Skocz do zawartości

Czemu bugeye a nie GT


misiekwaw

Rekomendowane odpowiedzi

dobra, od poczatku :mrgreen:

 

Co jest nie tak z zawieszeniem Bugeye'a US-Spec :?: jest miękkie :?: nietrwałe :?: inaczej zestrojone :?: Czy wystarczy zmiana amorów na KYB czy Bilsteina i będzie ok :?:

Dla porownania - dyszla mam posadzonego na Bilstein'ie B6, sprężynach od wersji RS i powerflexie i dopiero teraz uwazam ze jest w miare ok :arrow:

 

Tak samo odnośnie hamulców :?: Czemu panuje o nich opinia że są słabe :?:

 

Uwagi porównawcze do dyszla "dowcipni" niechaj pozostawią dla siebie :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja zdecydowanie polecałbym bug-eye. To co powiedzieli koledzy o większej masie jest oczywiscie prawdą, ale moim zdaniem auto prowadzi się zdecydowanie lepiej od GT'ka (miałem 3 albo 4). W środku żadna Impreza nie powała i nie powala design'em,ale w GT'ku widać ,że to auto z lat 90tych...Ja raczej za takim stylem nie przepadam. Inna sprawa to awaryjność, która w GTkach jest zdecydowanie większa. Oba auta różnią się subtelnie konstrukcją silnika,elektroniki i osprzętu. Japońce jednak cos pozmieniali, bo pamiętam,że z końcem lat 90tych widziałem dużo zarżniętych (z reguły wypalone tłoki) seryjnych GTków, od modelu WRX jakoś mniej tego widzę. Nie wierzę,że to czysty przypadek. Zreszta widać na forum technicznym,że większość tematów dotyczących awarii dotyczy starszego modelu. Kolejnym atutem WRXa jest "jego wiek". Zawsze są to auta, które są młodsze od GTków i nawet gdyby ktoś auto nie katował, smarował codziennie woskiem to zawsze proces korozji, awarii elektryki, parcenia(?) uszczelek wystąpi wcześniej.

Kwestia ubezpieczenia AC....o ile sie nie mylę, to ubezpieczalnie proponują specjalne pakiety dla aut do 5 lat.

Kwestia wyglądu zewnętrznego....no cóż o gustach sie nie rozmawia. GT jak dla mnie kojarzy się z inną opoką i w tych czasach jego wygląd mnie powalał. Dzisiaj mi sie tylko podoba i kojarzy z miłymi wspomnieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie polecałbym bug-eye. To co powiedzieli koledzy o większej masie jest oczywiscie prawdą, ale moim zdaniem auto prowadzi się zdecydowanie lepiej od GT'ka (miałem 3 albo 4).

 

Moim zdaniem seryjny GT prowadzi się lepiej od seryjnego WRX-a. Jest lżejszy, silnik i hamulce identyczne, a zawieszenie bardziej sportowe.

 

 

Generalnie do upalania dużo fajniejszy jest GT-ek. Natomiast znalezienie egzemplarza na pewno jest trudniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to nie da sie nie zgodzić z ALEXEM, ma racje i tak naprawdę to tylko zależy od ciebie, które z tych aut będzie ci bardziej pasowac.Najlepiej przejechać sie tym i tym a będziesz miął odpowiedz.Z WRX em zdecydowanie przemawia wiek i fakt ze łatwo o niezmeczony egzemplarz a jak jest w tej kwestii z GTekem wszyscy dobrze wiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku żadna Impreza nie powała i nie powala design'em,ale w GT'ku widać ,że to auto z lat 90tych...Ja raczej za takim stylem nie przepadam. .

 

to co? dyskutujemy jednak o gustach... :twisted:

sie jednak ugryzlem w jezyk :twisted:

Emil!Napisałem,że ja za takim stylem nie przepadam i wcale nie twierdzę, że osoby które uwielbiają wygląd wewnętrzny GTka nie mają gustu, albo są....inne :mrgreen:

Napisałem również, że mi bardziej pasuje zawias i prowadzenie w new age i wydaje mi się, że potrafię szybciej tym autem jeździć niż GTkiem :cool:

 

EDIT:Do GTka nic nie mam. Można zwariować na jego punkcie, ale ceny tych aut dla mnie (w świetle pierwszej mojej wypowiedzi) są sztucznie wywindowane. To przecież mimo wszystko auto, które było masowo produkowane, a nie w krótkiej serii co mogłoby wytłumaczyć irracjonalną cenę!!!Według mnie cena za ładnego GTka to max 40 k pln. Ale jak ktoś che wydać 60 k pln to niech daje....to wkońcu nie moja kasa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest nie tak z zawieszeniem Bugeye'a US-Spec :?: jest miękkie :?: nietrwałe :?: inaczej zestrojone :?: Czy wystarczy zmiana amorów na KYB czy Bilsteina i będzie ok :?:

Dla porownania - dyszla mam posadzonego na Bilstein'ie B6, sprężynach od wersji RS i powerflexie i dopiero teraz uwazam ze jest w miare ok :arrow:

 

Tak samo odnośnie hamulców :?: Czemu panuje o nich opinia że są słabe :?:

 

Generalnie WRX EU ma mieksze zawieszenie od GTka a US spec ma jeszcze mieksze od EU Spec (taka delikatnie mowiac kanapa ktora sie nie prowadzi ;) )

 

Miedzy dyszlem na B6 bedzie przepasc jesli chodzi o EU spec. Jak lubisz twardo to zdecydowanie EU Spec.

