Terior Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Widzę że solidnie zabierasz się za temat. Połączenie można by jakoś zabezpieczyć, robiąc super perfekcyjnie. Fajna świnka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Widzę że solidnie zabierasz się za temat. Połączenie można by jakoś zabezpieczyć, robiąc super perfekcyjnie. Fajna świnka dzięki! staram się jak mogę i chce zrobić jak najwięcej sam ... właśnie! połączenie - jaki masz pomysł ... ?? co nowego w temacie ... belka przednia schnie, przy robieniu przpdu warto by wspawać nowe przednie wzmocnienie które mam nowe, ale raczej trzeba je wypiaskować, podkład epoksyd i dopiero lakier + zabezpieczenie wewnętrznych. wziąłem się za tył ... i dobrze! blacha mocująca uszczelkę trochę zjedzona wiec czyszczenie, epoksyd i lakier mica blue na to - ze spraya ogólnie wykręcam elementy zamontowane w tylnej podłużnicy, jutro kupię wycior aby usunąć rdzę i zapsikać to podkładem epoksydowym, potem na to valvoline ML do zamkniętych, walka trwa ogólnie chce zmyć starą konserwację, ew przeszlifować tam gdzie ew pojawi się korozja i chyba całą pupę zamalować body save z Valvoline - kolor czarny ... dziś następne mini kroki, zakupiłem pastę do połączeń BOLL, odtłuszczacz / zmywacz Novol, kupiłem te wyciory ale za dużo nie dają w zamkniętym elemencie, ma ktoś pomysł jak usunąć rdzę z podłużnic ?? tak to wygląda: może to czymś zalać aby unieść trochę rdzę wewnątrz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz S. Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Nie wiem kiedy, za ile i w ogole, ale ustawiam sie jako pierwszy w kolejce jak bedziesz kiedys chcial sprzedać szacunek za to co robisz z tym pięknym robalem. Fajnie ze robisz wszystko sam. Co tu duzo mowic brawo Ty Pozdrawiam i powodzenia a temat w ulubionych Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Widzę że solidnie zabierasz się za temat. Połączenie można by jakoś zabezpieczyć, robiąc super perfekcyjnie. Fajna świnka dzięki! staram się jak mogę i chce zrobić jak najwięcej sam ... właśnie! połączenie - jaki masz pomysł ... ?? co nowego w temacie ... belka przednia schnie, przy robieniu przpdu warto by wspawać nowe przednie wzmocnienie które mam nowe, ale raczej trzeba je wypiaskować, podkład epoksyd i dopiero lakier + zabezpieczenie wewnętrznych. wziąłem się za tył ... i dobrze! blacha mocująca uszczelkę trochę zjedzona wiec czyszczenie, epoksyd i lakier mica blue na to - ze spraya ogólnie wykręcam elementy zamontowane w tylnej podłużnicy, jutro kupię wycior aby usunąć rdzę i zapsikać to podkładem epoksydowym, potem na to valvoline ML do zamkniętych, walka trwa ogólnie chce zmyć starą konserwację, ew przeszlifować tam gdzie ew pojawi się korozja i chyba całą pupę zamalować body save z Valvoline - kolor czarny ... dziś następne mini kroki, zakupiłem pastę do połączeń BOLL, odtłuszczacz / zmywacz Novol, kupiłem te wyciory ale za dużo nie dają w zamkniętym elemencie, ma ktoś pomysł jak usunąć rdzę z podłużnic ?? tak to wygląda: może to czymś zalać aby unieść trochę rdzę wewnątrz ? O ile się orientuję wprowadza się do ich wnętrza rureczkę podłączoną do dystrybutora (pistolet, puszka, coś pod ciśnieniem) i zabezpieczasz po całej długości preparatem, który wiąże rudą, a potem w ten sam sposób konserwujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 O ile się orientuję wprowadza się do ich wnętrza rureczkę podłączoną do dystrybutora (pistolet, puszka, coś pod ciśnieniem) i zabezpieczasz po całej długości preparatem, który wiąże rudą, a potem w ten sam sposób konserwujesz... A może znasz jakieś przykładowe preparaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 O ile się orientuję wprowadza się do ich wnętrza rureczkę podłączoną do dystrybutora (pistolet, puszka, coś pod ciśnieniem) i zabezpieczasz