Jump to content

Arnold95

Użytkownik
  • Content Count

    227
  • Joined

  • Last visited

About Arnold95

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/05/1995

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Auto
    Subaru Impreza WRX BugEye

Recent Profile Visitors

349 profile views
  1. Dziękuję bardzo, na pewno mi się to przyda
  2. Witajcie! Otóż temat dotyczy mojego WRX MY01 - był sobie kiedyś oryginalny centralny zamek sterowany z pilota w kluczyku jednak z wiekiem miał humory, po czasie działał tylko w ciepłe dni aż w końcu przestał całkowicie reagować (nowa bateria i programowanie nie pomogły). Pomijając fakt skopanego centralnego moje kluczyki sa po prostu w brzydkim stanie a nigdzie nie ma zamiennej obudowy do nich wiec zdecydowałem sie na zakup uniwersalnego modułu centralnego zamka wraz z kluczykami z wbudowanym pilotem pod ktore dopasuje grot i pastylkę immo. I tu zaczynają się moje pytania. Nie spotkałem sie jeszcze z tematem gdzie ktoś zakłada centralny zamek do auta ktore fabrycznie miało otwieranie z pilota. Czy w tym przypadku także muszę dokładać jeszcze jeden siłownik w drzwi kierowcy aby sterował zamkiem oszukując starą centralkę jak gdybym robił to kluczykiem? Czy mogę się po prostu podpiąć nową centralką pod siłowniki w drzwiach i wszystko bedzie śmigać. Jezeli ktoś dysponowałby schematem lub kolorami poszczególnych kabli i lokalizacja fabrycznej centralki bede bardzo wdzięczny
  3. Jak robić to wszystko na raz bez półśrodków, tylko robota nie wymaga zaawansowanej inżynierii więc szukam kogoś kto robi uczciwie i dotykał już wcześniej Subaru więc wie co jest pięć
  4. Siemka, poszukuję w okolicach Bydgoszczy warsztatu/mechanika, który nie bierze kokosów, jest porządny i nie robi na odpierdol Subaru Impreza WRX MY01 Do zrobienia: - wyjęcie silnika - wymiana uszczelek pokrywy zaworów, świec, ewentualna regulacja zaworów w razie konieczności - wymiana przewodów paliwowych przy silniku - wymiana sprzęgła - wymiana pompy wspomagania, napinaczy pasków - wymiana klocków, reperaturek przednich zacisków - wymiana szpilek w piastach - wymiana przewodów podciśnień/chłodniczych - wymiana sworzni, końcówek drążków - osłuchanie auta, sprawdzenie ewentualnej potrzeby wymiany innych elementów Ewentualne malowanie komory co mogę zrobić sam jak silnik będzie wyjęty, byle mechanik nie miał nic przeciwko Części w większości mam, ewentualne braki załatwię we własnym zakresie, mogę się ubrać na roboczo i pomagać, u siebie nie mam po prostu miejsca i sprzętu na to, a poza tym troche doświadczenia w niektórych kwestiach brakuje Interesuje mnie osoba/warsztat która się do tego przyłoży i nie skasuje milionów, to że mam Subaru nie znaczy że stać mnie n niewiadomo jak drogi serwis. Ktoś ma kogoś godnego polecenia? Może być ciut dlej jeżeli nie ma wyjścia
  5. Bydgoszcz Pozdrowienia dla niebieskiego klasyka ze złotymi felgami i kubełkami stojącego na Jana Pawła od białego GD, pogazowane
  6. Ja także dziękuję, poczułem się jak małe dziecko Do następnego, mam nadzieję że już z autem godnym pokazania
  7. Jak będzie w Bydgoszczy jakiś spot i będę o tym wiedział to na bank się zjawię Pozdro
  8. Przepraszam, że nie pojawiłem się na WOŚP w Toruniu, sprawy budżetowe uniemożliwiły mi wycieczkę
  9. No siema! Długo mnie na forum nie było, bo dostałem bana za propozycję grupowego zakupu Jestem świeży w środowisku Subaru, więc mógłby mnie ktoś wtajemniczyć odnośnie spotkań w Bydgoszczy Tym się bujam:
  10. Arnold95

    Filmy

    Ktoś zwrócił uwagę w 3:45? Troszkę boli serce...
×
×
  • Create New...