Jump to content

Osama Pejn

Nowy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Czy wiesz może w jaki sposób zdiagnozować uszczelkę? Myśle żeby kupić ten test do płynu chłodniczego ( nie wiem jak to się dokładnie nazywa ). Tylko ze wymaga to uruchomienia silnika, w tym wypadku jeżeli olej w silniku mam poniżej minimum czy jest to bezpieczne uruchamiać samochód do wykonania tego testu?
  2. Witam, posiadam subaru outback 3.0 245km H6 Awd, LPG, 2005r, 119000 przebiegu (miłe) wersja USA. Niecałe 2 tygodnie temu wymieniany był olej (vavoline 5w30). Zwracam się z zapytaniem co mogło się stać i co mogło się uszkodzić. Wracałem od znajomych wieczorem (5km trasa) poczułem swąd jakby coś się przypaliło, temperatura w normie, po dojechaniu do domu otworzyłem maskę a tam stan płynu chłodniczego podniósł się pod sam korek, co skutkowało wyciekaniem płynu chłodniczego, zostawiłem samochód na płaskim terenie i następnego dnia rano wziąłem się za „sprawdzanie”. Płyn chłodniczy nadal był prawie pod samym korkiem, sprawdziłem również bagnet od oleju (wyżej pisałem ze był niedawno wymieniany) i niestety olej spadł poniżej minimum. Odpaliłem samochód na pare minut, wentylatory sprawne, jak zaczął się rozgrzewać i gdy naciskałem gaz to tak jakby ciśnienie wzrastało i podnosiło stan płynu chłodniczego w efekcie płyn wylewał się przez korek. i tutaj zwracam się o pomoc, czy ktoś miał podobna sytuacje? Już słyszałem opinie ze to może być uszczelka pod głowica, jednak ze przy uszczelce to chyba olej powinien być wymieszany z płynem chłodniczym co skutkowałoby za dużym poziomem oleju na bagnecie. Do mechanika będę miał możliwość udać się dopiero za dwa tygodnie, samochód stoi, nie odpalany. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam
×
×
  • Create New...