kubas Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 czy byłą taka wersja czy ktoś coś kombinował bo w giełdzie samochodowej pokazało się takie ogłoszenie :?: cena: 15 tys. zł rocznik: 93 silnik: 2.2 TURBO przebieg: 250 tys. km kolor: bordo metalic opis: ABS, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem, 170 KM, immobiliser, el. szyberdach, sedan, atrakcyjny wygląd ogłoszenie z dnia: 2004-03-03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobus Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Bylo 200 konne turbo z silnikiem 2.0 Wersji 2.2 z turbo nie bylo, chyba ze w Japoni a ja o tym nie wiem :roll: Reszta sie zgadza. Tylko drogo jakos, przy 250000 przebiegu to powinien tak ze 12 a nie 15 kosztowac. Aha, wersja 2.2 bez turbiny miala 136 kucy, 177 ma Forester z turbinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubas Opublikowano 5 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 znalazłem w jakiejs gazetce takiec coś (oczywiście chodzi o starsze modele) Subaru Legacy oferowane siliniki pojemność moc 1,8 103KM 2,0 115-150KM 2.0 turbo 200-280KM 2,2 128-136KM 2,2 turbo 162KM 2,5 160KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobus Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 No bylo turbo 2.2 ale nie w 93 :roll: 280 przy 2.0 turbo mozna wycisnac przy pewnych poprawkach jak i w innych wersjach. Wersja 2.5 to napewno w stanach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 280 przy 2.0 to bi-turbo, o ile sie nie myle. Legacy ktore pierwotnie takie bylo, jezdzi po Wawie, nalezy bodajze, albo nalezalo, do ktoregos z dealerow. Zostalo przerobione i moc obnizona do 200 kucy, zawieszenie i reszta chyba zostaly te same. 280KM bylo w Japonii na pewno. Moze tez w Australii albo Hameryce? :roll: jesli sie myle, prosze mnie poprawic, ale chyba pisze prawde :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 silnik 2.2 127 km do roku 94 w nowszym roczniku modelowym moc 136 km pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 280 przy 2.0 to bi-turbo, o ile sie nie myle. Legacy ktore pierwotnie takie bylo, jezdzi po Wawie, nalezy bodajze, albo nalezalo, do ktoregos z dealerow. Zostalo przerobione i moc obnizona do 200 kucy, zawieszenie i reszta chyba zostaly te same. 280KM bylo w Japonii na pewno. Moze tez w Australii albo Hameryce? :roll: jesli sie myle, prosze mnie poprawic, ale chyba pisze prawde :wink: 280 KM to rzeczywiście na Japonie. Natomiast to z wawy zostało przerobione z prostego powodu, miało kierownice po prawej stronie, a w momencie przekładki okazało się, że druga turbina się nie zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Mówicie o RS-ie, przerabianym u Kopra? Dawno go nie widziałem..ciekawe co się z nim dzieje. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=471 pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Niestety shodan ale jednyny bodajze RS w Polsce polegl... Jak sie dowiedzialem nowy nabywca pojazdu nie dorosl do takiej mocy i spotkal sie po niecalym miesiacu uzytkowania tego cacka z drzewem... Subarak odszedl na wieczny spoczynek na cmentarzysku... Ech... Co ciekawe facet niewiele wczesniej skasowal popisowo motocykl... Daj chlopu zegarek a klonnica bedzie naprawial Than - Bi-turbo 280 KM rzeczywiscie chodzilo z kierownica po prawej stronie - dostepne glownie w Japonii , Wielkiej Brytanii - aczkolwiek nieliczne egzemplarze podobno na USA tez poszly (tak wyszperalem w necie). Ta wersja, ktora jezdzila po W-wie nalezala do wlasciciela firmy ECCO - co zreszta miala zaznaczone na tablicy rejestracyjnej "W1 ECCO" o ile dobrze pamietam... Ale fakt, ze zostala przerobiona i moc siegala "tylko" 220KM. Ostatnio znalazlem w necie silnik do tej wersji.... za przyzwoita cene... i... :wink: Co prawda jest w USA...ale niedlugo wchodzimy do Unii - wiec i clo bedzie mniejsze (taka mam nadzieje) :wink: Pozostaje tylko kwestia serwisowa - do tej wersji to czesci to chyba z ksiezyca trzeba sciagac :wink: Pozdrawiam Szymon vel Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Ostatnio znalazlem w necie silnik do tej wersji.... za przyzwoita cene... i... :wink: Co prawda jest w USA...ale niedlugo wchodzimy do Unii - wiec i clo bedzie mniejsze (taka mam nadzieje) :wink: A czy nie jest tak, że silnik jest częścią i obowiązuje na niego cło 9%? No i oczywiście jeszcze kochany VAT 22%. Po wejściu do EU chyba się to nie zmieni i w dalszym ciągu będzie się opłacało przymycać graty z USA, szczególnie przy tym kursie Euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobus Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Chyba ze wrzuca 110% akcyzy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Chyba ze wrzuca 110% akcyzy :roll: nie kracz! 8) Noo, Pumex, prawie dobrze pamietalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Strasznie fajnie by nie było a tak poza tym to dobrze napisane ze legacy 2.0 Turbo ma 200 - 280 konikow bo ile ma dana wersje tego chyba nikt do konca nie wie...a i tu takie małe sprostowanie Legacy 2.0 Turbo ma 197 konkow przy silniku 8 zaworowym i 2 wałkowym Subaru Legacy 2.0T LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Juniorze, to pewnie zalezy tez od rocznika, nieprawdaz? Wg. Auto Revue rocznik 91 mial 200KM przy 6 tys. obr i 260Nm/3600obr. rocznik 96 identycznie te same dane - 4 walki rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 ja tam dopoki swoim na hamownie nie wjade nie wypowiadam sie na temat mocy swojego Subaraka, fajnie jezdzi te Toyoty T-Sport Hondy Civic Type R i takie tam dostaja straszne łomoty kiedy chca sie scigac i ogolem jest strasznie fajnie :D Pozdrawiam Subaru Legacy 2.0T LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 czy byłą taka wersja czy ktoś coś kombinował bo w giełdzie samochodowej pokazało się takie ogłoszenie :?: cena: 15 tys. zł rocznik: 93 silnik: 2.2 TURBO przebieg: 250 tys. km kolor: bordo metalic opis: ABS, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek z pilotem, 170 KM, immobiliser, el. szyberdach, sedan, atrakcyjny wygląd ogłoszenie z dnia: 2004-03-03 Oczywiscie ze była wersja USA 2.2 Turbo o mocy 168KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się