Skocz do zawartości

Slawski

Użytkownik
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Slawski

  • Urodziny 01.10.1972

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback MY04

Osiągnięcia Slawski

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Mam, to samo, a raczej moja małżonka tak ma ;-) Dlatego drążę temat dalej. Jeśli to jest sterowane niezależnie od ECU, to może będzie szansa na przeróbkę, jeśli jakoś głęboko w elektronice, to raczej marna szansa (a raczej nieracjonalnie kosztowna).
  2. No to pozostaje jeszcze tylko kwestia czy nie da się tego permanentnie-elektrycznie zmodyfikować...
  3. DZIAŁA! Super. Dzięki. Guziczki w dzień widać, nie trzeba ich rozjaśniać
  4. Niestety nie znam osobiście, a z postu ani avatara nie wynika... Za pomyłkę przepraszam.
  5. U mnie guzik który Apal opisałeś owszem steruje jasnością ale tylko ekranu nawigacji. Podświetlenie ekranów LCD przebiegu, radia i klimatyzacji pozostaje nieczułe na magiczne wciśnięcia włączników radia i klimatyzacji. Pomaga jedynie wyłączenie świateł, ale to niestety może spowodować koszt + punkty.
  6. W moim przypadku oba auta EU i nie zauważyłem żeby któreś z tych pokręteł miało napis "bright", a Legacy to są 2 pokrętła od klimy... Jutro sprawdzę. PS.: Myślałem, że tylko windę się zamyka naciskając "START"
  7. Mam dosyć banalny problem. W słoneczny dzień, przy włączonych światłach mijania (o dzięki ci nasz sejmie), panel sterowania radiem i klimą jest ledwo czytelny. Ekran nawigacji jeszcze da się podciągnąć, ale trzeba wyłaczyć automatykę dostosowania kolorystyki do pory dnia. Czy ktoś wie, jak to jest rozwiązane elektrycznie i czy można to prosto zmodyfikować, tak aby dostosować do warunków narzuconych przez naszego ustawodawcę? Problem dotyczy głównie auta Żony: OBK MY 04 H6, ale u mnie w Legacy MY07 jest podobnie, choć efekt znacznie mniej uciążliwy.
  8. Mało kto wie, jak widać. To wrzucę aktualizację. Otrzymałem odpowiedź z salonu Emila Frey-a z Genewy, że owszem mają aktualizację na sprzedaż za 380,- CHF, ale w wersji na Europę Zachodnią (A/B/CH/CZ/D/DK/E/F/FIN/FL/I/IRL/L/N/NL/P/S/UK). W takim razie kontynuuję poszukiwania mapy 2010 na nasz region (bo na 2009 w wersji v1 udało mi się zdobyć).
  9. Czy ktoś wie czy możliwe jest dokupienie płyty DVD do nawigacji? Chodzi mi oczywiście o Polskę. Auto jest ze Szwajcarii i ma tylko zachodnią Europę. Może z jakiegoś rozbitka dało by radę odzyskać?
  10. Slawski

    Outback z USA

    Najprościej i najbardziej legalnie trzeba być właścicielem lub współwłaścicielem samochodu kupionego i eksploatowanego w USA przez jakiś czas (rok lub 1/2 roku - niepamiętam). Po tym czasie samochód przywozi się do Polski, przechodzi duży specjalny przegląd i jeżeli ma światła przerobione i spełnia normy emisji (przeglądowe) można zarejestrować. Mój kuzyn coś takiego kombinuje, tzn. ma brata w USA i chce z nim na spółkę kupić auto. Jak już będzie miał go w PL, to wypytam się o wszystkie procedury i dam znać. Co do części to Subaru USA jest bardzo liberalne jeśli chodzi o dostęp do informacji technicznych i za niewielką sumę można nabyć dostęp do serwera z książkami technicznymi dla wszystkich tam sprzedawanych wersji. Również ten serwis pozwala na sprowadzanie do PL dowolnych potrzebnych gratów. Tanio to nie wychodzi, ale przecież Subaraki się nie psują ;-) Tak czy inaczej należy się nastawić, że ewentualne naprawy będzie trzeba samemu obsługiwać logistycznie, bo SIP jak na razie nie wykazał ze zrozumiałych powodów chęci do wspomagania właścicieli maszyn z USA. Reasumując, wydaje mi się, że nie jest to zabawa dla osób, które chcą tylko lać benzynę i jeździć.
  11. Hmm... jak się dobrze z asfaltu wyleci to można zdachować nawet jak się ma gdzie wylecieć... A jeśli chodzi o śnieg i szuter, oczywiście masz rację, jednak zależy kto jakie ma potrzeby.
  12. Zapomniałeś, że przy około 270-280KM w Imprezie wskazane jest używanie FMIC.
  13. Porsche poszło po rozum do głowy i nowa 911 jest powrotem do stylu z przed paru lat, może i FHI zrobi podobnie? Oby. Bo mimo, że przyzwyczaiłem się już do mojej ImprezoCorolki to modele <00 były tym czym tygrysy lubią najbardziej ;-)
  14. Że się tak wtrącę... Rafał, czy uważasz że nauka jazdy po szutrze śniegu itp musi kosztować krocie :?: Pytam się, bo jakoś z mojego doświadczenia najtańszy jest śnieg... a na szuterku jest nieco gorzej bo auto trzeba umyć później. A najgorzej jest właśnie na asfalcie, bo opony, klocki i tarcze idą w tempie zaskakującym no i jak wylecisz z asfaltu to szansa na qq bardzo duża, bo przeważnie się szybko wylatuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...