Milo WRX STI Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witam, mam przyjemnośc przedstawić moje cudo! zakupiłem kilka dni temu, czuje że dłuuuga droga przedemną aby doprowadzić ją do wzorowego stanu Zapraszam do dyskusji na temat tego pojazdu, będe bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązywaniu problemów i sugestii co do naprawy. Auto ma nalatane lekko ponad 170 000km, mieszkała w Szwajcarii do roku 2013r a potem u nas PL - ksiązka serwisowa w której sa pieczątki, data, przebieg ale nie ma informacji co do wykonanych naprawch i elementów Jak na tą chwile, lista jest dośc długa, oby na razie nic nie wyskoczyło dodatkowego zanim uporam się z pilnymi naprawami. Auto ma służyć aby cieszyć w weekendowe pojeżdżawki. - zakup nowych opon letnich, myślę o Michelinach Pilot Sport 3 - turbo timer zdecydowanie będe chciał założyć ... zapewne dobrze wpłynie na ochronę turbiny. - przy okazji, prostowanie i malowanie felg na prawdziwy złoty - wydaje mi się że ten kolor nie jest taki jak być powinien. - super ważna sprawa - wymiana sprężyn, tutaj sa włożone Apex, auto jest niskie, tłucze bo amory są zamknięte i raczej nie działają. Jaki model sprężyn powinien być seryjnie w tym samochodzie ?? Dziś pomierzę wysokośc auta (zawieszenia) i podam wymiary. - wymiana uszczelek pod deklami zaworów i od razu nowe świece - poproszę o sugestie. - wymiana olejów - chyba coś z Motula, postaram się nabyć oryginalny, chyba z Inter Cars to będzie pewniak ? ... 300V 3W40 jak sugeruje kolega Marcin. A co z resztą olejów ?? - jutro ściągnę intercoler bo martwi mnie łącznik do turbiny :/ raczej jest peknięty a podobno kosztuje straszne pieniądze ... myśałem że uda się coś znależć z Samco itp - w samochodzie siedzi zamiennik chłodnicy, i widac że ktoś nie mógł dopasować metalowej rurki ze zbiornika z płynem chłodzącym z korkiem ten blisko turbiny, przelew idzie ... i jest zatkany śrubą ... może był w tym jakiś cel ??? jak na razie to te dośc pilne wymiany i naprawy ... potem druuga lista ... Co do wszystkich naprawa, chciałbym aby charakterystyka auta była zbliżona do oryginału, powiedzmy z wyjątkami które nie będą kosztować fortuny. Jestem z zawodu mechanikiem samochodowym ale po 3latach szkoły moja praktyka się zakończyła, więc wiedza nie powala ... mam jakieś tam umiejętności manualne wiec proste mechaniczne czynności - dam radę z Waszą pomocą Czytając forum zauważyłem ogromnie przyjazny klimat wśród Forumowiczów wiec z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czyżbyś to kupił? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/72022-sti-bug-prodrive/?hl=prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Patrząc na naklejkę pod lusterkiem to chyba tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stick Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Milo WRX STI byłeś z autem na przeglądzie przed zakupowym w ASO lub u kogoś kto ogarnia takie auta ?? Jeśli nie tajemnica to ile zapłaciłeś za auto ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 o prosze ... nie znajomość forum itp może duzo kosztować mam nadzieję że uda się na to zarobić itp. cena za auto - 35tyś zł auto było przeglądane na dwóch prostych stacjach diagnostycznych, zaglądaliśmy od spodu, miernik lakieru, pojeźdżawka ... Potem byłem u znajomka w warsztacie we Wrocławiu który zajmuje się głownie imprezami i lancerami, pojeździł zobaczył - auto będzie kosztować trochę nakładu finansowego ale po oględzinach czterech innych samochodów ten zapowiadał się w miarę najlepiej. Na dniach odstawiam ją na dwa dni do dokładniejszych pomiarów i badań ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Rzeczy o których piszesz to Subarowe nic, zwykły pakiet startowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzi Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Bug miod malina co