po całej długości preparatem, który wiąże rudą, a potem w ten sam sposób konserwujesz... tak, preparat do profili zamkniętych mam ale wolę go użyć później, na tą chwile chciałbym się pozbyć jak największej ilości rdzy i usunąc ją mechanicznie - im mniej tym lepiej ja mam plan taki: - usunąć rudej ile się da! potem r-stop z APP na to epoksyd reaktywny i na to wosk ML z Valvoline ... na ta chwile walka w miejscu koła zapasowego: na to tylko reaktywny 2 warstwy, dziś jak się uda to zapruszę niebieskim, potem do wnęki "ściekowej" wosk ML Valvoline i nowa "zatyczka" - powinno być spokoju na trochę czasu. finalnie kolor wyszedł inny niż myślałem, nie chciałem już szukać takiego niebieskiego wiec poszła warstwa SC31 który okazał się za ciemny wiec na to 02c - wygląda to jak odcięte ale nie jest widoczne, kolor powiedzmy że pasuje do nadwozia i jest mam nadzieję dobrze zabezpieczone, potem za kilka dni zapuszczę kopułkę woskiem Valvoline i zamykam temat wnęki na zapas - nie wyszło tak jak chciałem ale będzie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Będzie piękny bug STI na lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 @@irektob, czy masz pomysł jak naprawić ten mój niebieski we wnęce na koło ? jednak bym wolał powalczyć z właściwym kolorem ?? z ciekawostek; do walki z rdzą w podłużnicach zamówiłem FERTAN 1L - działał ktoś tym? jest wiele dobrych opinii o tym środku. dodatkowo taki psikus na łączeniu pod żółtą pastą ukazała się ruda w sporej ilości ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 walka z rdzą w wolnych chwilach trwa ... Fertan chyba fajnie działa, martwi mnie trochę to lanie wody w podłużnice aby to wypłukać ... auto stoi wtedy na dużej pochylni zadkiem w dół ... potem suszarka do środka i heja !!! dziś zalewam trzeci raz ... jutro płukanie, suszenie i epoksyd ... kilka złotych części z cynkowini: tak jak Irektob pisał - trzeba faktycznie mega dobrze przygotować elementy aby ocynk dobrze "siadł" drobny element ale tak cieszy oko ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 @irektob, czy masz pomysł jak naprawić ten mój niebieski we wnęce na koło ? jednak bym wolał powalczyć z właściwym kolorem ?? wnęka koła zapasowego oryginalnie zostawała w kolorze fabrycznej kataforezy(taki kolor musztardowy) która była tylko przeprószona kolorem 02c,ale to tylko takie naleciałości jak malował automat lakierniczy w fabryce,ja z racji tego że nawet oryginalne elementy blacharskie są czarne więc dobrałem sobie kolor fabrycznej kataforezy i malowałem nim wewnętrzne elementy .........ładne te świecidełka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 wnęka koła zapasowego oryginalnie zostawała w kolorze fabrycznej kataforezy(taki kolor musztardowy) która była tylko przeprószona kolorem 02c,ale to tylko takie naleciałości jak malował automat lakierniczy w fabryce,ja z racji tego że nawet oryginalne elementy blacharskie są czarne więc dobrałem sobie kolor fabrycznej kataforezy i malowałem nim wewnętrzne elementy .........ładne te świecidełka a to jeszcze taki kolor jest w Imprezie ? ... a wszyscy mówią że niebieska hehehehehe Tylu tych kolorów się nie spodziewałem w tym aucie ... pamiętasz może oznaczenie tego koloru ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 ten kolor nie posiada numeru.....to kataforeza czyli proces kiedy auto po zespawaniu zanurzane jest właśnie w tym specyfiku i nadaje właśnie taki specyficzny kolor...więc jeśli chcesz takowy to niestety trzeba podjechać i dobrać taki.....niestety nie mam już pojemnika z tym kolorem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 czasu tak mało że aż przykro ... Fertan bardzo fajny, działa! u mnie nakładanie i płukanie z 3 razy, dziś nałożyłem epoksyd Spectral Under 395 ale nakładane sprayem wiec teraz zastanawiam się nad