Jump to content

Kierownica Nardi Torino.


quba_vip
 Share

Recommended Posts

Panowie/Panie, mam pytanie. Czy do w/w kiermany załączonej na zdjęciu, potrzebna jest jakaś specjalna obudowa kolumny kierowniczej, albo jakiś dodatkowy dystans? Pacjent 94r JDM. Kupiłem taką, bo usunąć kiermane z "poloneza", którą ktoś kiedyś zamontował. Ale albo będę musiał wyciąć kawał obudowy, żeby kierownica mogła się zmieścić, albo kupić pasującą obudowę.

post-18518-0-54646500-1445626265_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Też robiłem podejście do tego tematu, i chyba faktycznie obudowa kolumny jest inna dla tej kierownicy. W każdym razie oryginalna nie pasuje.

Teraz wygląda to tak, że kierownica jeździ bez obudowy kolumny kierowniczej.

Link to comment
Share on other sites

A wiec kolejny raz zeby wszystko ladnie pasowalo i dziqlalo po pierwsze obudowa jest inna do tej kierownicy nastepnie musicie miec taki bolec ze sprezynka masowy zeby klakson dzialal

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A wiec kolejny raz zeby wszystko ladnie pasowalo i dziqlalo po pierwsze obudowa jest inna do tej kierownicy nastepnie musicie miec taki bolec ze sprezynka masowy zeby klakson dzialal

W takim razie, ktoś jakąś rzeźbę u mnie robił. Bolec jest, klakson działa, tylko obudowy brak. Edited by quba_vip
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

witam odkopie temat potrzebuje obudowę kierownicy bez poduszki

kto ma to tel 662039395

może ktoś ma chodziarz taka osłonę i nr  om może odczytać lub nr vin takiego auta

Link to comment
Share on other sites

A więc sama obudowa ci nic nie da :( .Jeśli twoje auto jest z poduszką powietrzną to po wsadzeniu obudowy i kierownicy bez poduszki,na przykład nardi,dalej będzie obcierać . Trzeba jeszcze wymienić środek kolumny kierowniczej (element do którego jest przykręcona kierownica), następnie nie będziesz miał klaksona i odbicia migaczy bo przełączniki są inne. I teraz tak; z przełącznikami olać,bo sam se "odbijesz",klakson da sie zrobić,bo jest w przełącznikach na to miejsce,obcieranie o obudowę też da się ogarnąć ale dużo kombinowania i nie bardzo chce mi się pisać :) ,pozdro.

To wszystko oczywiście do imprezy przedlift i polift zreszta też :)

Link to comment
Share on other sites

przerabiałem to w gt 97 kupuje się pająka  z wersji bez poduszki kompletny podpina  się  jeden kabel od klaksonu pasuje i teraz potrzebuje tylko obudowę kierownicy a środek wiem jak przerobić potrzebuje obudowy kto ma lub nr aso

 

Link to comment
Share on other sites

Hmm u mnie odbijanie kierunków było banalne do ogarnięcia, gwintujesz dwie dziurki w Nardi,  które chyba po to właśnie ktoś tam dał bo pasują idealnie, wkręcasz śruby, obcinasz główki  na odpowiedniej długości i wszystko lata jak ta lala, jeżdżę tak od 1,5 roku.

 

Jak niedużo obciera, z 1-2mm, to można wstawić dystans na śrubach, które łączą elementy kiery ze sobą, żeby ją "odsadzić". Jak ją rozbierzesz to złapiesz o co kaman, tylko tu byłbym baaaardzo ostrożny.

Link to comment
Share on other sites

j mam oryginalny pająk i kierownice nardi nic nie muszę wiercić mam oryginalny pająk z tym plastikiem do odbijania kierunków potrzebuje orginalna obudowe kolumny kierownicy ona jest krótsza nie szersza już ta przerabiałem ale w tedy udało mi się to kupić

jeżeli ktoś ma vin do gt z oryginalna kierownica nardi to proszę dajcie potrzebuje nr obudowy kolumny kierownicy do nardi dajcie vin lub nr aso

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...