Jump to content

Subaru Legacy 2,2 Turbo, 93 r.


kubas

Recommended Posts

czy byłą taka wersja czy ktoś coś kombinował bo w giełdzie samochodowej pokazało się takie ogłoszenie :?:

cena: 15 tys. zł

rocznik: 93

silnik: 2.2 TURBO

przebieg: 250 tys. km

kolor: bordo metalic

opis: ABS, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem, 170 KM, immobiliser, el. szyberdach, sedan, atrakcyjny wygląd

ogłoszenie z dnia: 2004-03-03

Link to comment
Share on other sites

Bylo 200 konne turbo z silnikiem 2.0

Wersji 2.2 z turbo nie bylo, chyba ze w Japoni a ja o tym nie wiem :roll:

Reszta sie zgadza. Tylko drogo jakos, przy 250000 przebiegu to powinien tak ze 12 a nie 15 kosztowac.

Aha, wersja 2.2 bez turbiny miala 136 kucy, 177 ma Forester z turbinka.

Link to comment
Share on other sites

znalazłem w jakiejs gazetce takiec coś (oczywiście chodzi o starsze modele)

Subaru Legacy oferowane siliniki

pojemność moc

1,8 103KM

2,0 115-150KM

2.0 turbo 200-280KM

2,2 128-136KM

2,2 turbo 162KM

2,5 160KM

Link to comment
Share on other sites

280 przy 2.0 to bi-turbo, o ile sie nie myle. Legacy ktore pierwotnie takie bylo, jezdzi po Wawie, nalezy bodajze, albo nalezalo, do ktoregos z dealerow. Zostalo przerobione i moc obnizona do 200 kucy, zawieszenie i reszta chyba zostaly te same.

 

280KM bylo w Japonii na pewno. Moze tez w Australii albo Hameryce? :roll:

 

jesli sie myle, prosze mnie poprawic, ale chyba pisze prawde :wink:

Link to comment
Share on other sites

280 przy 2.0 to bi-turbo, o ile sie nie myle. Legacy ktore pierwotnie takie bylo, jezdzi po Wawie, nalezy bodajze, albo nalezalo, do ktoregos z dealerow. Zostalo przerobione i moc obnizona do 200 kucy, zawieszenie i reszta chyba zostaly te same.

 

280KM bylo w Japonii na pewno. Moze tez w Australii albo Hameryce? :roll:

 

jesli sie myle, prosze mnie poprawic, ale chyba pisze prawde :wink:

 

280 KM to rzeczywiście na Japonie.

Natomiast to z wawy zostało przerobione z prostego powodu, miało kierownice po prawej stronie, a w momencie przekładki okazało się, że druga turbina się nie zmieści :cry:

Link to comment
Share on other sites

Niestety shodan ale jednyny bodajze RS w Polsce polegl... :( Jak sie dowiedzialem nowy nabywca pojazdu nie dorosl do takiej mocy i spotkal sie po niecalym miesiacu uzytkowania tego cacka z drzewem... Subarak odszedl na wieczny spoczynek na cmentarzysku... Ech... :( Co ciekawe facet niewiele wczesniej skasowal popisowo motocykl... Daj chlopu zegarek a klonnica bedzie naprawial :(

 

Than - Bi-turbo 280 KM rzeczywiscie chodzilo z kierownica po prawej stronie - dostepne glownie w Japonii , Wielkiej Brytanii - aczkolwiek nieliczne egzemplarze podobno na USA tez poszly (tak wyszperalem w necie). Ta wersja, ktora jezdzila po W-wie nalezala do wlasciciela firmy ECCO - co zreszta miala zaznaczone na tablicy rejestracyjnej "W1 ECCO" o ile dobrze pamietam... Ale fakt, ze zostala przerobiona i moc siegala "tylko" 220KM.

Ostatnio znalazlem w necie silnik do tej wersji.... za przyzwoita cene... i... :idea: :wink: Co prawda jest w USA...ale niedlugo wchodzimy do Unii - wiec i clo bedzie mniejsze (taka mam nadzieje) :wink:

Pozostaje tylko kwestia serwisowa - do tej wersji to czesci to chyba z ksiezyca trzeba sciagac :wink:

Pozdrawiam

Szymon vel Pumex

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio znalazlem w necie silnik do tej wersji.... za przyzwoita cene... i... :idea: :wink: Co prawda jest w USA...ale niedlugo wchodzimy do Unii - wiec i clo bedzie mniejsze (taka mam nadzieje) :wink:

A czy nie jest tak, że silnik jest częścią i obowiązuje na niego cło 9%? No i oczywiście jeszcze kochany VAT 22%. Po wejściu do EU chyba się to nie zmieni i w dalszym ciągu będzie się opłacało przymycać graty z USA, szczególnie przy tym kursie Euro.

Link to comment
Share on other sites

Strasznie fajnie by nie było :( a tak poza tym to dobrze napisane ze legacy 2.0 Turbo ma 200 - 280 konikow bo ile ma dana wersje tego chyba nikt do konca nie wie...a i tu takie małe sprostowanie Legacy 2.0 Turbo ma 197 konkow przy silniku 8 zaworowym i 2 wałkowym :P

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Link to comment
Share on other sites

ja tam dopoki swoim na hamownie nie wjade nie wypowiadam sie na temat mocy swojego Subaraka, fajnie jezdzi te Toyoty T-Sport Hondy Civic Type R i takie tam dostaja straszne łomoty kiedy chca sie scigac i ogolem jest strasznie fajnie :D :D Pozdrawiam

 

Subaru Legacy 2.0T LPG :P

Link to comment
Share on other sites

czy byłą taka wersja czy ktoś coś kombinował bo w giełdzie samochodowej pokazało się takie ogłoszenie :?:

cena: 15 tys. zł

rocznik: 93

silnik: 2.2 TURBO

przebieg: 250 tys. km

kolor: bordo metalic

opis: ABS, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem, 170 KM, immobiliser, el. szyberdach, sedan, atrakcyjny wygląd

ogłoszenie z dnia: 2004-03-03

Oczywiscie ze była wersja USA 2.2 Turbo o mocy 168KM

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...