misiekwaw Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Witam :!: Po debiucie z hukiem i dymem (czesc Przemeq ) teraz pora zakopac topor wojenny i przejsc do konkretow :wink: Nadarza mi sie niepowtarzala okazja (finansowa) dolaczyc do szanownego grona a domowa flote obok klekota na wakacje rozszerzyc o samochod Kwota o jakiej rozmawiamy to ~50k zł. Pytanie z grubsza brzmi - dlaczeg Bugeye'ów jest tak mało :?: Czy to jakaś konkretna kupa w którą lepiej się nie pakować i lepiej poszukać GTka, czy był tak brzydki że nikt go nie kupował :?: Czy może jest tak dobry, że nikt się go nie chce pozbywać i dlatego prawie ich nie ma :?: O STi niestety raczej nie mam co marzyć a chciałbym, żeby auto było w miarę możliwosci jak najnowsze. Czy bać się bugeye'ow US :?: Skupcie sie prosze na aspektach technicznych, nie na wątpliwej urodzie zreszta ze srodka nie widac :wink: Na dodatek moja ładniejsza połowa mowi zdecydowane "NIE" GTkowi okreslajac go przy tym obraźliwie :wink: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vero Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 zacznij od zgłębinia wiedzy odnośnie długości produkcji każdego z modeli... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Czy bać się bugeye'ow US O tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Na dodatek moja ładniejsza połowa mowi zdecydowane "NIE" GTkowi okreslajac go przy tym obraźliwie :wink: Zmień połowę. Koniecznie. Serio. Potem będzie za późno, albo będzie duuużo więcej kosztowało. A odnośnie WRX-ów rodem z USA, to zdecydowanie należy je odradzić z powodu gorszego zawieszenia i kompletnego braku hamulców. Chyba, że planujesz to we własnym zakresie poprawić i finansowi Ci się to opłaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 czesc Przemeq Od razu "topór wojenny"... :roll: Cześć . Tak, jak pisze vero, bug eye żył krótko. A to dlatego, że FHI uznało bug eye'a za pomyłkę stylistyczną, którą faktycznie był, dopóki nie stał się modelem kultowym . Technicznie to super wózek, jeśli jest EU-Specem. Najwięcej na temat WRX-a bug-eye powiedzą Ci jarmaj, czy IntakWRX - mają takie. Może też Loucyphre. Jeśli ja miałbym być na Twoim miejscu, miałbym podobny dylemat, bo WRX bug-eye, jako typowa przejściówka (pierwsza sztuka w nowej budzie), czerpie ogromną część swej technologii z GT, a więc nie różnią się zbytnio... Dlatego bardziej, niż nad zastanawianiem się, czy brać bug eye'a, czy GT, wyszedłbym na rynek z posiadanymi $$$ i poszukał w ramach tego budżetu samochodu o sprawdzonej historii i dobrym stanie technicznym. Dopiero potem patrzyłbym, czy to GT, czy bug eye. PS. 195 PS? To ja się z takim truchłem ścigałem? :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Może też Loucyphre. Eeee, on się przerzucił na MERCEDESY... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Jako użytkownik obydwu modeli wypowiem się. GT jest fantastycznym autem z wielkim charakterem i dzikością w sercu. Bug eye ma w sobie znacznie mniej dzikości, więcej komfortu i jest świetnym samochodem do codziennego poruszania się. Zarówno w mieście jak i na trasie. Przez 3 lata użytkowania chyba nic mi się nie zapsuło. Jedyny element, który zmieniłem to amortyzatory, bo oryginalne trochę podłe są. Z Kayabami AGX prowadzi się dużo lepiej. Czasem jak rozważam zmianę, to po chwili przychodzi refleksja, że nic innego mi nie potrzeba. Zaznaczam jednak, że ja WRX-em przemieszczam się z godnością i raczej powoli. Gdybym nim upalał to miałbym do tego modelu pewne zastrzeżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 A ost wie co mówi-pisze. Przewiózł mnie na wolontariacie :grin: to mogę się w tej kwestii wypowiedzieć. Na dodatek moja ładniejsza połowa mowi zdecydowane "NIE" GTkowi okreslajac go przy tym obraźliwie Nie przywoź Jej na spoty :wink: Co do wyglądu bug eya to całkowicie się zgadzam z Przemkiem. GT to jest TO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 gt... bug eye ohydny jest.... dpoiero ci bedzie druga polowa narzekac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Bugeye o ile ma większą sztywność nadwozia od GT ? O 260% ? No i ma termometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Przemeq zapomniales ze Alex tez mial WRX, ktorym teraz jezdzi jakub001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 kolejny gość z ocp pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 zacznij od zgłębinia wiedzy odnośnie długości produkcji każdego z modeli... :wink: jest to gdzies uporzadkowane, czy www.google.com :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Czy bać się bugeye'ow US O tak... jakże dużo informacji :???: mógłbyś nieco rozwinąć skrzydła :?: :wink: Na dodatek moja ładniejsza połowa mowi zdecydowane "NIE" GTkowi okreslajac go przy tym obraźliwie :wink: Zmień połowę. Koniecznie. Serio. raczej nie wchodzi w rachubę poza tym pytam o bugeye'a a nie o porady matrymonialne :wink: A odnośnie WRX-ów rodem z USA, to zdecydowanie należy je odradzić z powodu gorszego zawieszenia i kompletnego braku hamulców. Chyba, że planujesz to we własnym zakresie poprawić i finansowi Ci się to opłaci. jest bardzo źle :?: wolałbym, żeby to się nadawało do jazdy od razu a nie po włożeniu worka $ :roll: czesc Przemeq Od razu "topór wojenny"... :roll: Cześć . Tak, jak pisze vero, bug eye żył krótko. A to dlatego, że FHI uznało bug eye'a za pomyłkę stylistyczną, którą faktycznie był, dopóki nie stał się modelem kultowym . Technicznie to super wózek, jeśli jest EU-Specem. Najwięcej na temat WRX-a bug-eye powiedzą Ci jarmaj, czy IntakWRX - mają takie. Może też Loucyphre. Jeśli ja miałbym być na Twoim miejscu, miałbym podobny dylemat, bo WRX bug-eye, jako typowa przejściówka (pierwsza sztuka w nowej budzie), czerpie ogromną część swej technologii z GT, a więc nie różnią się zbytnio... Dlatego bardziej, niż nad zastanawianiem się, czy brać bug eye'a, czy GT, wyszedłbym na rynek z posiadanymi $$$ i poszukał w ramach tego budżetu samochodu o sprawdzonej historii i dobrym stanie technicznym. Dopiero potem patrzyłbym, czy to GT, czy bug eye. Czy nowsze US-Spec'e to tez taki kibel :?: mowa o tym po bugeye'u PS. 195 PS? To ja się z takim truchłem ścigałem? :shock: :wink: no niestety :wink: Jako użytkownik obydwu modeli wypowiem się. GT jest fantastycznym autem z wielkim charakterem i dzikością w sercu. Bug eye ma w sobie znacznie mniej dzikości, więcej komfortu i jest świetnym samochodem do codziennego poruszania się. Zarówno w mieście jak i na trasie. Przez 3 lata użytkowania chyba nic mi się nie zapsuło. Jedyny element, który zmieniłem to amortyzatory, bo oryginalne trochę podłe są. Z Kayabami AGX prowadzi się dużo lepiej. Czasem jak rozważam zmianę, to po chwili przychodzi refleksja, że nic innego mi nie potrzeba. Zaznaczam jednak, że ja WRX-em przemieszczam się z godnością i raczej powoli. Gdybym nim upalał to miałbym do tego modelu pewne zastrzeżenia. mówisz o US-Spec czy EU-Spec :?: Jakie miałbyś zastrzeżenia :?: Samochód ma być do dawania frajdy głównie, dupowóz mam :cool: chociaż zdaniem niektórych nie nadaje sie do jazdy na codzień Bugeye o ile ma większą sztywność nadwozia od GT ? O 260% ? jeżeli to prawda to jest przepaść :shock: w zasadzie samo to powinno stanowic o wyborze bugeye'a :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 tutaj masz troszkę o początkach: http://www.klubsubaru.pl/historia.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Czy bać się bugeye'ow US O tak... jakże dużo informacji :???: mógłbyś nieco rozwinąć skrzydła :?: :wink: A odnośnie WRX-ów rodem z USA, to zdecydowanie należy je odradzić z powodu gorszego zawieszenia i kompletnego braku hamulców. Chyba, że planujesz to we własnym zakresie poprawić i finansowi Ci się to opłaci. jest bardzo źle :?: wolałbym, żeby to się nadawało do jazdy od razu a nie po włożeniu worka $ :roll: Czy nowsze US-Spec'e to tez taki kibel :?: mowa o tym po bugeye'u Nadaje się do jazdy od razu, natomiast ma zdecydowanie gorsze hamulce. Koszt upgrade'u to w zaleznosci od opcji od 650 USD /LEGACY GT/ przez 1100 USD /D2/, 1100 USD /uzywki STI/ do ................... za lepsze zestawy. Dot. WRX .....-2005 wlacznie. W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 tutaj masz troszkę o początkach:http://www.klubsubaru.pl/historia.asp dzieki, jest gdzies wiecej :?: bo to juz :wink: Nadaje się do jazdy od razu, natomiast ma zdecydowanie gorsze hamulce. Koszt upgrade'u to w zaleznosci od opcji od 650 USD /LEGACY GT/ przez 1100 USD /D2/, 1100 USD /uzywki STI/ do ................... za lepsze zestawy. Dot. WRX .....-2005 wlacznie. dzieki W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA :shock: spokojnie, bez napinki, nie chcialem nikogo urazic :cool: a co do pytania, ponizej 40metrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Przepraszam - moj blad - D2 ok. 1750 USD BTW - jakiej napinki??? Jak Cie dorwe to Ci po prostu nogi z dupy powyrywam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 BTW - jakiej napinki??? Jak Cie dorwe to Ci po prostu nogi z dupy powyrywam jak mnie dorwiesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 BTW - jakiej napinki??? Jak Cie dorwe to Ci po prostu nogi z dupy powyrywam jak mnie dorwiesz :wink: Biorac pod uwage ze Xbike lubi podrozowac na motorze to napewno cie dorwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Są tylko dwa bugeye'e które są lepsze od GT'ka: STi Spec C, i S202. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 spokojnie, bez napinki, nie chcialem nikogo urazic :cool: a co do pytania, poniżej 40metrow Zrób tak z 5 pełnych hamowań ze słusznej prędkości pod rząd i wtedy zrób pomiar. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Dyszel nie osiąga słusznej prędkości :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Bug-eye, to fajny samochód. Ale niewiele poza tym. Waży więcej od GT, a hamulce ma takie same. Ma masę niepotrzebnej ekologii(można ją tanio wywalić :-)). Jest bardziej miękki, gorzej skręca i przyspiesza od GT. Ale....ładnego Bug-eye łatwo znaleźć na rynku, znalezienie ładnego GT graniczy z cudem. Sztywność nadwozia w bug-eyach jest nieco większa, ale 260% to włóż między bajki. . P.S. JARMAJ -> Jakbym Cię nie lubił to....wiesz ;-). Poza tym zwóć uwagę na mój podpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 ała prawda o Przemq, który tylko w słowach jest wielki i straszny: Naga prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się