Jump to content

Grooby78

Użytkownik
  • Content Count

    288
  • Joined

  • Last visited

About Grooby78

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/18/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester XT SH

Recent Profile Visitors

481 profile views
  1. Tak duże zużycie oleju może świadczyć o poważnych problemach z silnikiem. Niestety nikt bez dokładnej diagnozy nie poda przyczyny.
  2. Auto ma szyberdach? Jeśli tak to mogą być zatkane odpływy od niego. Idą w przednich i tylnych słupkach.
  3. Szkoda, że się nie udało. Bezpieczniki są ok?
  4. A spróbuj metody z Toyoty, przyłóż kluczyk do guzika Start-Stop i wciśnij go. powinien zareagować.
  5. Ale może mechanik nie zwrócił uwagi na smok olejowy. Jego pęknięcie jest typową usterką w tym silniku. lepiej go wymień zanim zatrzesz silnik. Jego koszt to mniej niż 200 zł.
  6. Po Twoich dość nieuprzejmych wypowiedziach to raczej zapomnij o pomocy. Jedź do ASO tam Ci za kilka stówek wyjaśnią ze przyciskiem przy kolanie.
  7. Prawdopodobnie jest to uszczelka pod głowicą. Może być tak, iż dmucha w kierunku układu chłodzenia i dlatego wzrasta Ci ciśnienie i wyrzuca płyn.
  8. W tym modelu nie można wyłączyć poduszki pasażera.
  9. Bo Forester III to bardzo dobry samochód jest. Ja użytkowałem wersję XT 2,5 turbo, żadnych problemów nie miałem, a zbierał się fajnie. Mam nadzieję, iż obecnemu właścicielowi z tego forum nie sprawia problemów i daje dużo satysfakcji z jazdy.
  10. Odnośnie lusterek to trzeba wymienić całe. Wymiana wkładów nie rozwiązuje sprawy.
  11. W Foresterze SH oficjalnie wymienia się cały wał za około 4 tyś. zł. Ale spokojnie tez to przerabiałem. Kupujesz zamiennik łożyska, ja kupiłem Febest o oznaczeniu z tego co pamiętam S12 za około 300 zł. Jedziesz do mechanika i masz całość zrobioną jak we wcześniejszych Forkach. Działa. U mnie po wymianie nastała cisza i tak pozostało. Mam nadzieję, że pomogłem
  12. Ja ostatnio zakupiłem do samochodu wielosezonowe opony Falken i muszę przyznać, iż jak narazie jestem z nich zadowolony. W śniegu też dały radę, na asfalcie jest ok. Na odcinkach gruntowych także jest ok. Mam je na aucie przednionapędowym co z pewnością nie pomaga, ale mimo wszystko dają radę.
  13. Może być zapowietrzony, ale może być także zapchana nagrzewnica. Ja tak miałem w STI z 2008 r. Przepłukałem nagrzewnicę i wszystko wróciło do normy, czyli grzało tak samo dobrze po stronie kierowcy jak i pasażera.
  14. To jest forum Subaru Import Polska i w regulaminie zakazane jest polecanie warsztatów nie-ASO. Wiele więc się nie dowiesz. Ewentualnie napisz w nielegalu, tam może Twoje zapytanie nie zostanie zablokowane.
×
×
  • Create New...