Skocz do zawartości

MY15 Forester - spasowanie elementów wnętrza w nowym samochodzie


Kukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, nie mam sterowania elektrycznego w moim foresterze.

:wacko:

Gdzie wchodzi ten kabel ? Do gniazda pasa bezpieczenstwa  (Zamek pasa) ?

 

Tak, kabel wchodzi do obudowy zamka (pewnie idzie nim info o zapięciu pasa).

 

Z lewej strony kabel jest dość luźny (ma zapas) i zamocowany jest do plastikowych uchwytów (tak jak to widać na zdjęciu, trochę nieostre, ale widać niebieski element koszulki w plastikowym trzymaku), brakuje za to plastiku maskującego metalowy pałąk pod obudową zamka.

 

Po stronie prawej natomiast kabel jest znacznie krótszy, jego początkowy przebieg pod fotelem idzie w takiej jakby koszulce "harmonijce" lekko rozciągliwej, ale nie na tyle, by można było dalszą część kabla (tą bliżej zamka) umocować w plastikowych uchwytach obudowy fotela, więc wisi luźno, a końcówkę tuż przed zamkiem owiniętą ma czarną taśmą izolacyjną. Na pocieszenie, po tej stronie jest plastik maskujący metalowy pałąk pod obudową zamka.

 

Czy Wy też macie taką asymetrię w wykonaniu? Sprawdzałem w Renault... Megane z 2000 roku małżonki i nie ma takiej popeliny, a francuz... Na pierwszy rzut oka wygląda jakby ktoś grzebał, kabel skracał? Albo taka myśl technologiczna Subaru :) w co mi się nie chce za bardzo uwierzyć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto by zajrzeć do salonu obejrzeć nowego Forka XT, może to najprostsze rozwiązanie, i zapytać się w ASO, co to za "popelina" jeśli występuje.

Jak najbardziej tak. Niestety mam 100km do ASO/Salonu. Dlatego zdecydowałem się podpytać na forum wśród użytkowników MY14/15, by potwierdzić, że u mnie jest coś nie tak, zanim drugi raz zawitam w ASO w niecały miesiąc od zakupu auta... :(

 

Stąd ponawiam prośbę, czy ktoś byłby tak uprzejmy i sprawdził u siebie, a następnie podzielił się ze mną swoją wiedzą, jak wyglądają zamki oraz kable do nich idące foteli przednich, czy są identyczne, czy też różnią się po obu stronach? Z góry dziękuję za pomoc!

Edytowane przez Kukasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak najbardziej tak. Niestety mam 100km do ASO/Salonu. Dlatego zdecydowałem się podpytać na forum wśród użytkowników MY14/15, by potwierdzić, że u mnie jest coś nie tak, zanim drugi raz zawitam w ASO w niecały miesiąc od zakupu auta...
 

 

nie przejmuj się takimi błahostkami, takie jest Subaru 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem, zajzalem i sie rozesimialem

 

Podobnie:

Brak obudowy jak u ciebie. od strony kierowcy.

Rowniez kabel przyklejony tasma

 

Kabel nie owniety tasma,

ale w termokurczliwej koszulce.

 

No "na oko" to tak jak by pan Janek to poskladal.

 

Moja wersja to ssak "Comfort" dlatego plastik, a twoja Platinium

 -dlatego tasma izolacyjna, ale napewno bio-degradowalna :biglol:

 

Jak powiedzialem "Gazik"... ale za to jaki ladny.

 

Pierdolami sie nie przejmujmy.

 

Ja to widze tak:

 

za 32 000 EUR mam porzadny pojazd.

Za 50. 000 byl by napewno perfekt...

 

Tylko bym go nie zaplacil. :rolleyes:

 

mam w promieniu 15 km 4 salony.

 

Popatrze tak dla zabawy jakie to "wersje" sa na rynku. :D

 

Jak zerkniesz tam, gdzie sa przykrecone zawiasy przednich drzwi  do nadwozia, to stwierdzisz rowniez brak lakieru w miejscach ktorych z zewnatrz nie widac.

