Skocz do zawartości

Gawith666

Nowy
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Impreza GD WRX 2.0 218 km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gawith666

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Odgrzeję kotleta, może ktoś pomoże Sprawa dotyczy Legacy 4, świst z drzwi kierowcy (górna część). 1. Trójkąty całe. 2. Drzwi wygłuszone. 3. Szyba wyregulowana. A powyżej 100/110 słychać świt i to dosyć głośny. Ma ktoś pomysł co to może być? Listwa zgarniająca wodę jest ok, zaśepka uszczelki na słupku B też dobrze przylega. Sznur sylikonowy pod uszczelkę też nie pomógł.... Mkze ktoś miał podobny przypadek?
  2. Włożę sprężyny z OBK i drugie amortyzatory. Najlepiej i najbezpieczniej. A o gwinice też chętnie poczytam bo planuje jakiś do mojego WRX założyć Można ten temat dopiąć do innych, albo w tym powklejać linki odnośnie zawiasu w Legacy. Będzie wszystko w jednym miejscu
  3. O to mi właśnie chodziło. Same sprężyny i amortyzatory wystarcza? Bo widzę ze u siebie zmieniałeś wszystko.
  4. Na kosmicznym prześwicie mi nie zależy. Chce troszkę podnieść dupkę żeby nie tarła na progach zwalniających. Sprężyny z OBK podchodzą bez problemu?
  5. Zastanawiam się jak wpłynie na prowadzenie twardszy tył a przód bez zmian. A jakie masz sprężyny założone ? Żebym wiedział po czym szukać
  6. Witam! Na wstępie chce powiedzieć że przeczytałem wszystkie (albo prawie wszystkie) tematy na forum związane z tematyką podniesienia zawieszenia w Legacy IV. Tak wiem, skoro nisko trzeba było brać Outbacka... Jednak wcześniej nie był potrzebny mi większy prześwit a teraz by się przydał, szkoda mi zmieniać Legacy na OBK z racji poczynionych w nie inwestycji. Po założeniu haka i LPG dupcia w Legacy powędrowała w dół. Na pusto widać że jest niżej niż przód. Często wożę coś cięższego w bagażniku i notorycznie tre brzuszkiem o progi zwalniające czy konkretne koleiny na drodze. Ani to miłe ani potrzebne. W różnych tematach są poruszane różne kwestie, jednak często pozostają bez odpowiedzi. Zagadnienie interesuje sporo osób więc może podzielicie się swoimi doświadczeniami jak zrobić to dobrze? Opcji jest kilka: 1. Przełożyć zawias z OBK (kompletny) 2. Założyc na tył twardsze i wyższe sprężyny (tylko jakie i jak to wpłynie na prowadzenie auta tył różny z przodem) 3. Założenie tulei dystansowych pomiędzy zawias a budę (na allegro są za nieduże pieniądze) 4. Upchanie dużej felgi na duzym balonie co niewiele zmieni 5. Kupić budę z padniętego diesla w OBK i przekładać silnik ze skrzynią z mojego Legacy (silnik i skrzynia automat o ile podejdzie bez rzeźby) opcja której osobiście bym nie chciał. Z góry dzięki za porady.
  7. Ooo to jest dobry pomysł! Idę szukać na insta takiego Subaru :)
  8. Za takie pieniądze można zrobić na zamówienie troszkę więcej. A poza tym czy mój budżet powinien Cię interesować? Chyba nie to jest tematem, mam świadomość że nie jest to tania zabawa. Kilka Imprez widziałem w "internetach" z takimi błotnikami, więc ktoś gdzieś to robi :D
  9. W sumie nawet podobne ale to jednak nie to :( Budżet jakoś się ogarnie :D Macie może jakieś inne alternatywy na poszerzenia które dobrze wyglądają?
  10. Witam, jak w temacie. Poszukiwane poszerzenie do imprezy GD WRX 2001 tak jak na zdjęciu w załączniku. Wie ktoś gdzie można takie dostać? Przekopałem już różne zakamarki internetu i nie mogę takich trafić. Ktokolwiek widział, kto ktokolwiek wie :D
  11. Eeee tam w imprezie WRX nie brudzi mi tak bardzo, może i tu nie będzie
  12. Witam, Muszę wymienić maskę w moim Legacy z 2004 roku. Orientujecie się czy maska z wlotem (z diesla) pasuje? Wydaje mi się że tak, ale wolę się upewnić zanim się kupię k w razie pomyłki rozczaruje.
  13. Od góry, od strony katalizatora jest już troszkę nadjedzone. Zamówię pierścień, rozbiorę i zobaczymy. Wygląda jakby kolektor był innej średnicy niż środkowy, stąd moje pytanie co nie pasuje do zestawu. Bądź czy tak powinno być?
  14. Myślę że jeszcze chwila i tak się skończy
  15. Witam wszystkich. Pacjent to Legacy z 2004 roku 2.5 automat. Sprawa wygląda następująco. Auto kupione używane wiec ciężko stwierdzić co artysta miał na myśli. Mianowicie, przepierdzial mi się wydech, wjechałem na kanał i moim oczom ukazał się widok jak ze zdjęć poniżej. Ktoś polepił wydech i teraz pytanie która części jest pasująca? Widać że katalizator nie pasuje średnicą do części środkowej wydechu. Jest nieszczelność na ich łączeniu (os strony układu środkowego). Ma ktoś dane jaka powinna być średnia? Nie wiem czy zmieniać katalizator i część srdokowa, czy dobrać część środkowa aby pasowała do katalizatora. Czy może ktoś założył inny katalizator a część srdokowa jest pasująca? Ewentualne wymiary albo pomysły co tu się podziało?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...