Skocz do zawartości

Kierownica Nardi Torino.


quba_vip

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie/Panie, mam pytanie. Czy do w/w kiermany załączonej na zdjęciu, potrzebna jest jakaś specjalna obudowa kolumny kierowniczej, albo jakiś dodatkowy dystans? Pacjent 94r JDM. Kupiłem taką, bo usunąć kiermane z "poloneza", którą ktoś kiedyś zamontował. Ale albo będę musiał wyciąć kawał obudowy, żeby kierownica mogła się zmieścić, albo kupić pasującą obudowę.

post-18518-0-54646500-1445626265_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec kolejny raz zeby wszystko ladnie pasowalo i dziqlalo po pierwsze obudowa jest inna do tej kierownicy nastepnie musicie miec taki bolec ze sprezynka masowy zeby klakson dzialal

W takim razie, ktoś jakąś rzeźbę u mnie robił. Bolec jest, klakson działa, tylko obudowy brak. Edytowane przez quba_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A więc sama obudowa ci nic nie da :( .Jeśli twoje auto jest z poduszką powietrzną to po wsadzeniu obudowy i kierownicy bez poduszki,na przykład nardi,dalej będzie obcierać . Trzeba jeszcze wymienić środek kolumny kierowniczej (element do którego jest przykręcona kierownica), następnie nie będziesz miał klaksona i odbicia migaczy bo przełączniki są inne. I teraz tak; z przełącznikami olać,bo sam se "odbijesz",klakson da sie zrobić,bo jest w przełącznikach na to miejsce,obcieranie o obudowę też da się ogarnąć ale dużo kombinowania i nie bardzo chce mi się pisać :) ,pozdro.

To wszystko oczywiście do imprezy przedlift i polift zreszta też :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem to w gt 97 kupuje się pająka  z wersji bez poduszki kompletny podpina  się  jeden kabel od klaksonu pasuje i teraz potrzebuje tylko obudowę kierownicy a środek wiem jak przerobić potrzebuje obudowy kto ma lub nr aso

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm u mnie odbijanie kierunków było banalne do ogarnięcia, gwintujesz dwie dziurki w Nardi,  które chyba po to właśnie ktoś tam dał bo pasują idealnie, wkręcasz śruby, obcinasz główki  na odpowiedniej długości i wszystko lata jak ta lala, jeżdżę tak od 1,5 roku.

 

Jak niedużo obciera, z 1-2mm, to można wstawić dystans na śrubach, które łączą elementy kiery ze sobą, żeby ją "odsadzić". Jak ją rozbierzesz to złapiesz o co kaman, tylko tu byłbym baaaardzo ostrożny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j mam oryginalny pająk i kierownice nardi nic nie muszę wiercić mam oryginalny pająk z tym plastikiem do odbijania kierunków potrzebuje orginalna obudowe kolumny kierownicy ona jest krótsza nie szersza już ta przerabiałem ale w tedy udało mi się to kupić

jeżeli ktoś ma vin do gt z oryginalna kierownica nardi to proszę dajcie potrzebuje nr obudowy kolumny kierownicy do nardi dajcie vin lub nr aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...