Skocz do zawartości

Subaru Legacy 2,2 Turbo, 93 r.


kubas

Rekomendowane odpowiedzi

czy byłą taka wersja czy ktoś coś kombinował bo w giełdzie samochodowej pokazało się takie ogłoszenie :?:

cena: 15 tys. zł

rocznik: 93

silnik: 2.2 TURBO

przebieg: 250 tys. km

kolor: bordo metalic

opis: ABS, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem, 170 KM, immobiliser, el. szyberdach, sedan, atrakcyjny wygląd

ogłoszenie z dnia: 2004-03-03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo 200 konne turbo z silnikiem 2.0

Wersji 2.2 z turbo nie bylo, chyba ze w Japoni a ja o tym nie wiem :roll:

Reszta sie zgadza. Tylko drogo jakos, przy 250000 przebiegu to powinien tak ze 12 a nie 15 kosztowac.

Aha, wersja 2.2 bez turbiny miala 136 kucy, 177 ma Forester z turbinka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280 przy 2.0 to bi-turbo, o ile sie nie myle. Legacy ktore pierwotnie takie bylo, jezdzi po Wawie, nalezy bodajze, albo nalezalo, do ktoregos z dealerow. Zostalo przerobione i moc obnizona do 200 kucy, zawieszenie i reszta chyba zostaly te same.

 

280KM bylo w Japonii na pewno. Moze tez w Australii albo Hameryce? :roll:

 

jesli sie myle, prosze mnie poprawic, ale chyba pisze prawde :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280 przy 2.0 to bi-turbo, o ile sie nie myle. Legacy ktore pierwotnie takie bylo, jezdzi po Wawie, nalezy bodajze, albo nalezalo, do ktoregos z dealerow. Zostalo przerobione i moc obnizona do 200 kucy, zawieszenie i reszta chyba zostaly te same.

 

280KM bylo w Japonii na pewno. Moze tez w Australii albo Hameryce? :roll:

 

jesli sie myle, prosze mnie poprawic, ale chyba pisze prawde :wink:

 

280 KM to rzeczywiście na Japonie.

Natomiast to z wawy zostało przerobione z prostego powodu, miało kierownice po prawej stronie, a w momencie przekładki okazało się, że druga turbina się nie zmieści :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety shodan ale jednyny bodajze RS w Polsce polegl... :( Jak sie dowiedzialem nowy nabywca pojazdu nie dorosl do takiej mocy i spotkal sie po niecalym miesiacu uzytkowania tego cacka z drzewem... Subarak odszedl na wieczny spoczynek na cmentarzysku... Ech... :( Co ciekawe facet niewiele wczesniej skasowal popisowo motocykl... Daj chlopu zegarek a klonnica bedzie naprawial :(

 

Than - Bi-turbo 280 KM rzeczywiscie chodzilo z kierownica po prawej stronie - dostepne glownie w Japonii , Wielkiej Brytanii - aczkolwiek nieliczne egzemplarze podobno na USA tez poszly (tak wyszperalem w necie). Ta wersja, ktora jezdzila po W-wie nalezala do wlasciciela firmy ECCO - co zreszta miala zaznaczone na tablicy rejestracyjnej "W1 ECCO" o ile dobrze pamietam... Ale fakt, ze zostala przerobiona i moc siegala "tylko" 220KM.

Ostatnio znalazlem w necie silnik do tej wersji.... za przyzwoita cene... i... :idea: :wink: Co prawda jest w USA...ale niedlugo wchodzimy do Unii - wiec i clo bedzie mniejsze (taka mam nadzieje) :wink:

Pozostaje tylko kwestia serwisowa - do tej wersji to czesci to chyba z ksiezyca trzeba sciagac :wink:

Pozdrawiam

Szymon vel Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio znalazlem w necie silnik do tej wersji.... za przyzwoita cene... i... :idea: :wink: Co prawda jest w USA...ale niedlugo wchodzimy do Unii - wiec i clo bedzie mniejsze (taka mam nadzieje) :wink:

A czy nie jest tak, że silnik jest częścią i obowiązuje na niego cło 9%? No i oczywiście jeszcze kochany VAT 22%. Po wejściu do EU chyba się to nie zmieni i w dalszym ciągu będzie się opłacało przymycać graty z USA, szczególnie przy tym kursie Euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie fajnie by nie było :( a tak poza tym to dobrze napisane ze legacy 2.0 Turbo ma 200 - 280 konikow bo ile ma dana wersje tego chyba nikt do konca nie wie...a i tu takie małe sprostowanie Legacy 2.0 Turbo ma 197 konkow przy silniku 8 zaworowym i 2 wałkowym :P

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam dopoki swoim na hamownie nie wjade nie wypowiadam sie na temat mocy swojego Subaraka, fajnie jezdzi te Toyoty T-Sport Hondy Civic Type R i takie tam dostaja straszne łomoty kiedy chca sie scigac i ogolem jest strasznie fajnie :D :D Pozdrawiam

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy byłą taka wersja czy ktoś coś kombinował bo w giełdzie samochodowej pokazało się takie ogłoszenie :?:

cena: 15 tys. zł

rocznik: 93

silnik: 2.2 TURBO

przebieg: 250 tys. km

kolor: bordo metalic

opis: ABS, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem, 170 KM, immobiliser, el. szyberdach, sedan, atrakcyjny wygląd

ogłoszenie z dnia: 2004-03-03

Oczywiscie ze była wersja USA 2.2 Turbo o mocy 168KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...