 

To mialem rowniez w Nssanie 1992, Mitsubishi 1988,

Edytowane przez Forest Gump
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forrest, dziękuję za poświęcony czas :)
Wybacz, ja dopiero ogarniam temat japońskiej myśli technicznej. Do tej pory wydawało mi się, że to całkiem poukładany naród, z bardzo poukładaną technologią. Jak bardzo myliłem się, dopiero wychodzi :D Mam nadzieję, że mój proces adaptacji szybko się zakończy i kolejne odkrycie z cyklu "lewe lusterko w kolorze nadwozia, prawe czarne" już mnie nie zdziwi :)

Co do ceny, to bym dyskutował. W granicach 38000 Euro znajdziesz niejedno (małe lub w podstawowym wyposażeniu) auto klasy premium, a tam takie rzeczy nie występują. To chyba raczej kwestia tego, jak dana marka podchodzi do takiego zagadnienia, a nie samej ceny. Co więcej, większość francuzów, słynąca wręcz do tej pory z fantazji w jakości wykończenia, obecnie wydaje się być całkiem porządna (przy nadal niskiej cenie), chyba dążą do jakości made in Germany.

Anyway, powoli, ta "frywolność" by Subaru zaczyna mnie ekscytować. To zupełnie inna filozofia, inne rzeczy są ważne. Baaardzo powoli zaczynam widzieć w FXT roboczego woła do zadań specjalnych, a nie ładnie wykończone autko "klasy SUV" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wol roboczy.

 

Dokladnie tak to bylo u mnie.

 

Drogi w niemczech (Zaglebie Ruhry) przypominaja coraz bardziej te na slasku z czasow PRL, a wiec szukalem auta ktore ma wytrzymale zawieszenie.

 

Zimowe jazdy w gory do polski (tu  naped. 4 na 4)

 

Pozatym ma tez ciagnac czasami te 2 Tony.

 

Wysoka, wygodna do wsiadania karoseria to byl nastepny Argument.

 

Widocznosc jak w Aquarium - zaden SUV nie jest tak "szklanny jak Forester"

 

Mam psa, a wiec latwy do sprzatania. Niech zyje twardy Plastik !

 

Automatyka bez sprzegla ciernego (DSG ma dwa) a wiec nic od VW,

 

Audi za drogie, za ciezkie, i Image "SUV - bulwarowki", poza tym  od VW ergo DSG

 

Najbardziej ufam automatom z koncernu GM , ale SUV ze zdolnosciami terenowymi od GM? Jakos nie bardzo.

 

Jeep ? ktory ?  Kompass ? Nie !

 

Cherokee ? No chyba na kredyt hipnotyczny :P.

 

Zostal Renegade  i Forester.

 

Renegade jest tak drogi jak Forester ale nie sprawdzony.

 

Zostal Forester.

 

W Zaglebiu Ruhry spotkalem przez trzy  miesiace dwa forestery.

 

Napadu na bank nie planuje, a wiec originalnosc i rozpoznawalnosc mi nie przeszkadza.

 

...  jak by co, to zona ma jeden z miliarda tu jezdzacych  srebrnych opli astra :yahoo:

 

Pod kreska, zadne Auto nie sprawilo mi tyle radosci co ten "Ladny Gazik"

 

Aha, Gwarancja 5 lat albo 160 000 km jest tez czegos warta.

a Service nie jest drozszy jak u Opla.

 

Astra mojej zony zjadla 8000 EUR. Duzo ?

Moze, raczej napewno, ale po 14 latach i 200 000 km wyglada i jezdzi jak z salonu i ma szanse zostac za 15 lat jedynym jezdzacym Oplem Astra G.

 

Pozdrawiam.

 

Pokrece sie z psem po salonach Subaru i obejze te rozne wersje wykonczen  profesionalnie amatorskich.

 

Z drugiej strony, kto jezdzi dzis autem w ktorym widac jeszcze reczna robote ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Grand Cherokee odpal w przedbiegach, wysypuje się na teście łosia. Forek bardzo ładnie radził sobie w niemal każdym teście terenowym i torowym, Amerykanie sporo mają filmów z tych testów. Wydaje się być bezpiecznym autem, a przy tym wielozadaniowym. No i osiągi jak na woła całkiem nieźle :)

 

Hand made :D muszę to zapisać i jak znowu coś znajdę, będę sobie powtarzać :) Subaru powinno to dopisać do katalogów reklamowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Grand Cherokee odpal w przedbiegach,

No nie przesadzaj, ja akurat robiłem waśnie nieśmiałą przymiarkę w salone Jeep - ale kto wie ... :)

Auto bardzo dzielne w terenie, ale i dynamiczne na trasie, super silniki (jak dla mnie szczególnie bo jestem fanem wolnossących o dużych pojemnościach) do tego fenomenalnie trwałe, pieknie gadają :rolleyes: , design uważam za bardzo udany (mówię o obecnej generacji). Wnętrze, fotele, tapicerka, okno panoramiczne na cały dach - zupełnie inna liga.