znaczy ze amorki sa zamkniete i nie pracuja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 miałem na myśli to że amorty są standardowe a spręzyny bardzo krótkie i twarde, skracają pracę amorka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Jutro czas na pierwsze zakupy, oleje ... i świece - auto będzie miało pomiar ciśnień itp. wiec od razu wymienimy przed tym olej i świece ... i tu mam do Was kilka pytań: - olej do silnika, jazda raczej spokojna bez upalania ... - Millers CFS 10/60 ?? myślę też o płukance Millersa i olej przekładniowy - TRX Synth 75W90 - świece, chyba optymalne będą Platynowe ? czy lepszym rozwiązaniem będzie jednak Irydowa ? jakby padły dokładne oznaczenia to będzie super Witam, tak wygląda wysokość BUGa, czy ktoś wie jakie sprężyny powinny być oryginalnie? ew jaki zamiennik zastosować ?? tył - 65cm przód - 62,5cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Był moment, że w Zielonej były dwa identyczne Prodrive'y. Nawet mieliśmy okazję się spotkać, ciekawe zważywszy na to, ile w ogóle ich było CFS 10W60 IMHO za grubo, 10W50 max. TRX do skrzyni będzie ok. Świece dobierz z kreatora NGK, nie pamiętam niestety oznaczenia, ale zakładałem platynowe (ponad 200 za kpl.). Wysokość nie wygląda na jakąś mega glebę, nie wiem czy jest sens to ruszać. Jak chcesz to załóż seryjne. Fajne auto i gratuluję zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nooxiu Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Milo WRX STi, chętnie będę tu zaglądał ponieważ mam niemal identycznego Buga Moja wiedza na temat technicznych aspektów aut, jest minimalna więc nie pomogę zbytnio. Pozostaje pogratulować zakupu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Witaj Nooxiu, moja niestety też nie jest duża ... jeszcze z pomocą Forumowiczów będzie coraz większa - zapraszam zatem do dyskusji w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Co nowego w temacie? To chyba twoje auto chyba widziałem u Jaskóły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tak, było u Tomka na przeglądzie takim ogólnym ... sprzęgło do wymiany pójdzie, zawieszenie a dokładnie sprężyny na mus! do tego oleje i płyny. Szczególnie temat skrzyni - została zalana czymś gęstym niebieskim, pewnie dla wyciszenia - mam zamiar najpierw przepłukać jakąś tanią przekładniówką i po 30kmach zalać Millersem CRX 75W90 NT i zobaczymy co się odezwie ... Do silnika jednak Motul 300V power 5W40 Opony nowe michelin pilot 3 już mam, w przyszłym tygodniu zajme się kołami - prostowanie, lakierowanie itp. Do tego będę musiał wynaleźć inne szpilki i nakrętki bo w tym jest kilka innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 tak wygląda wysokość BUGa, czy ktoś wie jakie sprężyny powinny być oryginalnie? ew jaki zamiennik zastosować ?? Jak włożysz Eibach Pro KIT, to pójdzie trochę w dół i przód z tyłem się wyrówna. Auto się trochę utwardzi, ale też będzie lepiej jeździć i wyglądać . U mnie zdecydowania na plus. Co do oleju to moim zdaniem jak systematycznie nie upalasz, to 300V jest totalnie bez sensu. To olej przystosowany do pracy w wyższych temperaturach a na co dzień tak nie będzie. Jak dla mnie Motul X-Cess 5W40 lub X-Max 0W40 sprawdzają się najlepiej przy takim użytkowaniu. Kupując szpilki i nakrętki pomyśl o dłuższych i przelotowych. Będzie można bez problemu założyć dystans, bo ET53 seryjnych felg nie powala i wyglądowo oraz trakcyjnie można auto poprawić . Miłego i bezawaryjnego użytkowania życzę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Właśnie nie wiem co robić z zawieszeniem, teraz są sprężyny Apex i chce auto podnieść aby wyglądała ... klasycznie a bynajmniej bardzo blisko tego ... nigdzie nie mogę odnaleźć jak wysoko stoi auto na Eibachach i seryjnych amorach jako że na dniach odbieram felgi po renowacji, ( jedna była tylko zaszpachlowana i nawet nie