifowane , jak robić to pożądnie .... Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 W wg Ciebie, jak powstają fabrycznie oryginalne "nieszlifowane" ? Noo jak, mają taki w ...j dokładną formę Robią odlew tyle razy aż uda im się osiągnąć żądaną grubość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiRR Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Sami geniusze i szydercy widzę się odezwali,przeczytajcie może jak powstają popyczacze mechaniczne , płytki regulacyjne i wtedy swoje mądrości na forum wylewajcie,wiadome że nawet ori jest szlifowana ale później na 100% jest poddana utwardzeniu itp ale pewnie wiecie lepiej ... Edytowane 10 Października 2016 przez matiRR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Sami geniusze i szydercy widzę się odezwali,przeczytajcie może jak powstają popyczacze mechaniczne , płytki regulacyjne i wtedy swoje mądrości na forum wylewajcie,wiadome że nawet ori jest szlifowana ale później na 100% jest poddana utwardzeniu itp ale pewnie wiecie lepiej ... A kto Ci broni zanieść po szlifie do azotowania? I możesz wierzyć lub nie, ale naprawdę wielu genialnych ludzi siedzi na tym forum i czasem czyta co piszą inni. Nie zawsze zasiadają w loży szyderców, ale czasem komuś się należy wyjaśnienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadaziom Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Dziwne, taki przebieg i już luzów brak , ja mam 210,000 i luzy książkowe , dałem sprawdzić w wiadomym serwisie w N.S ...śmignę jeszcze 200 tyś. grunt to dobre smarowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekWrona Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 W dniu 12.06.2013 o 12:57, toian napisał: Dzień dobry! Poratujcie mnie proszę jakimś "ogarniającym temat" gazownikiem z Krakowa. Forester 2.0 XC 2006 -> LPG BRC Sequent 24 Wg szpeców od Subaru samochód na gazie dostaje zbyt bogatą mieszankę i dławi go czasem. Firma która zakładała gaz ok 3tys km temu nie potrafi sobie z tym poradzić. Będę wdzięczny za pomoc AN W dniu 10.10.2016 o 11:58, matiRR napisał: Sami geniusze i szydercy widzę się odezwali,przeczytajcie może jak powstają popyczacze mechaniczne , płytki regulacyjne i wtedy swoje mądrości na forum wylewajcie,wiadome że nawet ori jest szlifowana ale później na 100% jest poddana utwardzeniu itp ale pewnie wiecie lepiej ... W dniu 10.10.2016 o 11:58, matiRR napisał: Sami geniusze i szydercy widzę się odezwali,przeczytajcie może jak powstają popyczacze mechaniczne , płytki regulacyjne i wtedy swoje mądrości na forum wylewajcie,wiadome że nawet ori jest szlifowana ale później na 100% jest poddana utwardzeniu itp ale pewnie wiecie lepiej ... Ja nie szydze to tak co by nie bylo. Zrobisz wg wlasnego uznania. Szklanki szlifuje sie od strony wewnetrznej. Powierzchnia szlifowana zatem nie jest narazona na intensywne tarcie. W zwiazku z tym uwazam, ze nie powinienes martwic sie tematem utraty powierzchniowego utwardzenia w tamtym miejscu. Moge sie oczywiscie mylic. W takiej sytuacji niech mnie ktos madrzejszy poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się