 

wysypuje się na teście łosia.

Auto cieżkie to fakt, ale teraz to już nagonka wrogiej propagandy - jak na diesle i sprzęgła w SB ;) Tylko konto wydrenuje jak dwa XT platinum. :rolleyes::unsure:

A BTW  tym autem łosia to bym bez ryzyka brał na machę - niech łosisko chodzi po lesie a nie po szosie :P

2014-Jeep-Grand-Cherokee-V8-Overland-fro

@@Kukasz, ale XTka gratuluję - auto bardzo fajne i ma mnóstwo zalet + super dynamike (tego atutu moja wersja nie ma). Do estetyki i dokładności wykonania musisz sie przyzwyczaić - nie ma innej rady. Mamy w rodzinie BMW X3 MY11 i nie ma co pod ym wzgledem aut porównywać jednak mój Forek ma mnóstwo innych atutów, przy czym dodatkowo XT nie ustepuje BMW dynamiką.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeep Grand Cherokee był ponoć pierwszym od 20 lat (czyli od wpadki Mercedesa A klasa) samochodem, który przewrócił się na teście łosia. I jest tak jak napisałeś, auto ze stajni mającej terenowy rodowód, wyposażenie i wykończenie wnętrza super, silniki (szczególnie mocniejsze) niczego sobie, właściwości terenowe jakieś tam też ma, pewnie lepsze niż niejedno BMW serii X. Cena nawet w okolicy 300k PLN nie jest jakaś dramatyczna. Tej wielkości, z takim wyposażeniem i mocnym silnikiem auto ze stajni BMW (X5, X6) zaczynać się będzie raczej w okolicach 400-500k PLN.

Jest jedno ale, przynajmniej dla mnie. Bezpieczeństwo. Płacąc 150k PLN za auto ciężko mi, ale daję radę, przymknąć oczy na fuszerkę wykończenia itp. Ale płacąc 300k PLN miałbym przymykać oczy na kwestie bezpieczeństwa? Nie.

Pewna, chyba skandynawska, niezależna instytucja zrobiła wspomnianemu Jeepowi GC wspomniany test łosia. Wypadł fatalnie. Nie wiem dlaczego nie mogę umieścić linku, ale wystarczy wpisać w gogle "grand cherokee moose test full story" i wszystko jasne.
Najciekawsza była reakcja firmy, która mocno się obruszyła na wynik testu, zmusiła przeprowadzających go do ponownej próby pod okiem specjalistów Jeepa (Fiata), którzy to podłączyli kabelek, pozmieniali sofcik, itd. i też wcale kolorowo nie było.

Sorry, rozumiem Forestera za 150k PLN i że ma braki w środku i wykończenie do bani (choć ciężko mi), ale jeśli chodzi o właściwości jezdne i bezpieczeństwo, trudno znaleźć coś lepszego w tej klasie.
Nie rozumiem natomiast jak flagowy SUV Jeepa za 300k PLN wyłożył się na podstawach.

Od czasu tego testu i niemiłych przygód z producentem auta, zaczęła krążyć wbrew staraniom firmy reklama "kochasz swoją rodzinę i zależy Ci na niej? nie kupuj Jeepa GC".
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobra wiadomość, auto takiej klasy i taka wpadka... :)

 

Nie ma jak dobry niezależny test. Ważne, że  wnioski zostały wyciągnięte (podobnie jak w przypadku Mercedesa A). Wpadki zawsze będą, pytanie czy nie zamiata się je pod dywan ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pytanie czy nie zamiata się je pod dywan
Dokładnie, ale tu niewiele pewnie sie zmieni...

 

 

auto takiej klasy i taka wpadka... :)
Który z producentów nie miał wpadki, niech pierwszy rzuci...

