Wally666 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ok, nie robmy koledze balaganu bo zrobi sie watek o spalaniu generalnie nigdy nie weszlo mi wiecej niz 51-52L mimo, ze na stacje wjezdzalem czesto z rezerwa palaca sie od 20km. Nie chce mi sie wierzyc w 60L bak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Ok, nie robmy koledze balaganu bo zrobi sie watek o spalaniu generalnie nigdy nie weszlo mi wiecej niz 51-52L mimo, ze na stacje wjezdzalem czesto z rezerwa palaca sie od 20km. Nie chce mi sie wierzyc w 60L bak 60L to może i ma pytanie ile realnie bez szkody dla silnika daje się wyjeździć pewnie w okolicy 55L się, da później to już trochę szkoda próbować. Trochę dziwne, że w okolic rezerwy może być problem. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Dobi1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Lepiej nie ryzykować sytuacji żeby silnik pracował na zbyt ubogiej mieszance, szczególnie silnik z turbosprężarką. A skąd ta teoria o ubogiej mieszance? Myślisz, że jak pompa nie zasysa paliwa, to tłoczy powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Lepiej nie ryzykować sytuacji żeby silnik pracował na zbyt ubogiej mieszance, szczególnie silnik z turbosprężarką.A skąd ta teoria o ubogiej mieszance? Myślisz, że jak pompa nie zasysa paliwa, to tłoczy powietrze?Ależ nie, tak nie myślę. I to nie jest tylko teoria, ale również praktyka jeszcze ze szkoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Lepiej nie ryzykować sytuacji żeby silnik pracował na zbyt ubogiej mieszance, szczególnie silnik z turbosprężarką.A skąd ta teoria o ubogiej mieszance? Myślisz, że jak pompa nie zasysa paliwa, to tłoczy powietrze?zasysa paliwo z powietrzem, https://youtu.be/AIT-oCKGJA8akurat nagrałem test pompki Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Stycznia 2016 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtisek1 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 jest taki temat. Forek 2,0 benz 2007 rok Wskazówka paliwa dosłownie na dolnej kresce wskaźnika i rezerwa się nie świeci. Samochód stoi na równym,odpiąłem akumulator, podpiąłem ponownie i rezerwa juz świeci. Pojechałem prosto zatankować weszło z upychaniem 50 litrów. Ma ktoś jakies zdjęcie wskaźnika poziomu paliwa w momencie zaświecenia sie rezerwy ?? Odpiąłem akumulator, bo juz miałem stresa , a wydawało mi sie , że wcześniej przy tym wskazaniu już się świeciła lampka. Co się mogło popieprzyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Mi zapala się na rowni zero lub poniżej. Lecz widziałem to tylko 2x . Ten typ tak ma, tankuj i jezdzij nie szukaj problemów gdzie ich nie ma. Tankuj wcześniej, bo przyjedzie ci pompę paliwa wymieniać Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtisek1 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Mi zapala się na rowni zero lub poniżej. Lecz widziałem to tylko 2x . Ten typ tak ma, tankuj i jezdzij nie szukaj problemów gdzie ich nie ma. Tankuj wcześniej, bo przyjedzie ci pompę paliwa wymieniać Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka słuszna uwaga. Nie szukać dziury w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Jak ktoś wyjeździ bak do końca to zapali się check, jak tak zrobi kilka to zatrze pompę. A z silnikiem nic się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) W starych samochodach gdzie stosuje się pompę z napędem srubowym to pół biedy. Te nowe pompy turbinkowe to jest syf, każdy samochód przeżyje 2/3 wymiany pompy. Nie wiem jednak jaki typ jest w naszych subarakach. W nowych na pewno turbinkowe bo sa tańsze Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Czerwca 2016 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 odnośnie rezerwy = zwykle wystarcza na max 50km i nie ma co się łudzić, że kołysaniem zmusicie do wyssania ostatniego litra czy dwóch... oczywiste że na autostradzie gnając 150 i więcej spalanie idzie współmiernie do wskazówki i proporcjonalnie maleje zasięg "rezerwy" nawet do 30 km co do tankowania zawsze zatankowany po 2-3 krotnym odbiciu bak ma jeszcze "rezerwę" powietrzną na ok. 3-5 litrów ale jest to dla cierpliwych i wtajemniczonych zwykle trzymany nalewak nie daje możliwości upakowania tych max 5 litrów bo musi być trzymany powyżej klapki metalowej odcinającej gardziel wlewu i co bardzo ważne tankowanie tych max 5 litrów trwa i trwa bo musicie jedynie ciurkać aby nie rozlać = a odpowietrznik jest taki cieniutki że cho, cho.. ale tak zatankowany podwójny zbiornik = tak, tak podwójny zbiornik nie ma poduchy z powietrza tylko jest wypasiony do przepisowych 60 litrów też kiedyś błądziłem i wątpiłem ale polecam wieczorową porą jak nie ma kolejki za wami potestować co do wyjeżdżania rezerwy = uważam że jak z dziewictwem trzeba tego spróbować ale się zabezpieczyć !!! p.s. w tym przypadku zabezpieczenie to min. 5 litrowy zbiorniczek z paliwem p.s. do p.s. check nie zapali się od braku paliwa = szybciej gdy paliwa jest stosunkowo mało i wykonamy przechył zasysając paliwo z powietrzem = przypadek opisywany jako przypadłość wersji usa ale myslę że dotyczy wszystkich pompka ma prawo spalić się gdy zasysa powietrze z oparami paliwa = warunek na palność mieszanki paliwowo-powietrznej i proszę nie rozpisujcie się ile i jak to jest tylko sprawdźcie w tabelach fizyczno-chemicznych = mała podpowiedź nie ma tlenu nie ma spalenia. warunek taki można zrealizować na suchym baku kręcąc bez zatankowania ! więc zabezpieczenie warto mieć gdy chce zdobywać się kolejne doświadczenie i trzymam kciuki za tych co tego dokonać chcą bez rezerwy zakamuflowanej w schowku - oby laweta nie była teściową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się