Skocz do zawartości

DarekWrona

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy 2.0 EJ204 automat 2006r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DarekWrona

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. U mnie także silnik nawiewu zaczął nagle wydawać przeraźliwe dźwięki. Pierwsza myśl? Łożyska wentylatora. Na szczęście dzięki temu wątkowi sprawdziłem układ rezystancji. W moim Outbacku rocznik 2010, 2.5 benzyna, automat, klima automatyczna 2-strefowa rezystor to denso nr 077800-0980. Zakup na portalu alledrogo za 35zł plus wysyłka i system chodzi jak nowy. Dodam, że wspomniany w wątku kondensator sprawdziłem organoleptycznie i wyglądał jak nowy. Nie było wybrzuszenia „denka” ani innych syptomów. Pomiaru elektrycznego samego kondensatora nie dokonywałem se względu na małą wiedzę w tym zakresie. Pomierzyłem jednak oporności pomiędzy stykami gniazda i wychodziły dziwne wartości w kohm i mohm. Mam nadzieję, że te wypociny komuś się przydadzą.
  2. Dzięki Yanas za pomoc. No właśnie Legacy miałem poprzedniej generacji. Wynika z tego że Subaru straciło na komforcie. Pomimo tego, że Legacy 4 było bardziej komfortowe to było bardziej stabilne przy prędkościach autostradowych. Czyli Outback 4 gen nie ma zawieszenia samopoziomującego? Pytam ponieważ kształt dolnej części amortyzatorów jest taki jak przy samopoziomach z charakterystycznym zgrubieniem
  3. Witam szanownych kolegów. Outback 2.5 167KM SOHC CVT 2010 rok rynek Włochy. Co może być przyczyną dość sztywnego tylnego zawieszenia? Oryginalne amortyzatory subaru z systemem samopoziomowania. Jest także czujnik do regulacji. Kiedyś miałem Legacy który przez progi zwalniające wręcz przepływał. Outback jest znacznie twardszy. Czy możliwe jest, że tak ma być? Zdaje sobie sprawę że mój opis jest subiektywny. Outback jest jednak wyraźnie twardszy od Legacy. Dodam, że wysokość zawieszenia wydaje się być poprawna. Z góry dziękuję za pomoc
  4. DarekWrona

    Dwa termostaty?

    Dziękuję Ci ir3n3usz za pomoc. Zdrowia życzę
  5. Jest tańsze urządzenie które pokazuje na youtube Grześ Duda. koszt około 90 zeta. zakupiłem i będę testował
  6. DarekWrona

    Dwa termostaty?

    Podpowiesz kolego ir3n3usz czy w Outback 2010 2.5 167KM SOHC CVT też są dwa termostaty? Auto z runku włoskiego Bi-Fuel. Dziękuję za poprzednią odpowiedź oraz z góry za tą na zadane wyżej pytanie
  7. DarekWrona

    Dwa termostaty?

    Witam Wszystkich. napotkałem w necie film w którym autor pokazuje fakt, że w jego foresterze są dwa termostaty. Ten drugi jest mniejszy i steruje działaniem chłodzenia CVT. Temat nie dotyczny dokładanych tego typu systemów. Takowe są dostępne. To jest rozwiązanie fabryczne. Osoby znające temat proszę o krótki opis tematu oraz pomoc w lokalizacji tego termostatu. Autor niniejszego filmu mało precyzyjnie opisał jego lokalizację. Dla zainteresowanych podaję link do materiału:
  8. DarekWrona

    Sonda Lambda

    Nikt sie nie odniesie do propozycji Marcina Pabisiaka?
  9. Ja nie szydze to tak co by nie bylo. Zrobisz wg wlasnego uznania. Szklanki szlifuje sie od strony wewnetrznej. Powierzchnia szlifowana zatem nie jest narazona na intensywne tarcie. W zwiazku z tym uwazam, ze nie powinienes martwic sie tematem utraty powierzchniowego utwardzenia w tamtym miejscu. Moge sie oczywiscie mylic. W takiej sytuacji niech mnie ktos madrzejszy poprawi.
  10. DarekWrona

    LPG w Subaru

    Dla potomnych z okolic małopolski. BRC montować i regulować tylko w Czakram w Tarnowie. To „macierzysty” serwis instalacji BRC. Mają na zapleczu sporo „jajogłowych” inżynierów, profesjonalną hamownię. Nie jestem zwolennikiem kryptoreklamy ale sam bujałem się kiedyś z moim Chryslerem Stratus. Byłem w dwóch serwisach BRC w Krakowie. Dopiero Czakram usuną usterke.
  11. Dzieki koledzy. Odpięcie aku pomogło. Pozdrawiam wszystkich.
  12. Na stronie, która podałeś (mpbs.pl) są tylko dystanse do Legacy III. Czy będą pasować do Legacy IV?
  13. Witam. Podczas wymiany filtra powietrza w moim Legacy 2.0R 2006rok. zapomnialem podlaczyc wtyczke od przeplywomierza przed odpaleniem silnika. Niestety po podlaczeniu wtyczki blad swieci nadal. Do tego mruga kontrolka cruise. Czy jest szansa, ze ten blad zniknie samoczynnie czy trzeba podjechac do serwisu. Z gory dziekuje za wszelkie porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...