@@Kukasz, fakt, srawa dotyczy bezpieczeństwa, natomiast nie da sie ukryć zadowolenia konkurencji z takich  wpadek niestety.

Jak dla mnie - GC to na prawdę porządne auto i chciałbym je w garażu :P:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pytanie czy nie zamiata się je pod dywan

 

Dokładnie, ale tu niewiele pewnie sie zmieni...

auto takiej klasy i taka wpadka... :)

 

natomiast nie da sie ukryć zadowolenia konkurencji z takich  wpadek niestety.
Nic tak nie cieszy jak czyjaś porażka... Ktoś zalicza wpadkę, ktoś inny na tym zarabia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

BMW X3 MY11 i nie ma co pod ym wzgledem aut porównywać jednak mój Forek ma mnóstwo innych atutów
 

Czy moglbys prosze napisac, jak sie ma Forek do X3? szczegolnie te "mnostwo innych atutow" jest bardzo interesujace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Za to jeżdżę przez pola, lasy, dziury i wyboje a na bardzo krętych drogach  oglądam w lusterku ładniejsze i na pewno dokładniej spasowane  samochody. 

 

+1

 

:D

Edytowane przez Mike_gda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BMW X3 MY11 i nie ma co pod ym wzgledem aut porównywać jednak mój Forek ma mnóstwo innych atutów
 

Czy moglbys prosze napisac, jak sie ma Forek do X3? szczegolnie te "mnostwo innych atutow" jest bardzo interesujace.

 

Trochę trudno porównać te samochody. Mimo, że są podobne, to są zupełnie różne. Ogólnie jest tak: w X3 funkcja jest podporządkowana formie, w Forku na odwrót. I to implikuje różnice w odbiorze tych samochodów i przemawia do różnych osób. Przed kupnem FXT poważnie rozważałem X3, jednak formuła zaproponowana przez Subaru bardziej odpowiadała moim motoryzacyjnym priorytetom. Trochę porównywanie schabowego do sushi - które lepsze i dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Proponuję w tym wątku poruszyć coś więcej, niż tylko o spasowaniu elementów wnętrza.

 

Jakie są wasze (użytkowników) wrażenia co do jakości foteli? siedziałem w tym aucie tylko w salonie, i na moje czucie, odczuwalny jest brak regulacji lędźwi i krótkie siedzisko (mam 187 cm wzrostu). Poza tym - przestrzeni dużo.

 

W jednym z testów w necie widziałem, że klapa bagażnika nie otwiera się też zbyt wysoko - osoby wyższe muszą uważać na głowę.

 

Czy w MY15 w Polsce jest już Eyesight? w USA, Kanadzie czy Australii jest, tak przynajmniej wynika z filmików w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w MY15 w Polsce jest już Eyesight?

 

nie jest i w tej wersji nie będzie. Może po lifcie. Info od Sz. Dyrekcji.

 

 

 

Jakie są wasze (użytkowników) wrażenia co do jakości foteli?

 

Sprawują się dużo lepiej niż wyglądają jeżeli ktoś lubi taki sposób siedzenie. Dość wysoko czyli jak w typowej terenówce. Na dłuższej trasie duża ulga dla kręgosłupa.

 

 

 

 

odczuwalny jest brak regulacji lędźwi i krótkie siedzisko (mam 187 cm wzrostu)

 

siedzisko jest krótkie ale braku regulacji lędźwi kompletnie nie odczuwam. Przy moich 186cm w poprzednim OBK MY10 Comfort Navi podparcie wysunięte do końca podpierało podobnie jak w Forku bez tej regulacji. Prawdopodobnie jest to kwestia trochę innej pozycji i ustawienia foteli. Zrobiłem swoim XT MY15 kilka tras w Lublin Wrocław praktycznie bez postoju ( trochę ponad 4h ) i komfort siedzeń ( podróżowania ) spokojnie można porównać z tymi w OBK MY10. Niestety trzymania bocznego to one nie mają ale można się do tego przyzwyczaić albo "zapinać się na sztywno" jak się chce polatać po zakrętach.

 

Niemniej warunek jest jeden. Jak lubisz "leżeć" w aucie to możesz nie znaleźć sobie odpowiedniej pozycji.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, to przerabiamy watek na:

„Co ja sadze o moim nowym foreterze MY 13, 14 i 15”

 

Przejechalem Foresterem MY 14 (Niemieckie wyposazenie  Comfort, ktorego juz niema w ofercie) troche wiecej jak  8000 Km.

