Aero9000 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 witam kupilem 2,0T niestety bez instrukcji i mam kilka pytań: 1/ do czego sluzy mała dzwigienka po prawej stronie kierownicy pod wyłącznikiem wycieraczek? (tempomat jest na desce rozdzielczej po lewej stronie) 2/ jeździłem kiedyć foresterem 2,0T 2002r. i tam dołączenie turba było czuc, a u mnie 2004r nie odczuwam tego - troche mi tego brakuje. czy to normalny objaw (chodzi o dołączeni turba a nie moje oczekiwania )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 1/ do czego sluzy mała dzwigienka po prawej stronie kierownicy pod wyłącznikiem wycieraczek? (tempomat jest na desce rozdzielczej po lewej stronie) Ja w tym miejscu mam tempomat (SF MY'06) Zobacz tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103254 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Po lewej jest tylko włącznik tempomatu, a przy kierownicy sterownik (obsługiwacz). Co do turba to niewiele pomagę bo w Forysiu nie mam, a w Antyku czuję kiedy się załącza :wink: Jakaś diagnostyka pewnie by nie zawadziła. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Eee, coś tam czuć Ale ten Foryś to też jakaś straszna rakieta nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Ja jeżdzę "super" (czyli już z olbrzymią siwą brodą) dziadkiem 2.0 S Turbo (12.1998) automat ale jak turbinka się włączy to mam kłopoty z utrzymaniem kierownicy :grin: Przyśpieszenia jest naprawdę mocno odczuwalne. Pewnie ta diagnostyka by nie zaszkodziła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 dzięki za info, Z tym turbo to się zastanawiam czy nie jest to zrobione jak w skodzie - jest turbo, ale takie, że nie czuje się jego załączenia - odbywa się to bardzo płynnie, co mi osobiście się bardzo nie podoba. jeździłem kiedyś wersją super i tam załączenie turbo było bardzo zauważalne pozdr. Szukałem na forum różnic w budowie silnika imprezy (ponad 200 KM) i forestera ( prawie 180) – niestety nic nie znalazłem a nie chce tworzyć nowego wątku, gdyby ktoś był tak uprzejmy i wskazał te informacje ... byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Szukałem na forum różnic w budowie silnika imprezy (ponad 200 KM) i forestera ( prawie 180) – niestety nic nie znalazłem a nie chce tworzyć nowego wątku, gdyby ktoś był tak uprzejmy i wskazał te informacje ... byłbym wdzięczny. Niewiele roznic. Inne turbo, inny rozrzad, inny wydech inny komputer :-) ...Ale fajny jest ;-) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 To turbo jest na tyle mikre że można nie poczuć jak auto wchodzi na doładowanie, dla pewności można podłączyć manometr i sprawdzić ładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 dzięki a jakie należałoby dorobić turbo aby moment był lepszy - takie jak w: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107478 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 jak w temacie w instrukcji jest podane gdzie wlać i jak wylac ale niestety nie podali ile; a po kupnie auta lepiej wszystko wymienić :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Wlewa się tyle by poziom był prawidłowy, sprawdza się go zazwyczaj palcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 ok wszystko fajnie , ale do sklepu z olejem nie poczłapię z dyfrem pod pachą, musze ten olej kupić wcześniej a niestety nie wiem ile; do skrzyni wchodzą/wpływają 4 litry bez mała a do dyfra ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Andrzej Koper w innym wątku napisał, że 0,9litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi