owoc666 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Myślę, że musiał byś sie dobrze postarać, buja się nieco ale to chyba bardziej kwestia charakterystyki zawieszenia i masy niż skłonności do latania, zakręty przechodzi nader sprawnie i szybko. Jak sobie przypomnę nawrotkę na Opolskiej takim podobnym Lexem, to mnie ciarki przechodzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Myślę, że musiał byś sie dobrze postarać, buja się nieco ale to chyba bardziej kwestia charakterystyki zawieszenia i masy niż skłonności do latania, zakręty przechodzi nader sprawnie i szybko. Jak sobie przypomnę nawrotkę na Opolskiej takim podobnym Lexem, to mnie ciarki przechodzą... Bo w takich sprzętach nie robi się tego na ręcznym - zwłaszcza na drodze publicznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Dobry program stabilizacji i nawet wysokimi samochodami mozna szybko jezdzic w zakretach. http://www.youtube.com/watch?v=Z2EqUzSCeuw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Dobry program stabilizacji i nawet wysokimi samochodami mozna szybko jezdzic w zakretach.http://www.youtube.com/watch?v=Z2EqUzSCeuw Program stabilizacji..? Rozwiń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Dobry program stabilizacji i nawet wysokimi samochodami mozna szybko jezdzic w zakretach.http://www.youtube.com/watch?v=Z2EqUzSCeuw Kierownik napewno nieźle posr... :???: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomika Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Dzieki wszystkim za info. Zapomnialem o jeszcze jednej sprawie. A mianowicie co z servisem tego auta (B9). Moze znacie dobre warsztaty na Slasku ktore specjalizuja sie Subaru, moze byc tez autoryzowany godny polecenia. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Na Śląsku są dwa autoryzowane serwisy. Znajdują się w Mikołowie i w Bielsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Dobry program stabilizacji i nawet wysokimi samochodami mozna szybko jezdzic w zakretach.http://www.youtube.com/watch?v=Z2EqUzSCeuw Dobry program stabilizacji...hehe...sęk w tym, że Tribeca i bez systemu śmiga po zakrętach. Dobry system praw fizyki nie oszuka. Jak auto bez zawiasu jest to i system nie pomoże.A fakt faktem Tribeca jeździ jak na auto tej klasy rewelacyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Dobry program stabilizacji i nawet wysokimi samochodami mozna szybko jezdzic w zakretach.http://www.youtube.com/watch?v=Z2EqUzSCeuw Dobry program stabilizacji...hehe...sęk w tym, że Tribeca i bez systemu śmiga po zakrętach. Dobry system praw fizyki nie oszuka. Jak auto bez zawiasu jest to i system nie pomoże.A fakt faktem Tribeca jeździ jak na auto tej klasy rewelacyjnie. To fakt ale kiwa się nieco, inna sprawa, że w tych zakrętach po których jechałem z tą szybkością to prawie wszystko się kiwa - ale Legacy jakoś nie a i Forester nieco mniej. Ale Tribeca ładnie rade daje :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 No właśnie. Tribeca daje radę Legacy i Foreś to inna klasa aut. Wróćmy jednak do Tribeci i jej konkurencji....okaże się bez konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 W pytaniach do Dyrekcji ujawnił się pierwszy jej właściciel na tym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pipokl Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Nawet chyba nie było by jak. He he - ale mi nie chodzi o podważanie faktu, a podważanie jego znaczenia 8). Tribeca na Ścianę Wschodnią! Tribeki pod strzechy! Swoją drogą czekam na pojawienie się na forum pierwszego właściciela B9 8). No i proszę, od tygodnia mam Tribekę :wink: , muszę się zgodzić z kilkoma opiniami o tym, że auto jest ciężkie - okolo 2 ton. Ale ... wcale nie jest mulowate, jeżeli rusza się spod swiatel z użyciem trybu sportowego setka wchodzi znacznie szybciej niż katalogowe 9,7, ponadto znakomicie przyspiesza w zakresie 60-120, tu jest duzo lepiej. Jedyny mankament jaki widzę (poza slynną navigacją) to wolna automatyka skrzyni - biegi molyby wchodzić szybciej. Jak dlużej pojeżdżę to podzielę się dalej wrażeniami :cool: . pzdr,[/fade] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomika Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 pipokl, napisz gdzie kupiles to auto no i pisz jeszcze i jeszcze o nim. Ja jestem mocno tym autem zainteresowany poniewaz chce go kupic. Napisz skad jestes moze do Ciebie podjade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Napisz skad jestes moze do Ciebie podjade. ej, ej, tylko potem bez szczegolow, dobra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Ale ... wcale nie jest mulowate, jeżeli rusza się spod swiatel z użyciem trybu sportowego setka wchodzi znacznie szybciej niż katalogowe 9,7, ponadto znakomicie przyspiesza w zakresie 60-120, tu jest duzo lepiejznakomicie przyspiesza w zakresie 60-120, tu jest duzo lepiej. Jedyny mankament jaki widzę to wolna automatyka skrzyni - biegi molyby wchodzić szybciej. I po tej wypowiedzi jestem pewien, że naprawdę jeździsz tą Tribecą Zgadzam się w 90% Skrzynia jest ok, auto waży dwie tony, przerzuca biegi z gracją. Osobiście wolałbym szybszą :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pipokl Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 pipokl, napisz gdzie kupiles to auto no i pisz jeszcze i jeszcze o nim.Ja jestem mocno tym autem zainteresowany poniewaz chce go kupic. Napisz skad jestes moze do Ciebie podjade. Wózek kupilem w Niemczech w Trewirze (gdzie nota-bene kosztuje katalogowo w najwyższej wersji Excl. + 7 miejsc 49.900, a nie sporo powyżej 50k, sądzę, że wynika to z różnicy VAT), niestety może być Ci trudno do mnie podjechać, mieszkam w Luksemburgu, natomiast obiecuję, że bedę pisal dalej. Tuż przed świętami jadę do Polski, to będe mial taki mini test drogowy i podzielę się wrażeniami :wink: . Jedna uwaga do raju, jak przelącza biegi na automacie to masz wrażenie jakbyś jeździl, zwlaszcza przy przejściu 3->4 benzyną z turbodoladowaniem, przypomina mi to trochę efekt turbodziury, sprawe zalatwia mocniejsze gazowanie, jak masz go na 4,5k+ obrotów prawie nie czujesz opóźnienia :cool: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 pipokl Dokładnie tak! Auto na 3-4 biegu wyraźnie lepiej ciągnie powyżej 4 tyśięcy obrotów. Może nie tyle jest to efekt turbodziury, co sam fakt, iż moment obrotowy silnika wynoszący 297 Nm jest uzyskiwany przy 4200 obr/min. Moc 245KM rozwija przy 6600. Prawdziwa wysokoobrotówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pipokl Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Tomika, Tak jak obiecalem, zrobilem sobie taki mini road test na trasie LUX-WAW-LUX plus trochę jazdy po mieście (Warszawa). Razem okolo 4 tysięcy w różnych warunkach. Zasadniczo nie mam krytycznych uwag, kilka drobnych zastrzeżeń ale o nich na końcu. 1. Samochód kapitalnie się prowadzi, im gorsze warunki pogodowe tym bardziej go doceniam (przykladowo w prawie huraganowym wietrze i przy bardzo silnym deszczu - noc z soboty na niedzielę, okolice Koblencji - jedynym na co trzeba bylo zwracać uwagę to widoczność, żadne problemy z trakcją czy kolysaniem wywolanym przed podmuch, nie występowaly). Dla kierowcy to bajka, w jedna i w drugą stronę trasa zajęla mi po okolo 16 godzin (częste postoje ze względu na male dzieci), a poziom komfortu: wyciszenie, zawieszenie i silnik praktycznie wyeliminowaly zmęczenie wywolywane przez samochód. 2. Spalanie też dobre, z trasy do Polski wyszlo mi 12,8 (przyznaję jeszcze go docieralem), w drodze powrotnej przy prawie przez caly czas silnym przeciwnym wietrze 15,0. W mieście (Warszawa) wyszlo więcej (18,5) ale to chyba każdy wie, że to specyfika jazdy w tym mieście (zresztą moim rodzinnym). Moim zdaniem to bardzo dobre parametry. 3. Światla - Tribeca nie ma Xenonów ale zastosowane żarówki w polączeniu z soczewkami i bardzo wysoką pozycją światel daja bardzo dobra widoczność. Porównując z Xenonami, które mialem poprzednio w Vectrze, Xenony świecą jaśniej ale nie dalej (jedynym czego żaluję to brak systemu AFL - doświetlanie zakretów - to bardzo przydatny gadżet). 4. Wyposażenie wnętrza - pamiętam jak do dziś artykul z Wyborczej o B9, gdzie autor określil wnętrze Tribeki jako ledwo ledwo akceptowalne, plastiki nie najwyższego lotu, a fotele niewygodne, trochę się wtedy zdziwilem. Daj o Panie jeździć mu (autorowi) na co dzień tak fatalnie wykończonym samochodem. Po kilkunastu godzinach ciąglej jazdy w trudnych warunkach jakoś nie przeszkadzal mi ksztalt fotela ani jego ergonomia, a odnośnie wykończenia nie spotkalem nikogo, kto obejrzawszy Tribekę wewnątrz stwierdzil, że jest kiepsko wykonana (tanie materialy). Poza tym jak masz dzieciaki to pokochaja Cie za system DVD w drugim rzędzie (będziesz też mial od nich spokój w podrózy :cool: ). 5. Przestronność; a w zasadzie trochę też o wyglądzie. W odniesieniu do wnętrza, z zewnątrz Tribeca wydaje się malym samochodem. Maly to oczywiście pojęcie względne, używam go tylko do porównania z innymi. Jeżeli obejrzysz np. X5, XC90, Q7 stojace obok to wygladaja na "mocarniejsze" bardziej terenowe itd. ale... Tribeca nie ma masywnych nadproży, nadkoli i zderzaków natomiast ma mnóstwo miejsca w środku, klania się tu sposób projektowania samochodu np. drzwi nie ucinają ci nogi gdy je zamykasz (nie są az tak masywne jak w wielu niemieckich samochodach) przez co masz dużo więcej miejsca w środku. Przy rozlożonych 7-miu fotelach nadal wlozysz 2 spore walizki do bagażnika. 6. Mankamenty; mialem o nich pisać ale po przemyśleniu doszedlem do wniosku, że jest tylko jeden - brak mapy Polski (na dziś). Aha uważaj na tylny schowek w konsoli środkowej (ten pod klimatyzacją 2-go rzędu) potrafi się zacinać, a otwarcie go bez rozkręcania nie jest możliwe. Tylko uprzejmości serwisu z Krakowskiej zawdzięczam, że syn odzyskal pilota do DVD (napchal tam filmów i schowek się zaciąl). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Co do mapy Polski, to zapytaj w salonie. Mozna zamontowac dodatkowy system, ktory jest nawet dokladniejszy (mnostwo o tym bylo na forum ) Niestety za doplata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Bylem pomacac tribece w salonie subaru. Jakos materialow srodku nie umywa sie do legacy, forestera czy nawet imprezy. Morze twardego plastiku. Moi rodzice zastanawiali sie nad kupnem tego samochodu, srodek jednak go dyskwalifikuje. No i te ramki... gdzie torzsamosc subaru ? Czy wszystkie nastepne modele bede mialy ramki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Kario. Samochód jest fajny, jak macanie sprawia frajdę :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Jakbym nie macal to moze bym nie wiedzial, ze sa twarde, jakos tak po macaniu nagle powstalo wrazenie tandety... szkoda przez takie daetale popsuc wsumie fajny samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Tribeca klamki ma jak Hondy- "srebrny metalik" :shock: taki plasikowy, fuj. Nie pasuje tak samo jak w Acordzie do tej klasy samochodu. No i rzeczywiście nie jest demonem przyspieszeń. Miałem okazję przejechać się najpierw Foresterem 2,5XT a potem Tribeca. Czułem się jakby ktoś założył mi plecak z cegłami na plecy. Wniosek prosty - Tribeca bardzo komfortowa ale nie da się nią ścigac pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 torzsamosc tożsamość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Tribeca klamki ma jak Hondy- "srebrny metalik" :shock: taki plasikowy, fuj. Nie pasuje tak samo jak w Acordzie do tej klasy samochodu. No i rzeczywiście nie jest demonem przyspieszeń. Miałem okazję przejechać się najpierw Foresterem 2,5XT a potem Tribeca. Czułem się jakby ktoś założył mi plecak z cegłami na plecy. Wniosek prosty - Tribeca bardzo komfortowa ale nie da się nią ścigacpozdr Po 2 latach w i-CTDi i 125 tysiącach km jakoś nie odczułem, że accord jest plastikowy.... To Twoje odczucia, czy ktoś Cię "zainspirował" :cool: :cool: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.