sondą ... aby dojść głębiej! i teraz pytanie - co dalej ?? ładować już na to Valvoline ML do zamkniętych ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekm80 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Jaki masz pomysł na Ruda w nadkolach na łączeniu blach? Jak to będziesz robił? Zastanawiam się czy u siebie nie ściągnąć tej masy uszczelniającej i sprawdzić co jest pod nią... A do środka bym już dawał ML Edytowane 2 Czerwca 2016 przez zbyszekm80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 zbyszekm80 ... właśnie nie wiem ale plan mam jak na tą chwilę taki - wyczyścić szczotką ile się da, potem papierem, następnie zaleję Fertanem, wypłuczę a potem może jednak wleję R-STOP z APP ... sam nie wiem czy nie lepiej epoksyd. R-Stop jest na tyle fajny bo jest rzadki i może fajnie wpłynąć pomiędzy blachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 ten epoksyd bym sobie darował w te łączenia blach,epoksyd nie najlepiej się sprawdza w połączeniu z rdzą której i tak w stu procentach nie da się usunąć ,więc trzeba iść w kierunku zatrzymania korozji,ale bardzo podoba mi się podejście i wkład własny co się ceni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 irektob ... naoglądałem się Twojego wątku i teraz wiesz ... chcę choć w minimalnym stopniu próbować dorównać zaangażowaniem Czyli co radzisz ?? ten epoksyd to niby reaktywny ... czyli zalać r-stopem APP ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekm80 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Jeden lakiernik zalecił mi aby zalać to smarem z olejem i wystawić na słońce. Powinno to wejść w rdzę i łączenia blach i zapobiec korozji. Mówił że to stary sprawdzony sposób. Chyba zastosuje i zobaczę co będzie. WcEsniej oczywiście wyczyszcze co się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 a więc z nowości, delikatnie do przodu: założony odnowiony przedni pas + absorber zderzaka nowy i do tego nowe śruby podłużnice skończone - podkład epoksyd under 395 i na to wosk Valvoline ML - co jak co ale zdeydowanie lepiej by było nałożyć go pistoletem niż sprayem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 bardzo fajnie to wygląda i fajnie że takie rzeczy robisz sobie sam,wtedy człowiek potrafi docenić włożony trud w prace,niestety sprawdza się też zależność polegająca na tym że im więcej pracy poświęcisz i pieniędzy tym masz mniejsze zapędy na niszczenie samochodu np. w bezmyślnym katowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Irektob, dzięki za miłe słowa wnęka koła zapasowego wyszła nawet fajnie, zupełnie lepiej niz poprzednio - zrobiłem błąd bo mogłem wszystko zamaskować folią i widzieć jak wygląda całość przy malowaniu aby w miarę dopasować, za trzeciem razem wyszło by chyba dużo lepiej. muszę poszukać dobrego service manuala do mojej wersji - mam kilka częściowych i tak to działa że ledwo głownie chodzi mi o kompletność elementów jak i siły dokręcania śrub. Racja! ja też nie wyobrażam sobie aby auto katować, niszczyć itp - dlatego mam w planie kupić jakieś GT to nauki jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Valvoline ML - co jak co ale zdeydowanie lepiej by było nałożyć go pistoletem niż sprayem. A kupiłeś metalową sondę do spray-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 A kupiłeś metalową sondę do spray-a? kupiłem tą w zestawie ... dała radę ale jednak tak jak ktoś kiedyś mi mówił - ciśnienie z kompresora potrafi wcisnąć farbę / zabezpieczenie wszędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 taki mały gadżet wiem że zdania są podzielone na temat zaworu, ale od zawsze mi się marzył więc jest! próbowałem wybrać coś optymalnego: Turbosmart Dual Port Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 fajny zbedny gadzet ale co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się