Mateusz22 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jako że przyszło mi kilka fajnych i oczekiwanych części, głównie sprężyny i mocowania górne - wziąłem się od razu za ściągnięcie bocznych listew, jako że mam odkryte otwory po spinkach / zatrzaskach pomyślałem czy by nie zakonserwować od razu profilu w środku ... Ktoś ma coś sprawdzonego ? widziałem środki Valvoline z serii TECTYL - to dobra marka wiec wydaje mi się że można zaufać ... ?????? poradźcie co zastosować Tu kolega zrobił niezłą robote przy zabezpieczeniu antykorozyjnym, warto poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceram Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Już zaraz lipiec, co z tymi sprężynami Edytowane 28 Czerwca 2015 przez ceram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) ahhhh ... no niestety wolno nie idzie staram się robić to dość kompleksowo wiec czas się zdecydowanie wydłużył ... przód - mam nowe nadkola, spinki będę za kilka dni, amory zostały oryginalne, "makpersony" wypiaskowane, zabezpieczone i pomalowane na czerwono. Sprężyny seryjne z STI udało mi się nabyć za fajną cenę w rewelacyjnie fajnym stanie od modelu 2005. Z tyłu są nowe KAYABA Ultra SR + sprężyny z STI 2005 + górne mocowania. Rezonator nowy bo stary był pęknięty i spięty blaszką ... żenada aż przykro bo to dość tani element. poniżej mam zestaw do zawieszenia: Teraz muszę zdobyć tylne "blachy" te które przykręca się do zwrotnic i do których montuje się zacisk, jestem skłonny kupić nowe ale dość szybko bo stare po wypiaskowaniu zrobiły się jak sito, były rozwarstwione itp. Edytowane 5 Lipca 2015 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Milo podalbys jest kod lakieru jakim malowales wahacze bo zbieram się to takiej operacji, myślę że jak skonczysz to bedzie idealne sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 RAL 4010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dzięki Elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Ta informacja powinna trafić do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 oooooooooo !!! no właśnie historyjka jest taka, że wpadłem z gratami do lakierni ... gość zapytał o kolor - mówię że te elementy różowe ... facet pyta - JAKIE ?????? mówię mu różowe ... faceta zamurowało ... patrzy na mnie dziwnie ... po czym ja dodaje ale to do STI - na co on - to trzeba było od tak razu !!!! okazał się właścicielem Subaraka wiec kolor różu dobrał sam z siebie nadal czekam na blachy kotwiczne ... kotwiczące ... może uda się do piątku wtedy składam tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwrx Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Witam ! Właśnie jestem po wymianie uszczelek pokryw zaworów . Obawiałem się tego , ale zobaczyłem na youtube jak wymienia się świece i tak doszłem jak można to zrobić samemu . Bardzo prosta sprawa , nie wymagająca nawet podnośnika - wszystko z góry robisz .odkręcasz rurę ssącą powietrze , fittr powietrza z obudową i masz wszystko jak na dłoni . Odkręcasz cewki i odpowietrznik górny i pokrywę - jest tam osiem śrub . Wszystko dobrze wymyj , osusz i załóż nową uszczelkę . Ja dałem pod nią jeszcze silikon na wysokie temp. nie za dużo . Tylko pamiętaj - zamawiając uszczelkę zamów także ( ja miałem w komplecie - cena 80 zł ) uszczelki na świece i co najważniejsze uszczelniacze ( takie małe zimmeringi ) na śruby pokrywy 8 szt. Bez tego nie rób - szkoda pracy . Te zimmeringi zasmówiłem w serwisie - za 8 szt. zapłaciłem 100 zł . Drugą stronę tak samo , wyjąć musisz akumulator i zbiorniczek plynu spryskiwcza i masz dostęp . A teraz przerabiam wymianę łożyska w piaście przedniej . Wiem jak się to robi - także żadna filozofia . Wszyscy się boją SUBARU - jak każde auto w naprawie - nic strasznego - nawet części nowe czsami mile zaskoczą . Działaj , ja już jestem po tych zabiegach co masz w planie . Mam IMPREZĘ WRX GD 2005 r PRODRIVE . Bardzo gustownie zrobiona - wstawię niebawem fotki . Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 oooooooooo !!! no właśnie historyjka jest taka, że wpadłem z gratami do lakierni ... gość zapytał o kolor - mówię że te elementy różowe ... facet pyta - JAKIE ?????? mówię mu różowe ... faceta zamurowało ... patrzy na mnie dziwnie ... po czym ja dodaje ale to do STI - na co on - to trzeba było od tak razu !!!! okazał się właścicielem Subaraka wiec kolor różu dobrał sam z siebie nadal czekam na blachy kotwiczne ... kotwiczące ... może uda się do piątku wtedy składam tył Mam też bugeye STI i cieszę się że następne auto trafiło do dobrych rąk . :-) Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Witam, fajnie że coś ruszyło się w temacie tomekwrx i pawel320ce dziękuje za posty i zapraszam do dalszej wymiany zdań ja na razie założyłem nowe nadkola - lewe i prawe, do tego wszystkie nowe spinki, obecnie czekam na oryginalną płytę pod silnik. zbieram kasę na nowe sprzęgło i rozrząd. Własnie wtedy planuje zająć się uszczelkami, świecami i chyba ... zaglądnąć do środka silnik aby nie robić tego dwa razy ... Edytowane 5 Września 2015 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arnold95 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Bardzo porządne podejście do tematu - fajnie że są jeszcze na tym forum ludzie, którzy dbają o wizualne szczegóły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 jakie sprzęgło chcesz założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 seba553, myślę o zwykłym oryginalnym STI ... tak aby było fabrycznie i komfortowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Mikita Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 @Milo gratuluję pięknego autka Zazdrość w 100%! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Hej! jak na razie zbieram graty na remont silnika, poza świecami, filtrami i sprzęgłem nie mam wielu brakujących elementów - kompletny rozrząd, pompa wody i oleju, wszystkie przewody chłodzenia, korki, chłodnica, komplet wszystkich uszczelek i pewnie kilka elementów ... raczej w tym roku się nie uda zrobić remontu ... Poniżej cieszące oko tylne zawieszenie które zostało wymienione kompleksowo Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) btw. gdzie remonta robisz? bo ja idę w strokera na 2.2 Edytowane 12 Listopada 2015 przez arkadius 73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 @@arkadius 73, kolejny robal ze strokerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 taa nie chce robić śmietnika w temacie kolegi ale ja już na zakutym ej207 szału nie robiłem dlatego powstanie na strkokerze jeszcze nie wiem jakie graty wpadną ale coś na street i pojeżdzafki więc 400 + milo sprawdzałeś czy to ori prodrive? bo ja tak nawet kornecki się zdziwił bo po vin-ie nie obstawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grz Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 jak fundusze pozwolą to rób strokera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Hej ciesze się że coś ruszyło się w temacie wg VINu i książeczki itp jest to wersja Prodrive ... na razie na tej wiedzy pozostanę aby nie psuć sobie ew samopoczucia. Co do remontu, raczej Tomek i Tech-Art we Wrocławiu. Myślę aby zrobić silnik kompleksowo ale raczej pozostać w serii ... W aucie jest sporo rzeczy do porobienia wiec nie będę aż tak szalał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Przy kompleksowym remoncie silnika Stroker nie jest aż tak dużym dodatkowym wydatkiem a efekt jest świetny, bo auto dostaje dobry dół . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Matsil ... nie kuś mój plan na przyszłość jest taki - jeżeli doprowadzę obecne STI do stanu takiego jak chce, następnym ruchem jest zakup GC turbo i wtedy dopiero nauka "rozbijania się" korzystania z mocy auta itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo WRX STI Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Witam w Nowym Roku u mnie kilka ciekawych zmian, obecny przebieg 174 052km ostatniego dnia starego roku odebrałem auto po kilku modyfikacjach: - kompletny rozrząd SUBARU - pompa wody, rolki, napinacz, pasek Subaru - sprzęgło SUBARU - docisk, łożysko, tarcza, łożysko wału oraz uszczelniacz - nowy filtr, olej Motul V300, stary miał przejechane zaledwie 3tyś ale był czarny ... dupa szatana - nowy płyn układu chłodzenia prestone - nowy filtr powietrza i paliwowy Mann, - uszczelka pod zaworem w IC - nowa uszczelka - turbo -> downpipe - przegląd zaworów - bez regulacji itp - nowy kompletny zestaw uszczelek dekli zaworów - nowe świece - nowy korek spustu oleju (magnetyczny) - nowe gumowe przewody, opaski / dwa chłodnicy, poza tym węże odmy i inne przy silniku, itp widoczne poniżej: Na koniec akcentowo gadżeciarsko Jak na razie planuje: - kupić felgi na zimówki - zmienić olej w dyfrze i skrzyni - naprawić spryskiwacz - pas kierowcy wymienić - naprawić regulację świateł ... - znaleźć kilka brakujących elementów które powinny być pod maską Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Milo WRX STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 tzn. po jakich modyfikacjach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się