 

Hamulce sa zdecydownaie gorsze - 4 tloczkowe vs dwutloczkowe. Genaralnie EU Spec hamuje tak sobie (warto zrobic upgrada) a US Spec nie hamuje juz w ogole. Mialem okazje powozic USSpaca i jest delikatnie mowiac dramatycznie ;) Zwlaszcza ze to auto ostro przyspiesza a jakos to tzeba zatrzymac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie WRX EU ma mieksze zawieszenie od GTka a US spec ma jeszcze mieksze od EU Spec (taka delikatnie mowiac kanapa ktora sie nie prowadzi ;) )

 

Zaraz się Kuba zapyta, czy masz jakieś dowody na inną specyfikację zawieszenie, czy tak tylko sobie gdybasz... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli myslisz o jakims tuningu w przyszlosci, to w WRX jest to o wiele prostsze i tansze. Chodzi o silniki i jego sterowanie.

 

Niekoniecznie, jeśli będzie to GT 99/00 to nie ma żadnego problemu. Mapuje się tak samo jak WRX bug-eye, części np. do zawiasu są nieco tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie WRX EU ma mieksze zawieszenie od GTka a US spec ma jeszcze mieksze od EU Spec (taka delikatnie mowiac kanapa ktora sie nie prowadzi ;) )

 

Miedzy dyszlem na B6 bedzie przepasc jesli chodzi o EU spec. Jak lubisz twardo to zdecydowanie EU Spec.

 

Hamulce sa zdecydownaie gorsze - 4 tloczkowe vs dwutloczkowe. Genaralnie EU Spec hamuje tak sobie (warto zrobic upgrada) a US Spec nie hamuje juz w ogole. Mialem okazje powozic USSpaca i jest delikatnie mowiac dramatycznie ;) Zwlaszcza ze to auto ostro przyspiesza a jakos to tzeba zatrzymac.

 

dziękuję bardzo za wyczerpującą odpowiedź :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA :shock:

 

Norbert, tu się grubo mylisz. Octavia na seryjnym hamulcu hamuje lepiej niz GT na dobrej tarczy i klocku.

 

pzdr/m

 

chcesz sie sprawdzic;)?

pod warunki ze zielona pascia wogole odpali :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi cenami to tez ciekawa sprawa:

 

jak dwa i pol roku temu kupowalem SI to dobre GT 99 chodzilo za okolo 50. bug-eye za 80-90

teraz cena dobrego gt niewiele sie zmienila. za to bug-eye polecialy na pysk

mysle ze to dlatego ze gt przejdzie do klasyki a bug-eye raczej nie.

mysle ze troche tak podobnie jak z 911 - niektore 964 sa drozsze od 996...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA :shock:

 

Norbert, tu się grubo mylisz. Octavia na seryjnym hamulcu hamuje lepiej niz GT na dobrej tarczy i klocku.

 

pzdr/m

 

chcesz sie sprawdzic;)?

pod warunki ze zielona pascia wogole odpali :twisted:

 

1. Pisalem o seryjnym zacisku.

 

2. Na razie to Twoj pojazd wracal do Koczarg na lawecie po tym jak puscil po raz kolejny soki na Ulezu :P

 

3. Poza tym Twoj srebrny smietnik ma zaciski brembiane juz teraz z nowymi tarczami od Citroena (po pol roku). Co to byl za model Citroena, z ktorego masz tarcze - 2CV? ;)

 

pzdr/m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA :shock:

 

Norbert, tu się grubo mylisz. Octavia na seryjnym hamulcu hamuje lepiej niz GT na dobrej tarczy i klocku.

 

pzdr/m

 

chcesz sie sprawdzic;)?

pod warunki ze zielona pascia wogole odpali :twisted:

 

1. Pisalem o seryjnym zacisku.

 

2. Na razie to Twoj pojazd wracal do Koczarg na lawecie po tym jak puscil po raz kolejny soki na Ulezu :P

 

3. Poza tym Twoj srebrny smietnik ma zaciski brembiane juz teraz z nowymi tarczami od Citroena (po pol roku). Co to byl za model Citroena, z ktorego masz tarcze - 2CV? ;)

 

pzdr/m

 

u mnie od 2cv a u Ciebie seria? czyli takie?:

http://www.allegro.pl/item138706514_sko ... 1961r.html

 

moj soki puszcza a twoj cewkami pluje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

chcesz sie sprawdzic;)?

pod warunki ze zielona pascia wogole odpali :twisted:

 

1. Pisalem o seryjnym zacisku.

 

2. Na razie to Twoj pojazd wracal do Koczarg na lawecie po tym jak puscil po raz kolejny soki na Ulezu :P

 

3. Poza tym Twoj srebrny smietnik ma zaciski brembiane juz teraz z nowymi tarczami od Citroena (po pol roku). Co to byl za model Citroena, z ktorego masz tarcze - 2CV? ;)

 

u mnie od 2cv a u Ciebie seria? czyli takie?:

http://www.allegro.pl/item138706514_sko ... 1961r.html

 

moj soki puszcza a twoj cewkami pluje ;)

 

Dokładnie takie właśnie :)

 

W twojej strychninie jeszcze często jeździ jakiś Azjata co zabija skrzynie. :mrgreen:

 

pzdr/m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA

 

 

Bardzo fajnie.

 

2-4 hamowań za 140km/h i po hamulcach Octavi zostaje tylko wspomnienie i dym, sprawdzone wielokrotnie.

 

co to za Octavia :shock: bo napewno nie 130PD ani 1.8T :cool: zeby seryjne hamulce w Octavii 1.8T/19TDI 130PD (i tylko w tym TDI) były baardzo dobre wystarczy zmiana płynu, a można bez zadnych problemow zmienic seryjne tarcze 288 na tarcze od RSa ktore maja 312mm i wtedy jest jeszcze lepiej :idea:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...