pospawana, dodatkowo były srebrne ... ) to chce ugryźć temat sprężyn, szpilek, nakrętek i łożysk ... znalazłem szpilki wzmacniane, czarne o długości 63mm i do tego dystans 5mm na stronę, nakrętki TPI czarne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Właśnie nie wiem co robić z zawieszeniem, teraz są sprężyny Apex i chce auto podnieść aby wyglądała ... klasycznie a bynajmniej bardzo blisko tego ... nigdzie nie mogę odnaleźć jak wysoko stoi auto na Eibachach i seryjnych amorachU mnie na Eibachach wymiar który mierzysz jest ok. 63 - 63,5cm. Przód i tył praktycznie tak samo. Amortyzator nie ma znaczenia. znalazłem szpilki wzmacniane, czarne o długości 63mm i do tego dystans 5mm na stronę, nakrętki TPI czarne ...Szpilki OK, dadzą radę do dystansu 15mm i taki też bym proponował. 5mm będzie bez pierścienia centrującego dla felgi a takich bym unikał. Wizualnie też praktycznie nic nie da. Ja mam u siebie 15mm na takich samych felgach i bez problemu wchodzą opony 225 - nic nie obciera. Próbowałem nawet 20mm i też było OK, ale wolałem mieć więcej gwintu na nakrętkach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 chce auto podnieść aby wyglądała ... klasycznie Na Eibach'ach będziesz miał prawie klasycznie, powiedziałbym że w sam raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 hemmm ... a może ktoś podać te wartości - wysokość na całkowitej serii w STI ?? koła 17" ... ew. od środka piasty do nadkola ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Milo WRX STI, o 16 Apr 2015 - 10:24, powiedział: hemmm ... a może ktoś podać te wartości - wysokość na całkowitej serii w STI ?? koła 17" ... ew. od środka piasty do nadkola ... Jak pisałem, mam aktualnie Eibachy, na ori STI było 20-25mm wyżej. Gdzieś mam pomierzone dokładnie ile było przed i po, wieczorem sprawdzę i ewentualnie podam. Na Eibachach wygląda to tak, moim zdaniem sporo lepiej niż na serii STI: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Matsil ... Twoja subaryna to wygląd ahhhhh i ehhhhhhhhhh jest przepiękna ! ja ze względu na miejsca w których często będę jeździł wolałbym wersję bardziej szutrową ... jakbyś znalazł pomiary to było by czad ! Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Matsil ... Twoja subaryna to wygląd ahhhhh i ehhhhhhhhhh jest przepiękna ! Dzięki No więc pogrzebałem i wygląda to tak. Na zawiasie seryjnym i oponach 225/45/17: - mierząc od podłoża do nadkola w jego najwyższym punkcie: przód 68cm, tył 67,5cm. - mierząc od osi koła do nadkola w jego najwyższym punkcie: przód 38cm, tył 37cm. Na Eibachach te same wymiary kolejno: - przód 65,2cm, tył 66cm - przód 35,3cm, tył 34,3cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Wczoraj odebrałem felgi piaskowane, prostowane, spawana jedna sztuka, i lakierowa teraz po lakierze proszkowym GK1 BBS Gold wyglądają super! Jedna była pęknięta i nawet nie spawana tylko zaszpachlowana ... tragedia :/ szpachla: efekt końcowy: teraz tylko szukam ładnych stalowych nakrętek, chyba jednak chrom ... i raczej TPI Edytowane 29 Maja 2019 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak wyglądają koła po regeneracji, polakierowane całe, ustało stukanie i szum z tyłu - być może była to wina chińskich zimówek. Teraz aż miło się myje Do tego nakrętki TPI Tuner Nutz. Edytowane 29 Maja 2019 przez Milo WRX STI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jako że przyszło mi kilka fajnych i oczekiwanych części, głównie sprężyny i mocowania górne - wziąłem się od razu za ściągnięcie bocznych listew, jako że mam odkryte otwory po spinkach / zatrzaskach pomyślałem czy by nie zakonserwować od razu profilu w środku ... Ktoś ma coś sprawdzonego ? widziałem środki Valvoline z serii TECTYL - to dobra marka wiec wydaje mi się że można zaufać ... ?????? poradźcie co zastosować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się