quba_vip Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Panowie/Panie, mam pytanie. Czy do w/w kiermany załączonej na zdjęciu, potrzebna jest jakaś specjalna obudowa kolumny kierowniczej, albo jakiś dodatkowy dystans? Pacjent 94r JDM. Kupiłem taką, bo usunąć kiermane z "poloneza", którą ktoś kiedyś zamontował. Ale albo będę musiał wyciąć kawał obudowy, żeby kierownica mogła się zmieścić, albo kupić pasującą obudowę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooby78 Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 Też robiłem podejście do tego tematu, i chyba faktycznie obudowa kolumny jest inna dla tej kierownicy. W każdym razie oryginalna nie pasuje. Teraz wygląda to tak, że kierownica jeździ bez obudowy kolumny kierowniczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 A wiec kolejny raz zeby wszystko ladnie pasowalo i dziqlalo po pierwsze obudowa jest inna do tej kierownicy nastepnie musicie miec taki bolec ze sprezynka masowy zeby klakson dzialal 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaceq Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Jakby co to mam gdzieś taką obudowę kierownicy jaką potrzebujesz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooby78 Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Kolego, jesli masz taka obudowe to ja bym reflektowal Daj znac na PW co i jak. Dziekuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quba_vip Posted October 27, 2015 Author Share Posted October 27, 2015 (edited) A wiec kolejny raz zeby wszystko ladnie pasowalo i dziqlalo po pierwsze obudowa jest inna do tej kierownicy nastepnie musicie miec taki bolec ze sprezynka masowy zeby klakson dzialal W takim razie, ktoś jakąś rzeźbę u mnie robił. Bolec jest, klakson działa, tylko obudowy brak. Edited October 27, 2015 by quba_vip Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 obudowa z wersji bez fabrycznego airbgau i pajak z takiej wersji jest potrzebny, może być z wolnossaka - wówczas wszystko pasuje bez wycinania plastików. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
quba_vip Posted October 28, 2015 Author Share Posted October 28, 2015 Dobra, dzięki za pomoc wszystkim Do zamknięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 witam odkopie temat potrzebuje obudowę kierownicy bez poduszki kto ma to tel 662039395 może ktoś ma chodziarz taka osłonę i nr om może odczytać lub nr vin takiego auta Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 nikt Spoiler Spoiler nic może chociaż nr aso Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 A więc sama obudowa ci nic nie da .Jeśli twoje auto jest z poduszką powietrzną to po wsadzeniu obudowy i kierownicy bez poduszki,na przykład nardi,dalej będzie obcierać . Trzeba jeszcze wymienić środek kolumny kierowniczej (element do którego jest przykręcona kierownica), następnie nie będziesz miał klaksona i odbicia migaczy bo przełączniki są inne. I teraz tak; z przełącznikami olać,bo sam se "odbijesz",klakson da sie zrobić,bo jest w przełącznikach na to miejsce,obcieranie o obudowę też da się ogarnąć ale dużo kombinowania i nie bardzo chce mi się pisać ,pozdro. To wszystko oczywiście do imprezy przedlift i polift zreszta też Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 przerabiałem to w gt 97 kupuje się pająka z wersji bez poduszki kompletny podpina się jeden kabel od klaksonu pasuje i teraz potrzebuje tylko obudowę kierownicy a środek wiem jak przerobić potrzebuje obudowy kto ma lub nr aso Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoQ Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Hmm u mnie odbijanie kierunków było banalne do ogarnięcia, gwintujesz dwie dziurki w Nardi, które chyba po to właśnie ktoś tam dał bo pasują idealnie, wkręcasz śruby, obcinasz główki na odpowiedniej długości i wszystko lata jak ta lala, jeżdżę tak od 1,5 roku. Jak niedużo obciera, z 1-2mm, to można wstawić dystans na śrubach, które łączą elementy kiery ze sobą, żeby ją "odsadzić". Jak ją rozbierzesz to złapiesz o co kaman, tylko tu byłbym baaaardzo ostrożny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 j mam oryginalny pająk i kierownice nardi nic nie muszę wiercić mam oryginalny pająk z tym plastikiem do odbijania kierunków potrzebuje orginalna obudowe kolumny kierownicy ona jest krótsza nie szersza już ta przerabiałem ale w tedy udało mi się to kupić jeżeli ktoś ma vin do gt z oryginalna kierownica nardi to proszę dajcie potrzebuje nr obudowy kolumny kierownicy do nardi dajcie vin lub nr aso Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 ma ktoś oryginalne nardi dajcie vin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now