W roznych warunkach.

 

Auto w zasadzie jest dobrze poskladane.

 

Niestety Subaru oszczedza gdzie sie da, ale tylko tam.

Lakier i konserwacja tylko tam gdzie potrzeba.

 

Jakosc plastikow jest zla w porownaniu do aut niemieckich (nowe Ople bija to to  na leb, ale juz golf nie tak bardzo).

Plastiki bardzo latwo sie rysuja,  ale z drugiej stronay mozna ewentualne usterki latwo naprawic / usunac.

Originalne czesci plastikowe sa w niemczech dostepne i bardzo tanie,  a ich wymiana zajmuje kilka minut i nie wymaga specialnych nazedzi.

 

Elementy istotne dla jazdy / obsugi sa w dobrej a nawet w bardzo dobrej jakosci-

chociaz sterowanie komputera przy kierownicy wydaje wredno-tanie dzwieki sprezyny starego zegara.

 

Kwiczace i trzeszczace plastiki wystepuja,  alle naprawde barzo sporadycznie i powtarzaja sie w tych samych miejscach.

Budka Komputera i lewa oslona slupka przedniej szyby.

 

Naprawilem to  majac duzo przyjemnosci, gdyz demontaz jest prosty a naprawa polega na przyklejeniu filcu na ocierajacych powiezchniach.

 

Originalne Opony Yokohama Geolander 225/60 R17 sa dostateczne do zle na nawiezchni mokrej, ale dostateczne lub  dobre na suchej.

Zmienie je jeszcze w nastepnych dniach.

 

Fotele dla mnie sa tylko dobre (160 cm wzrostu).

Tylko dobre, bo nie trzymaja w ostrych i szybkich zakretach.

Geometria dla mojego  kregoslupa pomimo braku pelnej regulacji  jest dobra.

Jezdzenie tylka wystepuje tylko na skorze z ktorej zrezygnowalem  (mniej pieniedzy do wydania ratue (czasami)  przed bledami nieswiadomymi)

 

Spalanie jest jak na 2 Litry i 150 koni porownywalne z innymi dzisiejszymi autami.

 

Ciezar mojego auta podczas dziennej jazdy to 1850 -1900 Kg z psem, kierowca, wyposazeniem i jednym  pasazerem typu Homo Sapiens).

 

Mozna spalic 6,5 litra w miescie, ale rownie dobze 10 do 11 litrow ( w miescie).

 

Autostrada przy szybkosci 160 dobre Plus (a raczej 190 minimalnie  minus)  to  18 i wiecej litrow (bywalo 22 Litry).

 

Do 160 km/h  12-13,5 litra.

 

Teren niezabudowany do 100 km/h  7-8,5  litra.

 

Jakosc wytlumienia nadwozia jest bardzo dobra i do 160 km/h jest cicho.

Wiatr slychac od 140 km/h,  ale to normalne w kazdym SUV-ie.

Przy 170 – 190 slychac silnik, ale to przy tym „klangu” raczej zaleta niz wada. Prawdziwy boxer...

 

Moj sluzbowy Tuareg zachowuje (zachowywal sie) podobnie,

tyle ze jesczcze glosniejsze od wiatru byly opony Tuarega, a „klang” silnika nie wzbuzal pozytywnych emocji- taki tam VW z 6 cylindrami bez jaj.

 

Samochod w moim wyposazeniu jest prosty, zadnych wodotryskow ale bardzo dobze wyposazony.

Obsluga bardzo dobra i w ciemno.

Jeden przycisk – jedna funkcja.

 

Xenony Subaru Forestera sa moze minimalnie lepsze jak H11, ale  jak pokombinowac (niedozwolone, ale dobrze ustawione i nie oslepiajace 65 Watt)  to naprawde xenony sa zbedne.

 

Podroze 500km - sa przyjemne i wygodne.

1200 Km-  beda wytestowane.

 

Miejsca  jak w Oktavi kombi,  a moze odczuwalnie wiecej.

W litrach 1600 Skoda  /  1550 Forek (ale wyzej i przez to jakos lepiej jak w skodzie)

 

Z tylu Guliwer 2,2 metra ma wiecej jak dosyc miejsca na swoje Cialo.

 

Klapa Bagaznika jest dla mnie bezpieczna. Przy 180 cm wzrostu wrecz niebezpieczna.

Otwiera sie nisko i ma ostre kanty.

 

CVT – wymaga troche treningu w stosunku do starszych automatow, jest bardzo ale to bardzo dobra (jak sie troche steruje gazem to genialna).

Wspaniale sa manetki przy kierownicy.

Rowniez tryb manualny jest bardzo dobze rozwiazany. Niepozwala rozwalic silnika ani skrzyni i jest idioto odporny.

 

iSight testowalem w nowym Outbaku.

Jest bardzo SUPER i naprawde SUPER drogi... bo tylko w autach od okolo 40.000 EUR dostepny.

Dla starszych osob ktore jeszcz pracuja zalecam (mnie na to niestac- jestem recista).

 

Auto-Fun-Factor jest Genialny i bije na leb kazde auto za 32 000 EUR (efektywnie zaplacilem 25.000 a wiec cene Golfa 7 kombi high Line z DSG).

 

Dalem Subaru jedna  szanse, to znaczy jade nim do pierwszej powaznej awari.

Mam nadzieje ze zostanie w rodzinie jakies minimum 18-20  lat J i zostanie zamieniony w wieku moich 76 lat na kommunikacje miejska.

 

Jezeli zachowa sie niegrzecznie... opusci rodzine nastepnego dnia i to bez dyskusji... nawet jak by blagal o swoj garaz i moja opieke.

Jak narazie nic na to nie wskazuje...

Z mojej strony maximum zadowolenia z auta ktore traktuje dobrze, ale  jak narzedzie i sprzet rozrywkowy jednoczesnie.

 

A i pomajsterkowac  mozna...

Kilka przerobek i dopasown przezyl moj Forek w swoim krotkim zyciu:

 

Potezna krata dla Zwerzatka.

Super sypialnia ...rowniez dla zwierzatka.

Rampa do  bagaznika. Do wsiadania dla...  zwierzatka.

 

Aluminowa plyta ochronna dla silnika (5 mm blacha z dolu i bokow silnika).

Stalowa dla dyferencjalu.

 

Kamery z przodu i tylu dla uwiecznienia wycieczek i innych homo sapiens w drodze.

 

No i minimalny stylling ... nie cierpie tego originalneg Grila , a szczegolnie tego „Smiglo-Skrzydla” w korym siedzi emblemat subaru.

 

Acha,  kilka dodatkowch  lampek  wnetrza  i przedialu mieszkalno-podrozniczego zweizatka...

 

Pasazer homo sapiens dostal tabliczke o swoich prawach:

 

Papieros wyrzuc!

Pas zapiac!

Morde trzymac!

 

Pozdrawiam wszystkich.

Ciesze sie na polskie gory...

 

A moze kaszuby?

Niemieckie czasopismo offroad poleca wyciesczki forkiem na kaszuby .

Edytowane przez Forest Gump
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiamy watek na: „Co ja sadze o moim nowym foreterze MY 13, 14 i 15”

możemy te wątki połączyć :)

tak, wiem, był jeszcze wątek Forester MY2015, ale jakoś się nie utrzymał na górze.

 

A warto byłoby mieć 1 wątek poświęcony cechom charakterystycznym Forka 2015 i spostrzeżeniom użytkowników, czemu nie ten, jeśli już mamy kilka fajnych wpisów.

 

 

Eyesight w tej wersji nie będzie. Może po lifcie. Info od Sz. Dyrekcji.

 

Fakt, znalazłem: Forester EyeSight

 

Tylko co to znaczy "nowa wersja, nowa generacja" - czy to znaczy, że w MY2016 też nie będzie? Hm...

 

 

siedzisko jest krótkie ale braku regulacji lędźwi kompletnie nie odczuwam. (...) Jak lubisz "leżeć" w aucie to możesz nie znaleźć sobie odpowiedniej pozycji.

 

Raczej wolę pozycję wyprostowaną, niż leżącą, z oparcie w miarę pionowo. Muszę umówić się na jazdę próbną i zapytać Platon-a, on też jest wysoki  i ma nowego XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...